veel poepen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door banjabes, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hihi, een beetje een onsmakelijk topic dit:)!

Normaal moet ik echt 1 keer in de drie dagen naar de wc en sinds 3 dagen moet ik 2 keer per dag:(. Dat is niets voor mij. Ik zit nu rond mijn NOD. Kan dit iets over een zwangerschap zeggen?

2. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Ik weet niet of dat iets over een zwangerschap kan zeggen , gezien ik ook nog moet testen. Maar ik heb hetzelfde " probleem ". ;)
    Bij mijn eerste ( MK ) en tweede zwangerschap had ik juist veel moeite met het naar de wc gaan.

Groetjes,

Linda

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Volgends mij is het toch zo dat als je zwanger bent je juist meer moeite hebt om naar de wc te gaan? Of zit ik er nu helemaal naast..?

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Haha leuk onderwerp :p

Ik heb dat dus ook! Ik heb prikkelbare darm syndroom waardoor ik normaal gesproken soms zelfs maar 1x in de 5 dagen ga of zo met alle gevolgen van dien. Nu moet ik sinds 2 weken ook ongeveer 2 x per dag, in ieder geval 1x per dag en dat is al heel wat voor mij..

Ik weet niet of het een zwangerschapskwaal is, maar ik heb vorige week positief getest! Ben 5 weken zwanger :)

Ik zeg al, ik weet echt niet of het een zwangerschapskwaal is maar ik vind het wel heel typisch! Ik hoor ook altijd dat je dan verstopt kunt raken dus daar was ik bang voor maar voor mij gaat het nu alleen maar beter haha :p

5. PippiMax

PippiMax Actief lid

15 mrt 2011
    153
    0
    16
    Nog voordat ik wist dat ik zwanger was had ik ook meer last van mn darmen, met paardrijden liet ik gewoon poepies:$
    Ook poep ik meer maar soms zit ik ook zomaar een uur op de wc omdat het er niet goed uitkomt:(

Ik hoop voor je dat het een zwangerschapskwaal is;)

6. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Bij mijn eerste zwschap moest ik echt rennen naar de wc als ik als iets voelde, terwijl ik normaal maar 1x in de 3 dagen kan. En nu ik weer zwanger ben is het weer bal. Ook wel weer fijn want heb zo een stuk minder pijn in mijn darmen en ik blijf zo ook nog eens goed in rennen hahahaha

Ze zeggen idd dat als je zwanger bent dat je dan last krijgt van obstipatie maar das dus bij mij absoluut niet waar :p

7. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik heb iedere maand diarree als ik ongie moet worden, daaraan merk ik dat t eraan komt
    Als ik zwanger ben kan ik opeens niet meer:(

Daarmee wil ik zeggen dat hormonen zeker invloed hebben op je darmen en hopelijk voor jou kan jij er gemakkelijker van hihi

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    hihi, wat grappig dat jullie dit toch allemaal bevestigen.
    Nou, hopelijk is het hier ook een zwangerschapskwaaltje inderdaad.
    Wacht het even af.

Bedankt voor jullie reacties!

9. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik moet als ik zwanger ben vaak wel 2x per dag.

10. Linda250388

Linda250388 Actief lid

18 apr 2011
    123
    0
    0
    NULL
    dordrecht
    Wat een grappig topic:)

Maar terwijl ik het las herkende ik het ook stiekem een beetje.
    Normaal heb ik een redelijk gewone stoelgang, iedere dag of om de dag.
    Nu ben ik ongeveer een uur geleden geweest en nu rommelt het alweer:(
    Heb dinsdag pas mn nod, nou we wachten af misschien ok wel gewoon te maken met aankomende menstruatie.

Maar ik houd het wel ff in de gaten haha

11. November2011

16 mei 2011
    32
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    In de eerste twee maanden van mijn zwangerschap moest ik ook heelvaak naar het toilet. Normaal heb ik last van obstipatie dus was erg blij dat hier nou verandering in zou komen. Maar nu, na de 3e maand, omde 5 dagen of om de 10 dagen. Ik kan wel huilen!

12. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    och wat erg of de 5 of nog erger

kan je er niks voor nemen?

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook iemand die normaal gesproken heel moeilijk naar de wc kan en nu juist veel moet heb echt last van mijn darmen! Dus ook ik hoop dat het dus een kwaal is!

14. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hee Char, bedoel jij zonder zwangerschap juist lastig, of juist met de zwangerschap?

ik merk het ook dat ik voor, heel lang zit eer ik kan, maar dat is niet beter nu.

jij normaal medicatie omdat het zo slecht gaat?

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Normaal kan ik dus heel slecht naar de wc heb daar weleens poeder voor gekregen...maar hielp niet zo erg....Nu ik een icsi cryo tp heb gehad en nu een week verder ben kan ik nu juist wel heel goed naar de wc dus dat is wel raar....

16. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt alsof de icsi er mee te maken heb. opzicht wel lekker, maar ook weer niet lekker als het zoveel twijfel geeft he.

wat is jouw reden, als ik dat vragen mag, waardoor je er normaal zoveel moeite mee heb?

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Indd geeft veel twijfel,tegen mij is ooit eens gezegd dat mijn darmen spastisch zijn....

18. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    bij mij zeggen ze chronische opstipatie

niks aan te doen.

baal er soms wel van, je moet altijd thuis zijn als je gaat, en er zo opletten.

19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames !

Allereerst leuke topic;)

Ik ben sinds December gestopt met de pil en wij zijn bezig met een zwangerschap.
    Nu ben ik deze maand 6 dagen overtijd en veel poepen maar tot mijn verbazing *sorrie voor de details * veegte ik gisteren licht-roze afscheiding af... ik lek het niet...
    Normaal is het bij mij zo dat ik bruinkleurige afscheiding verlies en er op aan kan gaan dat ik dezelfde dag of de volgende dag ongesteld wordt, nu dus niet het geval!
    Sins vanavond veeg ik ook geen licht-roze afscheiding meer af... maar ik moet dus wel 1x op een dag naar de wc wat ik normaal 3x in de week doe doe ik nu 1x op een dag....
    Heb ook hele rommelige darmen maar verder helemaal nergends last van!:(

Test halen of toch nog even afwachten?

Liefs,

Deel Deze Pagina