4 weken zwanger en menstruatiepijn, weinig andere symptomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lani, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lani

Lani Actief lid

26 mrt 2014
    133
    0
    0
    Hoi meiden,

Zoals de titel al zegt, wie van jullie had in het begin van de zwangerschap ook menstrutiepijn? De pijn straalt zoals bij een menstruatie uit naar benen en onderrug?

Ik heb trouwens heel weinig andere symptomen. Af en toe een trekkerig gevoel in mijn baarmoeder met wat steekjes, en in de middag heel moe. Bij mijn dochter was ik ontzettend misselijk, dus maak.me best een beetje zorgen dat ik nu zo weinig symptomen heb.

Hebben jullie dit ook gehad?

Hieronder trouwens mijn testjes. Mijn daadwerkelijke eispring weet ik niet wanneer deze is geweest. Vermoedelijk rind de 16e. Dus dan zit ik nu op 12 dpo. Bovenste test woensdagavond, tweede donderdagavond en de onderste vanmorgen (ongeveer 8 uur later dan de andere test)

Bijgevoegde bestanden:

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Lani,
    Gefeliciteerd! Ik heb in het begin heel veel menstruatiepijn gehad, zelfs echt heftige krampen dat ik niet kon werken van de pijn en ik kon natuurlijk ook niks slikken. Ik dacht echt dat het is ging, maar gelukkig niet. Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest! Een klein beetje zere boobs en heel moe inderdaad en dus buikpijn, echt wel een paar weken, maar het werd wel steeds beter.

3. Lani

Lani Actief lid

26 mrt 2014
    133
    0
    0
    Bedankt voor je reactie. Hopen dat het goed gaat. Het brand af en toe echt in mijn liezen en onderrug. Had jij dit ook?

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik had ook die pijn. 3x wakker gelegen met hele heftige kramp onder in mijn buik.
    Tot nu toe alleen kokhals neigingen, borsten beginnen zeer te doen en smiddags heel moe maar dat is het ook. Kan het haast geen 'klachten' noemen.

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik had in week 4-5 ook menstruatiepijn. Echt in mijn onderrug. Dacht eerst dat ik ongesteld ging worden tot ik een testje deed.

Dat je misselijk was bij de eerste zegt niks over hoe je 2e zwangerschap verloopt. En wie weet komt die misselijkheid nog....
    Maak je niet te druk, er zijn ook dagen bij dat ik haast geen symptomen heb.

Edit: Je hebt trouwens mooie duidelijke testen hoor, dat zijn echt geen tuurstreepjes meer :)

Deel Deze Pagina