Vandaag positief getest. Jippie! Ik heb alleen al een week een vloeind gevoel. Het is binnenin. Het komt niet naar buiten. Ik ben 4-5 weken zwanger. Herkent iemand dit?? Ook al 6 dagen last van mijn schouderbladen. Moet ik dan echt denken aan een bbz? Of moet er dan ook meteen bloedverlies zijn? Maak mij een beetje zorgen en dat gevloei is erg lastig. Vaak naar het toilet maar er is niets. Hopelijk een reactie.
Gefeliciteerd! Het is absoluut JIPPIE! Ik had ook een vloeiend gevoel in de 4-5 weken, ik dacht dat ik ongesteld werd en controleerde heel vaak, maar ik had veel meer afscheiding dan normaal en dat gaf mij dat gevoel. De pijn in je schouderbladen kan komen van de veranderingen in je lichaam, misschien zelfs wel door je borsten.
Ook ik had tijdens mijn zwangerschap met mijn zoon (nu 3,5 jaar) heel vaak een vloeiend gevoel en de eerste weken. Was steeds maar wittevloed, maar je blijft wel steeds controleren. als het een bbz zou zijn lijkt mij dat je hevige buikpijnen zou moeten hebben. Als je het niet vertrouwd, gewoon even langs de huisarts of verloskundige gaan. Geeft wel meer rust. Sterkte en succes
Dank voor jullie reactie. Hahaha positief getest en dan toch zitten piepen.... Had ik niet van mijzelf verwacht, maar het is allemaal zo onwerkelijk. Fijn om te horen dat het herkenbaar is. Inderdaad alsof je ongesteld moet worden maar er is niets. Mijn borsten zijn inderdaad aan het groeien en dat kan die pijn geven natuurlijk. Maandagmiddag ga ik ook naar de huisarts, ik kom er nooit dus hij zal wel denken. Gelukkig heb ik leuk nieuws. Jullie hebben mij wel een beetje gerust gesteld. Ja, het is allemaal nieuw hé.
Waarom denk je aan een bbz? Dan moet je echt flink pijn hebben. Gewone krampjes, alsof je ongi wordt, horen erbij Maar ik schrik er deze keer ook steeds van, terwijl ik ze bij mijn vorige zwangerschap niet had, en die zwangerschap liep mis. Dus ik zie die krampjes nu als een goed teken
@foxter.... ik las op het internet... "Schouderpijn teken van BBZ". Afgelopen week erg veel last van mijn schouders gehad, maar kan ook door groei borsten komen natuurlijk. Verder heb ik geen onwijze buikpijn. Af en toe wat steekjes. Googlen is soms ook helemaal niet goed. Ik ben al meer gerustgesteld. Morgen ook naar de huisarts. Krampjes zijn voor jou dus hoopvol??
Ik had ook constant een vloeiend gevoel.. .Echt vervelend want zat om het kwartier op het toilet om te checken of ik niet vloeide Het is nu wel minder geworden, heb het heel af en toe nog wel eens.. Heb ook last van krampjes in mn buik, vooral links en rechtsonder in mn buik. Is een teken dat je baarmoeder aan het groeien is heb ik me laten vertellen