Omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Hoe oud waren jullie kindjes toen ze voor het eerst van rug naar buik rolde. Kyra is nu 4 maanden en het lukt haar bijna, maar nog niet helemaal. Is rond de 4 maanden een beetje de leeftijd dat ze dit gaan doen. Tuurlijk is het bij ieder kind verschillend, maar ben zo benieuwd

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier pas met 6 maanden ;) En volgens mij probeerde hij het toen al een paar weken :D

Hetzelfde met kruipen trouwens. Hij is al zo'n 2 maanden flink aan het oefenen en ik denk iedere keer dat ie het vast heel snel gaat doen, maar nog steeds niets!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook pas rond 6 maanden! Van rug naar buik iets voor 6 maanden en weer terug iets na 6 maanden!

Net als Merijn, lijkt net alsof ze gaat kruipen. Laatst wel een paar keer echt op handen en voeten (want ze komt wel vooruit op een hele gekke manier), maar daar bleef het toen ook bij!

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hier rond 3 maanden van rug naar buik. Maar terugdraaien heeft zeker tot 7 maanden geduurd.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter deed het met 7 maanden.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

van buik naar rug kon mijn ventje met bijna 4 maanden,
    van rug naar buik pas sinds kort, hij was rond de 6,5 maand,

en toen kon hij opeens niet meer van buik naar rug:(
    rug naar buik is binnen een halve sec gepiept;)
    nu doet hij weer veel moeite om van buik op rug te komen
    en langzaam aan gaat het dat ook steeds beter af

maar hij heeft er wel weken op geoefent om van rug op buik te komen,
    en hij kwam ook steeds wel op zijn zij, alleen het doordraaien lukte nog niet...
    ik weet dus niet of jou kindje het snel gaat kunnen of niet ;)

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon draaide van rug naar buik met 6,5 maand en mijn dochter draaide van rug naar buik met 4,5 maand.
    Kan dus wel rond de 4 maand!

8. kristal

kristal Lid

22 jul 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam
    hier ook zo een, met 3 en half maand van rug naar buik maar anders om nog niet,
    ben benieuwt wanneer ie dat door zal hebben.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn dochter met 3,5 maand van buik naar rug en andersom met 4,5 maand.

Mijn zoontje met 3 maanden van buik naar rug. En het lukt hem bijna om van rug naar buik te rollen. Hij is nog een beetje gefrustreerd..

10. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Dean doet het beide al en was rond de 3 maanden vrij snel dus en nog niet zo lang!

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Van rug naar buik met 4 maanden en 1 week, van buik naar rug bij 6 maanden en 1 week!

12. Skye

Skye Niet meer actief

Erg verschillend dus. Ben benieuwd hoor, wanneer ze echt gaat rollen

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Onze dochter rolde met precies 2 maanden van haar buik naar de rug, en met bijna 3 maanden van rug naar buik. Ze was daar dus best snel mee. Vooral dat laatste deed ze daarna eindeloos, t was zo leuk om te zien hoe ze het oefende, soms moest ze eerst 3 pogingen doen voor t lukte hihi! Van buik naar rug deed ze voor het eerst op het CB, daar waren ze erg verbaasd (en ik ook!) En toen ik bij de volgende check vertelde dat ze ook van rug naar buik ging geloofden ze het niet ( üit zichzelf????") ;). Toen deed mevrouw het even voor :p.

14. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Roos heeft het met 5 maanden,twee dagen gedaan...en toen 2 maanden niet meer;) en nu met 7 maanden draait ze weer ...voor zolang het duurt;)

15. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    met 3 en half maand van rug naar buik...en met 4 maand weer terug...

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Mijn dochtertje ging van haar rug naar haar buik met net 4 maanden en van buik naar rug met net 7 maanden.
    Mijn zoontje rolt al vanaf hij 3 weken is van zijn buik naar zijn rug (we hebben het maar op film gezet, want ik stond ook met grote ogen te kijken toen hij dat voor het eerst deed). Hij strekt zijn arm, gooit zijn hoofd opzij en hoepa.

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Gisteren:D! Hij was al 2 weken bezig, lag dan op zijn zij. Afgelopen week draaide hij steeds meer door, maar had zijn arm nog niet goed liggen. Nou hij kan het prima en draait ook na een poosje weer terug:(. Ik dacht dat dat altijd even duurde.

Deel Deze Pagina