Word vrijdag ook gestript net als bij mamaannelies bij 38,3 of het moet zelf eerder komen natuurlijk en anders de zondags nog een poging, ze vinden de baby nu groot genoeg en ik ook natuurlijk , Maar o wat krijg ik er de zenuwen van wetend dat er een kans is om de baby te ontmoeten ! Ben met mijn 2 e dochter ook gestript maar dan met 40,5 en dat werd direct een weeenstorm en het duurde in totaal maar 2 uurtjes. Zijn er meer dames die ingeveer weten wanneer het kindje mogelijk komt ? En hoe die met de spaning omgaan ?
Hier vanochtend gestript.. Vond het wat vervelend maar niet echt heel pijnlijk. Vandaag ben ik 38+4. Ik had daarvoor al bij a 2cm ontsluiting. Nu wordt ik woensdagochtend ingeleid en dan hopelijk wel net 2cm ontsluiting zodat ze m'n vliezen kunnen breken. Tenzij het strippen goed z'n werk doet en de kleine man voor woensdag al uit zichzelf komt Ik ben vorige week maandag met 37+4 ook al ingeleid dmv. gel maar dit heeft toen niks gedaan. Ja een hele dag+nacht weeën. Uiteindelijk zelfs s nachts nog morfine gehad omdat ik een weeenstorm had die dus echt niks uithaalde. Bmm was totaal nog niet verstreken. Heb dus een week moeten wachten en vanochtend tijdens controle bleek toch dat het uiteindelijk een week later wel wat had gebracht gelukkig. Dus ik heb niet helemaal voor niets vorige week maandag in het zkh gelegen haha.. De reden dat ik "vroeger" beval is dat ik al zo'n 12 weken een te hoge bloeddruk heb en daar ook behoorlijk wat medicatie voor slik. De kleine doet het prima maar voor mijzelf is het beter dat de kleine er uit is. Zo een heel verhaal, weet niet of jullie er wat aan hebben maar ik ben m'n ei weer kwijt haha
Lucht vaak en op mijn vriendinnen hebben geen kids en ik zo nr 3 dus praat verser niet over mijn zwangerschap dus verhaal neerzetten is fijn. Mijn baarmoedermond is ook verweekt en de slijmprop al verloren dus ben zo benieuwd na vrijdag maar heb steeds het gevoel dat het dan al geboren is