Gekke vraag misschien maar heb sinds enkele dagen last van waterige afscheiding, ik ga er tenminste vanuit dat het met deze termijn afscheiding is. Soms loopt het er echt uit, droogt wittig op (vandaar dat ik dus denk aan afscheiding) verder ruikt het niet echt en is het ook niet super plakkerig ofzo. Verder is het ook gewoon steeds vochtig down there, net als wanneer je opgewonden bent? Kan me niet meer zo goed herinneren of ik dit bij oudste dochter ook had... Komt het iemand bekend voor?
Ik heb in een andere post van je gelezen wat er met je nichtje speelt, sterkte voor jou en je familie voor wat er komen gaat. Iedereen kan hier gaan schrijven dat extra afscheiding echt normaal is, maar met wat er nu in je familie speelt zou ik eventjes met je verloskundige bellen. Zij is de professional, zij kan je gerust stellen.
Ja is waarschijnlijk ook precies de reden dat ik nu nog meer 'oplet' op alles wat ik voel etc. Dankjewel! Loop bij de gyn deze zwangerschap dus dat laagdrempelige is er niet echt (om te bellen zeg maar) maar wellicht heb je gelijk zou ik gewoon moeten bellen...
Wat Berte schrijft: wat bij de een normaal lijkt kan bij de ander abnormaal zijn inderdaad. Bij twijfel altijd even bellen of laten checken.
Ja is ook waar moet zeggen dat het nu weer helemaal weg is. Heb net even m'n oude zwangerschapskaart erbij gezocht en heb dus bij de zwangerschap van m'n oudste met 24 weken de vk gebeld met precies deze vraag... Wel heel toevallig! Maar denk dus dat dit gewoon bij mij hoort. Voor de zekerheid zal ik morgen even contact opnemen met de gyn maar maak me niet echt zorgen nu.
Jup hier helaas ook. Schijtirritant vind ik het!! Kan geen ondergoed aan doen zonder inlegkruisje anders kan k wel 10x p dag een schone aantrekken.... aangezien je het bij de vorige ook met deze termijn had denk k idd dat het bij je hoort. Maar een belletje kan nooit kwaad natuurlijk!
Ja heb er ook al een paar weken last van is gewoon afscheiding loopt soms langs mn benen tpen ik het aankaartte werd wel even gecheckt of mijn vliezen nog niet waren gebroken maar dit bleek niet het geval. Vruchtwater ziet er ook heel anders uit meen ik
Ik heb dat al de hele zwangerschap, gebruik meer inlegkruisjes dan dat ik de afgelopen 10 jaar gebruikt heb
Two ik heb het ook! Voel me er wel wat onzeker en vies door, maar gebruik de hele dag door inlegkruisjes!