Hoi Dames, Mijn partner en ik hadden een aantal maanden geleden besloten om voor een 2e te gaan ... ik was hier ontzettend blij mee! Nu had ik vorige maand mijn menstruatie gehad en heb ik uitgerekend op basis van een 28 dagen cyclus wanneer ik vruchtbaar zou zijn. Nu zou dit in de week vallen dat ik een week wegging met mijn zus. Och balen dacht ik, volgende maand weer een kans. Nu kwam ik de maandag na de korte vakantie terug en hierop hebben we gemeenschap gehad. Ik moest eigenlijk ongesteld worden afgelopen week, nu doe ik eergister een test en ik ben zwanger ... ik ben echt blij daar niet van !! Maar ik vind het zo raar, want mijn eisprong was op 31 juli en we hebben gemeenschap gehad op 2 augustus. Heeft iemand een verklaring? Ik wil iedereen feliciteren met zijn zwangerschap! Groetjes, Zonstraal
Hallo zonstraal, van harte gefeliciteerd ten eerste! Je eisprong kan soms wel eens een aantaal daagjes later of eerder plaats vinden. En je ei blijfd sowieso ongeveer 48 uur leven, voor het afsterfd. Genietse!
Ik dacht dat een ei altijd maar 12 tot 24 uur blijft leven? Of heb ik het nou mis? Soms weet ik het ook allemaal niet meer, maar zou het wel graag willen weten ivm het vergroten van onze kansen.. hihi
Hoi Chai, Dank je wel dat wist ik namelijk niet Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap zie ik! Groetjes
Hoeps sorry, ik heb een foutje gemaakt. Het is idd 24 uur maar het zegt nog niks je eisprong hoefd niet altijd op de dag dat je het verwacht vrij te komen. Bedankt voor je felicitatie en als je test positief is ben je toch echt zwanger! Geniet ervan.
Volgens de berekeningen valt mijn eisprong ook altijd eerder dan dat hij in werkelijkheid doet. Doordat ik nu ovulatietesten gebruik ben ik daarachter gekomen, we zaten er de vorige maanden waarschijnlijk ruim 4 dagen naast! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
Hoi Doortje, Ik heb dit nooit geweten dus fijn dat ik toch enkele reacties al heb gehad. Dank je wel! Jij veel succes en hopelijk mag je snel een positieve test in handen houden! Groetjes