Na bijna tien jaar samen en twee prachtige kindjes is het dan eindelijk zover! Ik ben afgelopen week op wintersport boven op een berg in de sneeuw ten huwelijk gevraagd!! En natuurlijk heb ik volmondig JA gezegd!! Oké oké het kwam niet helemaal als een complete verassing (vond een week voordat we op vakantie zouden gaan een bonnetje van de juwelier in zijn broekzak toen ik die in de was deed ) Maar heb net gedaan of ik het helemaal niet zag aankomen Waarschijnlijk gaan we mei/juni 2016 trouwen! Ben helemaal gelukkig!
Gefeliciteerd!!!! haha moest even heel hard lachen dat je zijn bonnetje had gevonden echt zo'n mannen dingetje om daar niet op letten.
Gefeliciteerd!! Toevallig afgelopen week zelf meegeholpen met een huwelijksaanzoek in de sneeuw op ee piste. Zo leuk!
Wat gaaf! Van harte gefeliciteerd. En haha dat bonnetje een beetje een mannen ding om zoiets niet goed te verstoppen
Leeuk, gefeliciteerd!! Misschien niet helemaal ontopic, maar kan iemand me uitleggen waarom mensen altijd zo lang wachten met trouwen?
Wow wat lief!!!! Gefeliciteerd!! Wij wachten daar mee tot we er voor kunnen sparen. Als we trouwen doen we dat zo mooi mogelijk.
Proficiat !!! Ik heb het hem hier ook nooit gezegd, maar ik had hier ook een briefje teruggevonden vooraf waarvan ik iets vermoedde. Hij komt immers anders nooit bij een juwelenwinkel. Dus ofwel had ie plannen met mij, ofwel bedroog hij mij. Ik had alleen verwacht dat ie nog 2 maanden ging wachten tot Kerst ... ineens stond hij daar de volgende dag op een "doordeweekse vrijdag" . We waren op dat moment al 7 jaar samen en ik had altijd iets gehad van "eventueel wel trouwen, maar dan moet hij mij maar vragen". Bij 10 jaar samen had ik zelf wel es gehint over wettelijk samenwonen.