Ik weet het echt fftjes niet meer. Jaslynn is altijd al wel een driftkikkertje geweest en erg druk en vooral heeeeeeeel erg aanhankelijk maar de laatste tijd is het toch wel heel erg hoor. Zo wilt ze bv geen moment alleen gelaten worden. Ook dit heeft ze altijd al wel gehad maar eerder kon ik haar op zich een half uurtje in de box laten waar ze zichzelf dan wel vermaakte, maar nu pfff. Als ik al richting box loop begint ze al te krijsen, dus laat ik haar maar kruipen. Dit is 10 min leuk en dan wilt ze weer bij me zijn. Ze huilt en krijst echt zowat de hele dag door. Ze mankeert verder niets hoor, ze is gewoon boos en chagerijnig. En met boos bedoel ik echt woest! Ze slaat en ze mept en, ja echt, ze geeft je een grote mond. Altijd al een slechte slaper geweest en nu is ook dat nog erger geworden. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, begin zo langzamerhand redelijk gek te worden. Heb zo'n beetje alles geprobeerd ook, haar bij me genomen, haar laten huilen, haar aandacht gegeven, haar genegeert als ze huilde. Ik heb geen moment meer voor mezelf, heb het gevoel dat ik constant met haar bezig ben, en daardoor word ik er ook niet vrolijker op. Voel me opgejaagd en behoorlijk geirriteerd. Dit reageer ik niet op haar af maar de rest van mn omgeving moet het echt ontgelden.Nachtje bij opa en oma slapen is heerlijk maar de volgende dag begint het net zo hard weer. Ik weet gewoon niet meer hoe ik het aan moet pakken? Waar zou ze last van hebben? Meiden die dit herkennen? Ben echt wanhopig nu en vind het even helemaal niet zo leuk meer.
Het lijkt wel een beetje op mijn zoontje, maar die kreeg het maanden later. Maar hij heeft ook zo'n periode gehad dat niks goed was en heel erg driftig. Bij ons is het eigenlijk over gegaan, zonder daar iets voor te moeten doen. Het was meer een geval van even doorbijten. Kunnen het tanden zijn, groeit ze hard? Noem maar even wat.
Tascha, bedankt voor je reactie, toch nog iemand die het herkent Heb niet het idee dat het haar tandjes zijn, ze heeft er nu 5 en kan niet echt een nieuwe ontdekken. Ook zit ze niet overdreven te bijten en of kwijlen wat ze eerder bij opkomende tandjes wel deed, maar ja, misschien zegt dat ook wel niets. Verder groeit ze volgens mij niet echt overdreven snel. Zal ook vast wel vanzelf overgaan (dat hoop ik dan ) maar soms kan het best vermoeiend zijn. Groetjes Jessy