Goedenavond dames !! We zijn zwanger van ons 3e kindje en ik zoek een leuke manier om het onze 2 andere zoontjes 8 en 6 jaar te vertellen. Hoe hebben jullie het bekend gemaakt aan jullie kinderen? Thnx alvast.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/625114-vertellen-oudere-kinderen.html Mischien staan hier leuke ideeën tussen Ik heb tegen de kinderen verteld dat ik dacht dat er mischien wel n baby in m'n buik groeide en toen zijn we naar de verloskundige gegaan om met een echo te kijken of dat zo was Heb wel een schat van een verloskundige en was niet de eerste echo en afgesproken. Ze kregen allemaal een foto mee en waren (zijn!) super trots .
Ik had voor alle drie de grote kinderen een cadeautje gekocht als bv baby slofjes, fop, en een romperrje geloof ik. Die heb ik ze gegeven en uit laten pakken. Toen wisten ze eigenlijk al genoeg... groot feest natuurlijk. Ze waren 8-11
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een grote voorleesboek van dikkie dik kado gegeven aan mijn zusje, kon ze voorlezen zodra haar neefje was geboren. Vond ze helemaal geweldig. Ze was toen rond de 12. Bij mijn babyshower heb ik een voorleesboek gekregen met flapjes: Mama, wat zit er in je buik? Mijn zoon van 3 vindt het helemaal geweldig. Misschien dat jouw zoons net iets te oud zijn voor deze boek, maar zijn vast andere leuke (voorlees)boeken om te geven.