Wat verlies je bij een miskraam met 5w3d?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mikkydj, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Hallo,

Rare vraag misschien maar wat verlies je bij een miskraam van ruim 5 weken?
    Ik heb eerder een missed abortion gehad met bijna 12 weken en toen waren het echt flinke stolsels wat ik verloor gepaard met veel bloed en hevige krampen.
    Tot nu toe heb ik bloed verloren gelijk een hevige menstruatie met sliertjes bloed er in Maar Nog totaal geen weefsel. Gisteravond had Ik ook wel wat buikpijn maar te vergelijken met een milde menstruatie.
    Is dat misschien nog niet omdat ik nu pas 5 weken was?
    Blijft het hier bij of staat me nog wat te wachten?

Groetjes mik

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik verloor alleen maar bloed zoals een normale menstruatie.

Sterkte

3. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Ook de duur van een gewone menstruatie ? Ik heb enkel gistere bloed verloren.... Vandaag nog niks.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Helaas meid. Ik heb 8 miskramen gehad rond dezelfde termijn en alle 8 zijn ze verschillend verlopen. Je kunt er dus geen zinnig woord over zeggen.
    De ene keer verloor ik bij 5 weken al een complete vruchtzak en de andere keer had ik bij 6 weken niks meer dan 4 dagen licht bloedverlies.
    Er is dus geen graadmeter voor helaas.
    Doortesten zegt ook niks, want ik heb nog weleens knaltesten gehad terwijl ik het vruchtje al in mijn handen had gehad. Je HCG daalt wanneer het daar zin in heeft.

Sterkte!

5. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Zo zeg:$ 8 miskramen! Hoe hou je het vol zeg!?
    Ik wacht dan maar af hoe deze gaat verlopen.
    Volgende week vrijdag heb ik gelukkig een echo om te zien of het schoon is dus dan heb ik duidelijkheid.
    Ik lees Veel over vrouwen die bloedingen hebben en wat geen miskraam bleek te zijn maar daar durf ik toch niet in te geloven maar toch speelt dat stiekem in je achterhoofd. De vorige keer gaven de stolsels mij de bevestiging en die heb ik nu niet vandaar mijn onzekerheid.

Groetjes mik

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik verloor ook alleen maar slijmerig bloed,verder niks.

Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina