Hallo alle mamas die mee lezen mijn volgende vraag.. Het is maar allemaal heel pril ik ben pas 4 weken zwanger maar mijn buik lijkt wel 4 maanden zwanger. En ik heb een zeer grote eetlust en vreet de hele dag door als een varken.. Zou ik misschien in verwachting kunnen zijn van een tweeling ??
nee dat zegt niets. ook bij een tweeling krijg je daar met 4 weken nog geen buik van. het vruchtje is pas enkele milimeters groot namelijk en zit onder je schaamhaar. ook eetlust is daar geen graadmeter voor. daarbij is de kans op een tweeling 1-2%, en als je erfelijk belast bent ongeveer 4% dus erg klein. het zijn je darmen die opzetten als reactie op de zwangerschap, dat is normaal. met een maandje of 3 wordt dat minder.
Yes... klopt helemaal. Heeft met je darmen te maken!! Zegt in ieder geval nix over dat je een tweeling krijgt. In ieder geval gefeliciteerd met dit prille geluk! x
Gefeliciteerd! Nee zegt helaas niets.. mijn buik begon pas bij 10 wk echt te groeien. Maar dit is dan ook m'n 2e zwangerschap, dat speelt ook nog mee.
Gefeliciteerd met je zwangerschap meid !!! Het zijn idd je darmen die opzetten, dan denk je: ooo ik heb al een buikje hahaha , maar dit is normaal. En die eetbuien horen er ook bij Fijne zwangerschap nog !
ik heb hetzelfde. Ben nu bijna 12 weken, en heb een buik van een maand of 5. Mensen vragen ook allemaal of ik een tweeling verwacht. Bij mij zijn het mijn darmen. met de echo vorige week, vertelde ze mij dit ook. De echo was ook wazig, doordat mijn darmen gevuld zijn met darmgassen. Ze vertelde ook dat ik hier waarschijnlijk de hele zwangerschap last van zal blijven houden.