Heey alsnog bedankt voor de reacties. Vind het zelf toch vaak vervelend hoe er op mij gereageerd word maar kan er best wel in komen Dat ik de topic had gesloten is omdat dat nu allemaal goed is en er geen ruzie thuis meer is maar dacht dat ik dat al had gezegd ik dat topic Ik snap dat mensen geirriteerd kunnen raken aan mij maar ik geloof dat dit forum er echt voor is om vragen te stellen 😬 En zoals al gezegd is is het omdat ik nogal onzeker ben Het voelt gewoon rot voor mij als ik zulke reacties / opmerkingen krijg ipv gewoon tips / ervaringen Hopelijk begrijpen jullie me? Het is nogal lastig om het allemaal te verwoorden hier
Je voelt vanalles en je gaat nog veel meer voelen. Je hcg piek moet er nog aankomen en je kunt behoorlijk ziek worden, later kun je pijntjes gaan krijgen en ongemakken en het hoort er allemaal bij. Zwanger zijn is niet altijd alleen maar leuk op een roze wolk. Ik heb dagen dat mijn buik zo hard groeit dat ik bijna niet kan lopen van de bandenpijn bijvoorbeeld en dagen dat de kleine constant op 1 plekje blijft trappen tot het pijn gaat doen. Druk op je blaas, veel plassen, pijn onderin je buik, een strak gevoel, gevoel van een bowlingbal in je buik....je zal het allemaal gaan voelen... Ook bruinverlies kan erbij horen. Sommige vrouwen hebben het zelfs hun hele zwangerschap en sommige verliezen zelfs plassen met bloed tijdens hun zwangerschap. Een normale contactbloeding na seks of harde ontlasting hoort binnen 48 uur over te zijn, aangezien het langer bij jou duurt is dat het dus niet. Het kan oud bloed zijn uit je baarmoeder, het kan ook een bloedinkje zijn achter de vruchtzak en het kan ook mis zijn...je weet gewoon niks tot je eerste echo. Een kleine richtlijn; bruin bloed is bloed wat al een tijdje of in je vagina zit of in je baarmoeder. Roze bloed is een beetje vers bloed vermengt met afscheiding. De bloeding is dus wel recent dan en op dat moment aan de gang. Rood bloed is een ergere bloeding wat zelfs de afscheiding kleurt. Van dat alles is dus bruine afscheiding, tot nu toe, nog het minst erg en kan heel onschuldig zijn, maar zoals je hier ook al las zijn er ook meiden waarbij het een teken van een miskraam of missed abortion is geweest... Veel succes met het wachten tot je eerste echo, het is slopend...
+1. Snap dat het allemaal spannend is en een onzekere tijd maar er zijn voldoende topics die ze kan lezen en er worden vaak veel topics aangemaakt waar het zelfde gevraagd alleen dan in een andere formulatie. Verder zijn we er om advies te geven en te ontvangen