Bloedverlies en steeds duidelijkere zwangerschapstest

Discussie in 'Miskraam' gestart door VMiss, 3 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi
    Heb icsi gedaan met terugplaatsing op 25/6. Nu heb ik sedert zondag bloed/rozeverlies. Geen grote hoeveelheden maar t stopt ook niet. Sedert maandag getest met kv en was licht positief. Gisteren iets duidelijker en vandaag nog duidelijker! Begrijp er niets meer van! En wat is dit? Kan je miskraam krijgen en toch sterk stijgende hcg? Iemand ervaring zowel positief als negatief? Heeelp!
    Heb morgen bloedname ih ziekenhuis.

2. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb waardes gekregen hcg 133 progesteron 6,7, dit zou te laag zyn en waarschynlijk miskraam worden. Iemand ervaring mee?

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik had op de dag van de miskraam een dikke vette blauwe streep..zo positief als wat..had blijkbaar een hoge hcg waarde..

4. Eva82

Eva82 Lid

4 jul 2013
    56
    0
    0
    Ik snap dat je hier onzeker van wordt! Ik weet wel dat het wel voorkomt hoor, bloedverlies en dat het helemaal niet meteen hoeft te betekenen dat het helemaal mis is! Mijn moeder heeft mij verteld dat ze in eerste instantie helemaal niet dacht dat ze zwanger was van mijn broer omdat ze ook flink bloed had verloren. Zij dacht hierdoor dat ze ongesteld was geworden, maar bleek gewoon zwanger. Misschien kan je je vraag telefonisch voorleggen aan een verloskundige van een praktijk bij jou uit de buurt? Mijn ervaring is dat zij jouw vraag heel goed kunnen beantwoorden (beter/fijner dan een huisarts vind ik persoonlijk!)

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eva bedankt voor je positiviteit! Bloedverlies is intussen geminderd maar dit wil helaas niet zeggen dat het ook ineens goed zit. Heb maandag nieuwe bloedname. en duimen dat beebje toch blyft plakken.

Lieke een beetje empathie is hier wel op zn plaats. Vind t een beetje grof hoe jij je ervaring verwoord!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier ook al 6 dagen bruinverlies.. Gister ochtend licht positief getest.. Blijft ff spannend..

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Allereerst voorzichtig gefeliciteerd! :)

Daarbij kan ik je misschien een klein beetje gerust stellen.. Ik heb met 5weken zwanger ook bloed verloren, eerst ook roze en daarna knal rood. Zat natuurlijk helemaal in de stress maar bij de gyn. was 'gewoon' een kloppend hartje te zien!
    Volgens mijn gyn. kon dit door van alles komen, in het begin van de zwangerschap innestelingsbloed, iets verder kan het een gesprongen vaatje zijn (of een wondje door bv. seks) omdat tijdens de zwangerschap alles daar veel beter doorbloed is.

Hopelijk heb je hier iets aan
    Laat je weten hoe het gaat?
    Succes!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    euh ik bedoel het niet slecht hoor..!! je vraagt zelf over ervaringen van mensen..dan moet je niet zeuren als ik dat zeg..pffff zeg..let zelf ook beetje op je woorden..

9. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad ik vroeg posi en nega ervaringen ! Vond het alleen een beetje bot gezegd! Heb al 4 miskramen op 8 maanden gehad! Kan je dat niet begrijpen misschien? En met jouw reactie leek erop dat het in myn geval ook zou mislopen ! Pfff maakt ni uit heb belangrijkere dingen aan mn hoofd!

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Bloedverlies wil NIET altijd zeggen dat het mis gaat.
    Ik ontdekte op mijn NOD dat ik zwanger was. De volgende dag begon ik bloed te verliezen, dag in dag uit.
    Dit heeft aangehouden tot de 10 weken, en toen was het spontaan ineens over. Dus ik vloeide vanaf week 4 tot aan week 10 aan 1 stuk door. Uiteindelijk begon ik in week 18 weer bloed te verliezen, en dat heeft aangehouden tot aan week 28.
    Ik ben verschillende keren bij de gyn geweest voor een echo, en steeds was alles maar goed. En zie mijn onderschrift, ze is alweer 9 maanden geweest.
    Dus blijf in elk geval positief, meid.
    Succes !!

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog getest moesch?

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    zo ist in ieder geval niet bedoeld..niet raar ofzo in ieder geval..heb zelf net ook een MA gehad en ben niet helemaal mezelf..al een hele lange weg gehad net als jij..maargoed we gaan hier maar niet over door..

hoop in ieder geval dat het voor jou positief mag blijven en mag blijven plakken..

13. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    No hard feelings! We hebben het allemaal een beetje moeilijk!

14. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Intussen is bloedverlies zo goed als gestopt soms nog beetje maar niet veel. Heb ook nog elke dag getest en test is elke dag donkerder! Nu maar hopen dat bloedname morgen goed is. Ik blyf er nuchter in!

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Vmiss heb gisterochtend nog getest en die was wel donkerder maar tis geen knaltest!
    Bruinverlies is ook vermindert.
    Spannend morgen!

16. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Zal voor je duimen meis!

Hier helaas ook gen posi verhaal. Ik vloeide ook en net toen het vloeien was gestopt en ik weer een beetje hoop gekregen had na het zien van een kloppend hartje, kregen we bij de volgende echo te horen dat het toch mis was.

Wanneer hoor je weer iets?

17. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moesch als ie donkerder word is toch positief!!!
    Danielle jammer meid veel sterkte!

Vandaag goed nieuws gekregen progesteron was goed gestegen en ook hcg donderdag 131 vandaag 987! Dus we zijn voorzichtig blij. 29/7 eerste echo :)

18. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    dat is toch al een stap in de goede richting, ik duim met je mee!

veel succes

19. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Dat klinkt inderdaad hoopvol! Ben nog niet gestopt met duimen voor je!

20. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier iets raar! Had nog een kv zwangerschapstest liggen en dacht deze te gaan doen gisteren maar tot mijn verbazing was die lichter dan di van vorige week! Nu maak ik me alweer zorgen. Ook omdat ik al van gisteren buikpijn en bruinverlies heb!!!

Deel Deze Pagina