Ik heb al weken een sterk voorgevoel dat ik een jongetje draag, maar ik moet nog wachten tot 24/05 voor we hopelijk effectief gaan weten wat het gaat zijn Ik kan me echt niets anders voorstellen dan een lief klein jongetje en zal toch verschieten moesten ze mij vertellen dat er toch een lief klein meisje in mijn buik groeit, al gaat het natuurlijk even welkom zijn alleen even mijn knopje omdraaien dan En omdat ze toch zeggen dat het voorgevoel van de mama meestal juist zit was ik eens benieuwd of jullie voorgevoel klopte Ik hoor het graag! Groetjes!
Ik zei tegen iedereen dit is een meisje 100% iedereen ging ook met mij mee in mijn gedachten behalve vriendlief die zei nee een jongen weet het zeker ik lachte hem eigelijk uit en zei haha dan ben jij de enige die dat denkt schat. Ik had al helemaal uitgezocht wat ik ging kopen enz enz Toen met 15 weken geslachtsbepaling bij jan de koning. Ik keek hem aan en zei meisje he? Hij zei kijk eens goed wat zie je daar? Ja hoor!! Een jochie! Ik moest heeeel erg wennen maar ben super blij met ons boefje op komst en ook voor jongens zijn leuke spullentjes haha. Maar mijn gevoel laat me wel vaker in de steek. Ik heb ook een voorgevoel met 37/38 weken te bevallen zal wel 42 weken worden hha
ik heb altijd gezegt we krijgen een jongen/meisje/jongen de eerste wist ik en voorgevoel was juist een jongen tweede zei ik een meisje maar deze bleek een piemel te hebben op 1okt derde wist ik niet meer maar 5 augustus bleek een prachtige meid dus mijn gevoel klopt wel maar volgorde klopt niet
Bij de oudste was ik ervan overtuigd dat ik een zoon zou krijgen.. Het is toch echt een meisje geworden, en toen de Gyn mijn na de keizersnede feliciteerde met mijn dochter heb ik heb gezegd dat ik toch echt een ZOON had.. Maar meneer de Gyn had gelijk... Bij onze (nu nog) jongste hoopte ik op een zoon, maar mijn gevoel zei een meisje. Met de 20 weken echo keek ik dan ook echt stom naar het scherm met de gedachte: Wat moet een meisje nou met balletjes... oooohhhhhhh Vorige week de 20 weken echo gehad, en nu hoopte ik op een dochter, ik had zelf totaal geen gevoel erin. Wel had ik zoiets van: Een zoon is net zo welkom en zal ik net zo dol op zijn... maar het is wel een dochter! Overigens had mijn man bij alle 3 het juiste voorgevoel!
Mijn voorgevoel zegt ook jongetje (geen idee waarom, het zit al in mijn hoofd het moment dat ik wist dat ik zwanger was). Volgende week hopen we het te weten, indien de kleine van zin is om het geslacht te laten zien ...
In het begin riep ik dat het nu echt een jongetje zou gaan worden,ik wist het heel zeker! Maar rond de 16 weken begon ik steeds meer richting een meisje te denken en het jongetje verdween naar de achtergrond. We hadden zelf al een naam voor een meisje en voor een jongen konden we geen passende naam vinden dat bij de meisjes past. En jawel,bij de 20 weken echo blijkt ons kindje dus inderdaad een meisje te zijn haha. Mijn voorgevoel bij de meiden zwangerschappen zaten ook elke keer goed. Stiekeme gave denk ik haha
bij mij is mijn voorgevoel altijd goedgeweest. van het voorgevoel van deze maand word ik zwanger tot het geslacht jep altijd juist geweest.
Mijn gevoel zei vanaf het begin af aan een jongetje en bij de 20 weken echo bleek inderdaad dat ik een jongetje in mijn buik heb
Spannend. Bij sommige klopte het dus duidelijk wel, bij andere dan weer niet Achja, het zal 50/50 zijn tot we het geslacht kunnen zien Wij zijn zeer benieuwd!!
Mijn voorgevoel klopte! ik zag telkens de babykamer voor me aangekleed voor een meisje en jawel we krijgen binnenkort een dochtertje!
Wij hadden het bij de eerste steeds maar over een jongetje en dat is toch echt een meisje geworden! En nu denken we dat het een meisje wordt.. ben benieuwd! (maar zal voorlopig nog even moeten wachten)
Ik dacht ook zeker te weten dat we een meid zouden krijgen en dat heb ik tot de laatste seconde gedacht. Maar toen ik dat piemeltje zag zitten rolde de tranen over mijn wangen van geluk.
Ik wist voor de volle 100% een meisje, mijn moeder ook en ik heb ook een hele mooie meid gekregen Nu denk ik toch echt een jochie, altijd al gedacht en me moeder zegt vorige week inene een meisje dus ik uhhh hahaha
Ik voelde vanaf het moment dat we er achter kwamen dat we zwanger zijn dat het een meisje is. Dit is nu inmiddels 3x bevestigd
bij de 1e wist ik gewoon dat het een jongens was, het klopte de 2e ook hierbij zei mijn gevoel een jongen en ook dat klopte de 3e eigenlijk het zelfde geval, weer een jongen en dat gevoel klopte ook nu bij de 4e zei ik vanaf dag nummer 1 dit wordt een meisje, en nu 3 echo's verder is ze nog steeds een meisje