Uitslag gehad, hcg was vanmorgen 2609. Ze willen morgen een echo maken om een bbz uit te kunnen sluiten, ze zijn er namelijk nog wel steeds een beetje bang voor gezien deze waarde en het hele verloop van de afgelopen weken.
Correctie: ik heb net weer gebeld met de poli omdat ik vanmiddag nog een echo wil ivm die onzekerheid steeds. Mijn vriend en ik trekken dat niet meer. En dat kan gelukkig, dus om 15:45 uur weten we eindelijk waar we aan toe zijn!!
Jeetje meid, wat zitten jullie in een rollercoaster! Heel goed dat je op je streep bent gaan staan wat betreft een echo. Het wordt onderhand wel tijd voor duidelijkheid en gezien je voorgeschiedenis vind ik het ronduit belachelijk dat ze niet eerder een echo hebben gedaan! Sterkte en duim voor jullie dat het goed komt.
Een rollercoaster is het zeker!! We kunnen ook nergens anders meer aan denken en dat is echt niet goed. Vanmiddag eindelijk een duidelijk beeld...
Thnx allemaal!! Over een kwartiertje ga ik weg van mijn werk. Hopelijk vanavond mooi nieuws om te melden!
Bah, wat een spanning! Straks je echo, ik hoop positief. Vanmiddag na de weken eindelijk duidelijkheid!
pfff heftig! Ik herken mijn verhaal hierin. Helaas heeft het bij mij niet goed uitgepakt en was het een bbz. Ik ga voor jou duimen mpo.