Hallo, Ik heb n vraag: 17 Jan is mijn NOD maar ik heb al vanaf zondag vreemde klachten zoals, met vlagen misselijk, droge ogen, gehele dag door duizelig en pijnlijke borsten en de laatste dagen n wat opgezette buik. Verder heb ik nog geen aankondiging van mijn menstruatie gehad, wel n beetje raar gevoel (lichte zenuwen lijkt het op). Afgelopen zondag heb ik n test met CB digital gedaan en die was negatief. Nu had ik bij afvegen helderrood bloed (maar geen voorbode voor menstruatie gehad) en nu ruim een uur later zit er n klein vlekje in mijn maandverband terwijl dat bij mijn vorige menstruaties vanaf t eerste moment best heftig was. (ben in juni '12 gestopt met de pil en mijn cyclus is sinds die tijd elke keer netjes 28 dagen) Is dit dan toch mijn menstruatie? (wel 2 dagen te vroeg dan). Ik hoor het graag. Groetjes Hope
Hoi Hope, weet je al meer? Je menstruatie kan wel eens een keer anders beginnen dan anders. Kan zijn dat het toeval is, soms is het een teken van een vroege miskraam, maar voor hetzelfde geld ben je inderdaad zwanger en zijn het daar tekenen van. Spannend, hopelijk weet je vandaag al meer. Groeten Brigitte
Hoi Brigitte, Bedankt voor je reactie. Dinsdagavond begon het met enkele druppels helderrood bloed, daarna merkte ik (vooral woensdagochtend) dat er vreemde stukjes (sorry) in bloed zaten, het leken wel kleine klontjes en sliertjes. Vandaag was het donkerrood bloed maar zonder iets erin, heb vanmorgen een kv test gedaan en deze was negatief. Het vreemde is dat is nog steeds met vlagen misselijk ben en dat mijn borsten groter voelen/zijn. Ik ga er maar vanuit dat het loos alarm was maar moet ik nu dinsdag of vandaag aanhouden als 1e dag van mijn menstruatie? Groeten Hope.
Nu weet ik het helemaal niet meer. Mijn menstruatie is nu alweer zo goed als over, beetje oud bloed in verband en heel licht roze bij afvegen. Het heeft maar net 2 dagen geduurd..... Groeten, Hope
Hoi, anders doe je gewoon nog eens een test als je dat nog niet gedaan hebt. Je kunt niet meer doen dan afwachten, zeker als de test negatief is. Dan zal toch de volgende NOD je meer duidelijkheid moeten geven. Wellicht dat je deze keer een keer geen eisprong hebt gehad? Groeten Brigitte