Onregelmatig ongi - zwanger worden club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pina82, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi hoi! :)

Ik wil een topic openen voor iedereen die ook een menstruatiecyclus heeft waarvan de lengte wisselt. Bij mij is het meestal ergens in de 30 dagen, 32 dagen- soms 38 dagen, soms wel wat langer en soms wel eens geen eisprong en een kortere cyclus. Kortom...lekker lastig als je zwanger worden wilt! :x

Ik ben nu de tweede cyclus wat serieuzer bezig met het weer zwanger willen worden en heb ovu-testen gekocht. Nu heb ik al 9 testdagen achtereen gehad, maar nog geen ei kunnen spotten. Duur grapje als je onregelmatig bent :$

Lijkt me fijn om ook met andere meiden te kunnen praten die hetzelfde mee maken en elkaar er zo een beetje doorheen kunnen trekken. ;)

Liefs Pina

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    helemaal niemand hetzelfde probleem.....?? :(

3. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Ik kom je vergezellen!
    Ik zit nu ook in ronde 2 van het proberen zwanger te raken en ook ik kan er geen pijl op trekken.
    Wij zijn bezig met ons eerste kindje.

Groetjes Siri1981

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Siri!
    Ik ga dus voor de tweede, maar bij de eerste ben ik op gegeven moment maar gaan tempen en ovu testen. Toen kwam ik erachter dat ik soms geen eisprong heb, de cyclus was soms ineens heel kort 25 dagen en soms super lang +50dagen...dan leken het wel twee cyclussen achtereen.
    Van de totaal 7 cyclussen heb ik 3 x een eisprong gehad, dus al met al, met hulp van tempen en testen..toch nog snel een eerste !

maar nu gaat het tempen niet zo gemakkelijk met een kleine. Je springt sochtends zo snel je bed uit: ohh gezellig, de kleine is wakker! ik haal m uit bedje. en dan...shit vergeten te tempen!
    Ik test nu al ruim 10 dagen en sinds gisteren was de streep duidelijk donkereder...dus waarschijn zit ik rond mn ei. joepie. ik kan niet wachten!!

Temp jij, Siri? Zit je n'et op ZP? en hoe zijn je cyclussen?

Liefs Pina

Deel Deze Pagina