Hallo allemaal, Ik heb in sept 2010 een bbz gehad (1eileider verwijderd, dmv buikok)en nu na 5 maanden met Clomid 100mg 4weken zwanger vandaag. Ik heb afgelopen vrijdagavond erg veel buikpijn gehad, de vlg morgen was het weg. Herkent iemand dit? Ik heb overleg gehad met zk.huis en vanmorgen bloed laten prikken op de waardes van het HCG, zij vertelden mij dat hun aan de waarde kunnen zien of het vruchtje goed zit. Heeft iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt, groetjes!
Hoi Lizzy, Bij een BBZ stijgt het HCG meestal langzamer dan bij een normale zwangerschap. Dus dan is je HCG ook wat lager dan normaal gezien. Meestal voel je die pijn ook aan 1 kant. Althans, dat had ik! Sterkte!
Hoi Emesve, Thnks voor je reactie. Klopt toen ik de bbz had links had ik ook pijn in de onderbuik voornamelijk links. Wat ik vreemd vind is dat het nu weg is, had het alleen vrijdagavond, wil weten waar het vandaan kwam die pijn. Vanmiddag de uitslag van HCG even afwachten.
Je lichaam is af en toe niet te begrijpen! Probeer je er maar op te focussen dat het bezig is om een mooi plekje voor je kindje te creƫren. Ook al doet dat af en toe pijn! Laat je de uitslag nog even weten hier?
thnks! Ik zal het laten weten! Jij ook succes, ik zie vanalles onder je naam staan(sorry weet nog niet hoe alles werkt hier) lees al wel een tijdje mee. Jij bezig met ICSI?
Nee ik heb in november een IVF behandeling gehad. Daar heb ik met 5 weken een miskraam van gekregen. Toen had ik nog cryo's (ingevroren embryo's) over en daar ben ik nu weer zwanger van! Als je ook een "handtekening" wil zetten, dan moet je op gebruikersinstellingen in de balk hierboven klikken en dan op "handtekening wijzigen" klikken. Hier kun je invullen of je zwanger bent, of met welke behandeling je bezig bent etc.
HCG 190 (4wk), dat was goed zei de vpk aan de tel. Dan zit het vruchtje waarschijnlijk in de baarmoeder. missch van de week nog een keer prikken, moet ik morgen overleggen met gyn. anders vlg week maandag echo.
Hartstikke mooi Lizzy! Denk alleen dat je met 5 weken nog niet echt veel kan zien op een echo, maar wel heel fijn dat ze je goed in de gaten houden. En als je pijn hebt, direct aan de bel trekken!