40 dagen sex wie doet het en wat doet het voor jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is een normale banner toch?

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mijn man is schipper en is 14 dagen thuis.. die 14 dagen doen we het elke dag. daarna 14 dagen weg, dan teasen we elkaar, zeker de laatste week kunnen we via whatsapp geen normaal gesprek meer voeren.. wij doen dus geen 40 dagen seks maar 14, en dat bevalt prima hier

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik dacht hetzelfde als Babystew. Omdat er staat: Over 5 dagen kan ik testen....

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36

Hahahaha , precies dit :p

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Huh? Hoe bedoel je?

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    So.... dat ben je dus de hele dag daarmee bezig? Heb je nog tijd voor iets anders? ;)

Ik zag die oproep ook op tv... om het eens te proberen. Ik kan het alleen echt niet opbrengen, zeker niet met mijn onregelmatige diensten. Ik krijg het niet eens voor elkaar om elke dag 3 x daags de oefeningen te doen voor mijn diastase, laat staan dat ik het voor elkaar krijg om elke dag met mijn man aan seks te doen.

Over het schrale... seks is toch veel meer dan alleen het 'klussen' (weet niet of het juiste woord verboden is hier), je kunt veel meer doen. Dan vermijd je schraalheid.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Nee, ik zou daar niet echt voor open staan. Dan is het spontane eraf. Geen libidoproblemen hier, maar de ene periode is er gewoon meer interesse dan de andere. Nu met de vorderende zwangerschap staat mijn hoofd er niet zo naar.

En seks is meer dan 'klussen', inderdaad.

8. tuc

tuc Niet meer actief

Nou als je man niet meer vruchtbaar is...wat ga je dan over een paar dagen testen;)

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is met alle banners die je cyclus bij houden.

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    haha nou een ap je of foto is snel verstuurd hoor ;)

11. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Man en ik hebben nu mega ruzie, niet hier om gelukkig ;) maar hier houdt het dus op. Ik ga een paar dagen weg.. Succes allemaal en ik zal die banner weg halen en 1 zoeken die gewoon zegt wanneer ik ongesteld word, om verwarring te voorkomen.

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ai! Succes met de ruzie, ik hoop dat het weer goed komt tussen jullie :)

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik vind het een beetje verslaafd overkomen, elke dag een paar (!) uur.. en de nodige foto's/apps. (Wat moet ik me daar bij voorstellen :$)

En je hebt ook 3 kinderen.. alles na 20.00u mag ik hopen, tot middernacht ofzo.. Of helemaal geen nachtrust misschien ;)

14. ShampooL

Ik kan me voorstellen dat edelweiss daar gewoon wijs mee omgaat hoor, oma ;)

15. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Hahaha

Zoals ik het lees gaat het ook om teasen. En dat kan toch ook als een stout smsje als je in de rij van de kassa staat, of iets in je oor fluisteren tijdens het koken, of een speels tikje op de kont?

Dat kan prima als je kinderen erbij zijn hoor;)
    Komt op mij niet verslaafd over, meer een gezonde en gezellige relatie

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Haha, nou had ik nog nooit van teasen gehoord maar ik kan me voorstellen dat je van een smsje niet moe wordt nee.

Maar ik blijf het puberaal vinden, smaken verschillen ;)

17. ShampooL

Even serieus, hoe oud ben jij ? :p

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Geen puber en geen oma ;)

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    OMG hoe hou jij je huwelijk/relatie spannend dan??;)
    Of heb je een kuisheidsgordel ofzo?? Geeezzz

Wij doen dat ook wel eens, zoals vele normale stellen op deze wereldbol.
    Zoenen en affectie tonen waar je kind(eren) bij is (zijn) is imo ook normaal en gezond.
    Gewoon iets in elkaars oor fluisteren, klap op elkaars kont (gebeurt ook als we niet teasen hahah:D), bepaalde kleding aan doen etc.
    Het moet wel spannend blijven hoor, anders is na 10 jaar de rek er ook wel uit.

wbt het topic, nee zou dat nooit doen. Het moet spontaan blijven, verplicht elke dag seks is niks voor ons. Daarbij als ik boos ben dan wil ik geen gepluk hahaha:D

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Whahahaha verslaafd, serieus :D

Deel Deze Pagina