hoii kunnen ze vanuit 1 hoek al bepalen voor 99.9 % wat het geslacht is Omdat ze verders niks tussen zien hangen en 3 streepjes zien (wat niet super duidelijk is) heb nl geen echo ervan meegekregen en heb hier veeel duidelijkere pottyshots nl gezien en ze zeiden dat ze niks er tussen zagen en wel 3 (geen grote en onduidelijke streepjes) zag Ik vond hem niet duidelijk op het scherm heb wel foto daar zitten de beentjes over elkaar dus daar kan je niet veel van op uithalen ik twijfel nl nog wel ... omdat ik hele cd rom heb en nergens zie je wat op niks tussen de benen en geen 3 strepen de echo was met 17wkn want lees hier laatste tijd vaak waarbij duidelijk 3 streepjes waren toch ineens wat anders was
ik denk dat iemand die de hele dag echo's maakt dat wel heel snel kan zien.. mijn echoscopiste zag t de vorige keer meteen maar moest toen nog flink zoeken met t apperaat om ons een duidelijk beeld te geven.. jammer dat ze geen goed foto heeft meegegeven zeg! blijft t spannend!
Ze zei ik weet het bijna zeker en ze liet het erna 1 x zien en wees het aan met een pijltje ik vond het niet duidelijk om te zien en dacht dat er wel foto op dvd stond maar nee dus ze legde de nadruk vooral omdat ze niks zag ertussen en daarom liet ze het vanuit 1 hoek zien ja idd nog spannend