Bij mij werden de vliezen door de verloskundige gebroken toen ik al 3,5/4 dagen met weeën liep die wel heftig waren , maar niet voor ontsluiting zorgden. Er zat ook geen regelmaat in. Toen de vliezen waren gebroken kreeg ik binnen 10 minuten regelmatige weeën. Er kwam alleen nauwelijks vruchtwater uit.. Moest even plassen en op de wc kwam alles tegelijk: De slijmprop schoot eruit, een guts (groen) vruchtwater erachteraan met een heftige wee. Achteraf vind ik dat ze me veel te lang door heeft laten lopen met weeën die niet regelmatig kwamen. Helemaal toen de verloskundige in het ziekenhuis vertelde dat het meconium houdende vruchtwater waarschijnlijk de reden was van de onregelmatige weeën en ze er dus al een hele tijd in heeft moeten zitten. Ben bevallen met 41 weken en 5 dagen zwangerschap. Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige en ga dan ook mijn zorgen hierover uitspreken. Zit nu bij een andere praktijk , dus ivm veiligheid voor het kindje, wil ik gewoon het lieft nog in de 40e week dat er werk van word gemaakt. Beginnen met strippen of iets dergelijks en vanuit daar verder kijken. SUCCES Ts,. Ik hoop dat je ondertussen al bevallen bent en dat alles goed met je gaat.
Hier duurt het nog even, hoor, voordat ze gaat proberen mijn vliezen te breken. Volgende week word ik gestript en dan zien we wel verder. Het liefst wil ik dat alles vanzelf op gang komt, maar blijkbaar werkt dat bij mij niet zo makkelijk. Of ik ben gemaakt voor olifantendrachten....
Iemand al iets van Silly29 (TS) gehoord? Gistermorgen waren haar vliezen spontaan gebroken. Ik ga ervan uit dat ze aan het genieten is van haar kindje! Ik hoop het tenminste!
Erg benieuwd of je al bevallen bent? En dat je heerlijk aan het genieten bent van je kindje! Spannend hoor!
Hoi Ja ik ben zaterdag avond om 23.04 uur bevallen van ons zoontje/broertje LEVI Alles gaat goed en ben heerlijk aan het genieten gr silly
Bij mij hetzelfde. Toen mijn vliezen braken, belde ik de verloskundige en die zei dat het nog wel uren kan duren voor ik weeen zou krijgen. Ik hing op en had daarna gelijk mijn eerste wee (lichte kramp). Na een uur had ik elke 3 minuten weeen en ben niet veel later naar het ziekenhuis gegaan. Nog net geen 12 uur na het breken van mijn vliezen is Ruben geboren.
Hihi! Had niet alles helemaal gelezen. Zie dat je inmiddels bevallen bent. Gefelicteerd! Geniet ervan.