Ik lees je bericht en denk: wat een goed en verstandig idee ! Dan kijk ik naar rechts en zie ik daar mijn dikke heerlijke Tony Chocolonely reep en dan denk ik: wat een vreselijk idee! Nee sorry... Ik doe niet mee. Maar heel veel succes!
Oeh, tony chocolonely is geweldig... ik heb milka nu, maar dat haalt het er niet bij. Ik wens je veel succes bolky, voor mij is het denk ik onbegonnen werk..
Ik doe mee!! Ik ga alles waar suiker in zit laten staan (dus chocola zonder suiker mag wel) Succes!!!
Helaas veel eiwitten en vetten om niet af te mogen vallen vanwege een ziekte Dus een aanrader is het niet.
Hmm, ik heb net een reep extra pure chocolade in huis gehaald. En om die vanavond helemaal op te eten zodat ik vanaf morgen braaf kan meedoen lijkt me niet zo'n goed plan haha. En nee, er 40 dagen vanaf blijven als het in huis is is geen optie
Oh dat is voor mij makkelijk, ik eet bijna nooit chocolade haha. Ik hou het in de vastentijd altijd op een boterham minder, of minder suiker in de thee, zulke dingen
Even serieus; Ben rooms-katholiek, deden er nooit wat mee behalve niet vloeken, rond de kerst tijd en het vasten. Vroeger was het dus verplicht vasten. Zucht.. Ben ik eindelijk naar de andere kant bande grote oceaan verhuisd moet nét in deze periode mijn ouders op bezoek komen. Vrees dat ik er weer enigszins aan moet gaan geloven. Maar hé, heb een goed excuus: net een week geleden een keizersnede gehad. Dus sorry mam ik mag van de dokter niet vasten. En 40 dagen geen chocolade... Nope gaat hem niet worden. Heb VL net voor B&J ijs naar de winkel gestuurd, stel daar zit chocolade in. Ik vind het te duur om te laten staan. En bovendien, het is slecht voor de economie! Halve chocolade markt is van mij afhankelijk. En we willen niet dat er een Afrikaans land failliet gaat omdat ik geen chocolade eet, toch?
Ik kan geen dag zonder mijn vertrouwde boterham met hagelslag dus nee ik pas. Maar wil je heel veel succes wensen!
Ik doe mee! Zal mijn chocoladekoekjes goed opbergen zodat ze niet verpieteren (digestives met melkchocolade, mmmm) en ik heb nog 1 reepje witte chocola liggen, ik zal 'm laten liggen tot eind maart
Succes meiden! Alleen door alle (ietwat lullige) reacties hier over die goddelijke dingen mét chocola erin, zou ik al opgeven.. Niet echt motiverend Jouw onderschrift is trouwens echt fantastisch, Bolkje
Ik eet al een paar maanden door de weeks geen snoep, dus ook geen chocola, in het weekend beloon ik me met een zelf gemaakte toetje, een ijsje of een reep chocola. Het bevalt mij prima! Jammer van de sommige 'sarcastische' reacties hier, werken niet echt motiverend, niets ervan aan trekken hoor... Knap dat jullie aan mee doen! Veel succes! Ik zal jullie stiekem volgen voor extra motivatie