Hoihoi, Hier ook een eerste zwangerschap en nog zeer pril, en zo onzeker. Wat is normaal en wat niet. 3 juli staat onze eerste echo gepland en toen ik deze afspraak maakte kort over het bloedverlies gehad dat dit erbij kan horen. Echter heb ik geen referentiekader hoeveel dit mag zijn. Het is donkerbruin dat wel en een halve tampon vol. Verder geen krampen in mijn onderbuik maar wel rommelende darmen, en vlagen van misselijkheid. Hoe herken ik nu of het een vroege miskraam is?
Allereerst gefeliciteerd!!! Ohh die onzekerheid is zo naar! Maar je kunt niet anders dan afwachten, helaas! Een beetje bruinverlies zoals jij t beschrijft klinkt in ieder geval helemaal normaal. Een miskraam is toch ongeveer als een menstruatie (en soms heviger). Probeer je niet te druk te maken en wel lekker te genieten - het beinvloed de uitkomst niet maar je gevoel wel
Lief dankjewel voor je berichtje! Dat stelt me wel iets gerust! Jij succes met het 2de deel van je zwangerschap
Ik sluit me hier bij aan, ik heb ook 1 vroeg miskraam gehad en dat was net een zeer hevige menstruatie. Probeer inderdaad rustig te blijven, zoek veel afleiding en voor je het weet heb je dan je echo. Proficiat met je zwangerschap
Hier ook positief nieuws. Ik heb ook bruinverlies gehad in het prille begin van mijn zwangerschap. Ik heb ook twee miskramen gehad, en geloof me als je een miskraam hebt herken je dit meteen.. Probeer rustig te blijven en er niet te veel mee bezig te zijn... Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap Bruin bloed is normaal, ik had met met mijn eerste zwangerschap ook. Zelfs helder rood. Helaas in maart mijn kindje verloren met 35weken en 5 dagen aan zwangerschap vergiftiging. Nu afgelopen vrijdag getest en lijkt positief ( licht roze streepje) Blijf rustig en ga van het beste uit. Ik hoor vaak dat een miskraam heftiger is en pijnlijk...
Hier ook bij eerste zwangerschap vanaf de innesteling tot week 16 licht bloedverlies. Doodeng maar niks aan de hand. Gezonde zoon gekregen met bijna 42 weken!
Een beetje laat, maar tampongebruik bij zwangerschap lijkt me niet verstandig?! Dacht dat dat niet mocht ivm infectiegevaar? Hopelijk gaat alles inmiddels goed ts
Gefeliciteerd! Ik had hetzelfde bij dezelfde termijn. Was volgens de gyn nog van de innestelingsbloeding