Hoi dames, ff op de valreep. Er zijn 8 follikels aangeprikt en 2 bruikbare eitjes gevonden . Nu hopen en duimen tot dinsdag. Welterusten
@Misschien: zo meid, je hebt het weer achter de rug! Viel de punctie mee? Nu weer even spannend (vond ik tenminste) hoe de bevruchting gaat. Nou, nu op naar dinsdag dat de embryootjes weer on board zijn! Een dikke knuffel!
@ lieve sneeuwmees, de punctie viel niet mee en deed allej... veel zeer. Dat was anders dan de vorige keer. Gelukkig was het zo over. Nog 1 dagje en dan weten we hoe onze frutsels het doen...
Misschien wat rot voor je meisje Daar zie ik zo tegen op de punctie kreeg je een roesje? Of alleen maar een pijnstiller Ik zal voor je duimen het moet gewoon lukken nu Ik mag mrg testen ben nog niet ongesteld maar verlies al 5 dagen bruine afscheiding heb ik normaal ook maar dan maar 2 dagen dan vet ongi nu dus niet
zo dames ben ik weer na een paar dagen slecht nieuws ..mijn broertje is vorig week overleden en mijn eitjes die niet wilden groeien..maar vandaag weer echo gehad alles was goed .ik heb donderdag punctie..wel heel laat in de cyclus.maar goed ben wel opgelucht. hoe gaat t met de andere dames
Chevelie meisje wat erg zeg voor je Was je broertje ziek vind het heel erg voor je Zijn je eitjes wel wat gegroeid nu
@Chevelie: ook ik schrik van je bericht. Gecondoleerd, meid! Ik dacht dat je even afstand had genomen omdat het laatst niet wilde vlotten met de follikels. Heel veel sterkte. En dus jij ook binnenkort een punctie. Spannend weer! @Misschien: hoop op goed nieuws voor je, meid! Vond dat nog het spannendste van de hele IVF, het wachten op een telefoontje of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Begrijp ik goed dat je gebeld wordt en dat je dan ook gelijk diezelfde dag moet komen voor de tp? Ik werd nl. een dag van tevoren gebeld en kreeg een tijd door de dag erna. @Sandra: nou, meid! Ga jij het nu spannend maken voor ons?? Oh, ik ben heel benieuwd. Succes met testen en ons wel even laten weten hoe en en wat, hè?
Ik kreeg pijnstillers, paracetamol, diclofenac en ook nog de plaatselijke verdoving, net als vorige keer, maar nu deed het echt zeer. Ik duim ook voor morgen, hoop zo dat we bevruchtingen hebben. Jij nog niet ongi, is wel goed toch. Ik duim voor je meid, op naar 2 streepjes..
Chevellie, gecondoleerd, wat verdrietig voor je. Fijn dat je follikels toch zijn gaan groeien en duimen voor een goeie punctie. Maar wat zal het een moeilijke tijd voor je zijn. Sterkte, meis
@ sneeuwmees, ik moet zelf bellen en hoor hoe laat op diezelfde dag de TP is. Dit is idd een heel spannende tijd om te horen als er wel bevruchting plaats heeft gevonden. Pff hoop datbik een beetje slaap ..
@Misschien: heel veel sterkte met het telefoontje. Ik zou die dag tussen 11 en 13 uur gebeld worden. In eerste instantie nog positief, zo van. Goed dat ze ook niet gelijk om 11 uur bellen, want dan hebben ze vast geen goed nieuws. Dan wordt het 12 uur, dan half 1 en kwart voor 1. En toen moest ik wel zeggen dat de hartslag wel enorm hoog werd. Dan ga je weer doemdenken. Zie je nu wel, ze bewaren de slecht nieuws gesprekken tot het laatst. Ik had me al van alles in mijn hoofd gehaald tot mijn man belde, dat ze iets over 1 uur gebeld hadden dat er vfan de 4, 3 bevrucht waren. Heb toen echt even zitten janken van ontlading. Achteraf vond ik dat, denk ik, het meest stressvolle moment in het hele traject. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt en dat je je emmies snel bij je mag hebben.
misschien1969.....hoe is t gegaan met de bevruchting. sandra en.....al getest mijn broer had eerst een beroerte gekregen en daarna zijn ze achter gekomen dat hij een hersenvliesonttekking had......iedereen bedankt voor jullie lieve worden doet me goed ben tevreden hoor dat de follikels in beeld kwammen .gisteren laatste stimulatie dag, want er waren nog een paar kleinere die ze ook bij wilden vooor d punctie.
@Chevelie: heftig van je broer! Lijkt me vreselijk om mee te moeten maken. Fijn dat er toch nog eitjes om de hoek kwamen kijken. Jouw punctie schiet dus ook al weer op. Ik duim voor een mooi resultaat. @Mischien: ook ik ben erg benieuwd naar je telefoontje en tp. @Sandra: hoe is het bij jou, net als Chevelie, vroeg ik me ook af of jij al getest had.
Misschien lieverd fijn bij mamma in het buikje broeden moet je nu van mijn ,doe lekker rustig aan meis lief zijn voor jezelf Chevelie meisje ben er stil van wat moet dit een klap voor je zijn en je ouders natuurlijk heel veel sterkte. Ego. Durfde niet te testen heb nu wat rosé bruin verlies dus denk toch dat mijn ongi er aan komt Blijf beetje sukkelen al 6 dagen als er het morgen nog zo is dan test ik lieve dame 's pffff
@Sandra: wat balen, meid! Had stiekem toch wel hoop voor je omdat het allemaal zo anders dan anders liep. Was dit nu je laatste poging? @Chevelie: weet jij al wanneer jouw punctie gepland is? Hier weer druk op zoek naar mijn ei. Altijd weer even spannend of na het geklooi met je cyclus alles weer werkt. De test van vanmorgen was nog niet definitief, maar goed we klussen natuurlijk al wel alvast. Bij mij kan een ovutest negatief zijn en uit het niets een dag later knalpositief zijn. Wel apart weer om er deze maand weer zelf voor te kunnen gaan. Ook wel weer prettig, moet ik zeggen.