Ik kwam laatst bij de c1000 en ik zag dat wanneer je daar je geboorte kaartje laat zien dat je van hun ook een doos krijgt. ik merk dat steeds meer winkel dat aan het doen zijn. makkelijk en handig voor ons toch? zo vind je overal van die dozen en je kan er vaak even mee vooruit
ik heb deze doos ook gehad en er zitten echt leuke dingen in du sde moeite waard. ook krijg je naderhand geen 100 telefoontjes met aanbiedingen wat je bij andere dozen vaak wel krijgt. ook de em-te heeft een leuke dreumesbox en af te halen tot 4 maanden naar de geboorte en is ook geweldig en heeft alleen maar bruikbare dingen. dan de plus supermarkt moet er ook een hebben maar ik was te laattoen ik daar achter kwam want die is maar tot 2 maanden na de geboorte af te halen maar op de plaatjes te zien ene leuke doos.
bij emte moet je hem laten zien maar mag je hem weer mee naar huis nemen of hij komt in de winkel ta hangen en dit heb ik gedaan er staan verder geen adres gegevens op dus dan kan het ook.
Ja, ik had zo'n C1000 doos en ik kreeg er van de Plus zelfs twee!? Nou, zat toch aardig wat in en inderdaad, daarna geen vervelende reclamerommel in de bus.
Ook hier een positief berichtje over de C-1000 doos. Er zaten echt bruikbare dingen in en ik ben daarna nooit lastiggevallen met reclame. Echt de moeite waard dus! Je hoeft trouwens niet per se een geboortekaartje te laten zien. Een kopie van de geboorte aangifte is ook goed.
kijk eens aan als je bij al die winkels een geboorte kaartje moet geven dan mag je er wel 10 extra bestellen
ik heb me geboorte kaarjte laten kopieren bij de c1000 en de orginele mee terug gekregen dus dat is makkelijk.. en zitten onwijs gave dingen in
maar moet je bij die 2 niet in de buurt wonen. of krijg je het gelijk mee als je je geboortekaart laat zien.