Hij is gewoon mijn alles, mijn maatje, mijn beste vriend, de enige waar ik volledig mezelf bij kan zijn in alle opzichten. En soms mijn minnaar maar dat benoem ik niet specifiek zo Heel anders dan een broer iig, en ik heb er drie
Minnaar betekend ook 'geliefde' he, en dat is hij zeker, dat heeft niks met *** te maken. Juist niet vind ik..
Ik kan me weinig voorstellen bij weinig tot geen seks. Wij zijn bijna 13 jaar samen en hebben minstens 4x pw seks. Hoe langer we bij elkaar zijn des te beter de seks. We weten van elkaar wat we lekker vinden maar voelen ons ook zo vertrouwd met elkaar dat we nieuwe dingen durven te proberen.
Wij zijn 11 jaar bij elkaar dus kennen elkaar ook door en door. Gebruiken ook gerust een speeltje in bed of proberen nieuwe dingen uit. Maar 11 jaar lang 4x per week vind ik persoonlijk erg veel. Maar gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf weten Hier ook een chronische ziekte met medicatie.. wellicht dat dat ook iets met het wisselende libido te maken heeft Want de eerste jaren waren we net konijnen
Ja ok. Goh ik kan me er echt niks bij voorstellen dat ik (bijna)geen seks meer met mijn man zou hebben.
O ik juist wel. Ik vind dat een geliefde je juist moet beminnen...en daar hoort vrijen juist bij. Hij moet je het gevoel geven dat je de mooiste vrouw ( en de enige) op deze wereld bent.. We zien het echt anders ( en dat is ook goed )
Ja was mijn eerste gedachte ook.. Ik zeg niet dat mijn man nooit zegt of laat weten dat ik voor hem de mooiste ben, ook niet dat we nooit vrijen, ook niet dat we nooit meer een zoen geven of ff bij elkaar op schoot.. Ik zie het los van elkaar. Nou ja niet volledig maar wel meer als jouw Bosi
Ruzie hier weer bij gelegd en alles uitgepraat. Nu ben ik ongesteld maar als dit weer klaar is gaan we weer verder met ons experiment, ik vind het hartstikke leuk en grappig om te zien dat we zin krijgen van het doen, ook al hebben we soms zoiets van pffff. Uiteindelijk is het steeds leuk en lekker
Dank je, mannen kunnen soms zo stom doen Ik ben blij dat het weer helemaal goed is nu haha (en al zin voor over een paar dagen )
Ik ben het programma nu op nederland 3 aan het kijken (daar is het trouwens 30 dagen en niet 40). Best interessant.