Aftellen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kriebelken1, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kriebelken1

27 okt 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 kriebelken1, 30 nov 2009
    Laatst bewerkt: 30 nov 2009
    Dag iedereen

Jullie kennen me ondertussen al.
    Ik heb een dochtertje van 15 weken.

We zijn aan het proberen voor een zusje of broertje. (helena is met clomid en pregnyl gekomen) Nu proberen we 'natuurlijk' zwanger te geraken. We hebben liever direct eentje erbij dan terug de mmm in de moeten. Ik weiger dus voorlopig anticonceptie te nemen.
    15 en 16 november had ik een positieve ovulatietest.
    Lekker geklust, nu afwachten.

Vanaf vrijdag, - ongeveer negen/tien dagen na eisprong - (ben een heel klein beetje roze bloed verloren (maar echt miniem, een paar druppels) en enkel op tampon, bij het afvegen heb ik telkens niets. Afgelopen zaterdag heb ik ook een rommelige buik gehad, paar steekjes erin. Ik ben wel de afgelopen dagen wat ziek geweest, beetje griep gehad, ziek van vaccin mexicaanse griep, dus alles erop en eraan. Nu is de buikpijn wel volledig weg.

Ik heb wel nog hoge temperatuur 37,3.
    Ik heb aan gynaecoloog gevraagd of het bloedverlies als menstruatie moet rekenen. Hij heeft me verteld, zolang er niets 'uit' je vagina komt bij het afvegen, mag je het voor niets aanzien. De menstruatie is er pas als er echt bloed 'uitloopt'. En dan moet het echt rood zijn, roze verlies is ook niets.

Hebben er zwangeren dit nog meegemaakt? Ik heb wel maar op cyclusdag 20 een positieve ovulatietest gehad. Heb dus een langere cyclus.

Ik voel me soms wel nog wat weeïg zo, precies misselijk in de buik, maar dat kan ook van de spanning zijn. Dus ja...

Ik heb in principe nog een vraag: de gynaecoloog heeft me verteld als er een latere innesteling is (later dan op dag 5-6), je een beetje bloed kan verliezen door het reeds afgestorven baarmoederslijm, wat natuurlijk niet al je slijm is - dat gebeurt geleidelijk (omdat je lichaam dichtbij NOD zit)

Graag positieve verhalen van zwangeren die dit hebben meegemaakt, zodat wij die hopen ook wat stimulans krijgen. Groetjes
    Isabelle

2. kriebelken1

27 okt 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom ik in Godsnaam nog mijn verhaal hier blijf posten is me een raadsel, niemand antwoordt hier, het zijn blijkbaar alleen de Nederlanders die hier een band voelen, en niet de Belgen...

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Meis toch, het zal vast niet de bedoeling zijn om expres niet te reageren op je topic....Misschien herkennen mensen niks in je verhaal? (zoals ikzelf) En het verschil tussen Nederlanders en Belgen waar je het over hebt, lijkt me helemaal niet aan de orde!

Ik hoop dat je inmiddels meer weet, maar verder kan ik je ook niet helpen, behalve me je mee hopen dat het snel raak mag zijn.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou nou, t kan toch dat er niemand een antwoord weet !
    hoef je toch niet zo te reageren .. ik kijk vaak niet eens naar de plaats waar iedereen woond ! .. jeetje zegg

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    het is dat je zegt dat je uit belgie komt anders was het me niet eens opgevallen.
    Veel suc6 met zwanger worden

Deel Deze Pagina