Geen symptomen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lani, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lani

Lani Actief lid

26 mrt 2014
    133
    0
    0
    Hallo meiden,

Wij weten sinds enkele dagen dat wij een tweede wondertje verwachten.
    In tegenstelling tot de zwangerschap van mijn dochter voel ik nu,.......niks! Alleen ern brandende pijn in onderrug en liezen. Wordt er best onzeker van.

Wie heeft tijdens de zwangerschap ook geen symptomen gehad?

Groetjes Lani

2. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had bij de eerste ook totaal geen klachten/symptomen tot een week of 14..
    Was niet misselijk, geen gespannen borsten, geen buikkrampjes oid helemaal niets!
    Maar heb nu echt een gezonde dochter rond lopen! Probeer ervan te genieten dat je klachtloos de eerste weken door bent ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap

3. Lypu

Lypu Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb voor de 13 weken geen enkel symptoom gehad! Daarna werd ik wat sneller moe. Ik mag best zeggen dat ik een hele goede zwangerschap heb tot nu toe. Ik ben nu 26 weken zwanger en ik ben nog steeds wat sneller moe en ik heb het af en toe brandend maagzuur maar verder heb ik nog steeds nergens last van. Het is dat mijn buik groeit en dat de baby af en toe schopt, anders had ik het niet geweten ;)

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Je kunt er fluitend doorhern fietsen maar voor nu: wacht nog maar even af. Je bent net zwanger. Wie weet wat er nog aankomt ; )
    Bij mij begon ik ineens beroerd te worden bij 6,5 weken zwanger.

5. Lani

Lani Actief lid

26 mrt 2014
    133
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties. Jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Fijn om te lezen dat het dus toch kan, weinig tot niets voelen. Maar inderdaad, wie weet kont het nog....

Het enige wat ik wel heb ik brandende, krampende pijn in liezen en onderrug.vooral als ik op bed lig. Kent een van jullie dit?

Groetjes Lani

6. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook nergens last van gehad.
    Maar nu mijn 2e zwangerschap ben ik stront beroerd haha. Gelukkig nemen nu de kwaaltjes af.
    En wat niet is kan nog komen..

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Gefeliciteerd!! Snap je onzekerheid hoor! Van de zwangerschap van m'n zoontje was ik alleen wat sneller moe, voor de rest helemaal niets! En nu bij deze verschilt het ook per dag!

Deel Deze Pagina