40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    morgen ochtend vroeg heb ik de punctie hoop dat t mee valt dit keer vorig keer had ik veel pijn

sandra...balen hoor dat t weer niet geluk is.....ga je gelijk door of las je een rust pauze in en beginnen met ivf. ????

sneeuwmees.....nu maar gewoon door klussen en hoop dat ons blij kun maken.

misschien..fijn dat je 2 mooie emmyheb . aan de warmte zal t niet liggen ze zitten nu lekker warm en veilig en nu maar hopen dat ze vast blijven plakken..hoeveel cellig waren je emmies en van ie bolletjes ???

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: spannend morgen weer je punctie! Ik hoop dat het meevalt met de vorige keer. Hoeveel follikels heb je? Succes, meid!

3. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik had er 9..maar er waren nog een paar die nog aan t groeien waren daarom dat ik maandag door moest spuiten..dus ben benieuwd

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: jij had nu toch voor het eerst Fostimon gebruikt? Dan is dat toch een fantastisch aantal, zeg. Ben heel benieuwd hoeveel het er uiteindelijk zijn geworden. Succes!!

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Chevelie meisje vandaag de punctie hoop dat hij goed mag verlopen en dat er veel eitjes zijn
    Ik krijg nog 1 iui en dan gesprek over IVF

6. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    wow..dames maar de punctie deed vet pijn vandaag .ik kreeg extra vn dat spul wat ze in je arm spuiten en dan nog pijn..ben geen watje maar ik lag op dat bed te schreeuwen als een kind, niet normaal...die arts was heel voorzichtig ze was bang dat ze de baarm en blaas zou raken......ja klopt fosti is voor mij de eerste keer en moest goed zijn volgens de arts..want word gemaak van vrouwen die in overgang zijn....morgen middag word ik gebeld hoeveel eitjes t zijn geworden en in de loop van de week word ik gebeld waneer de tp is. hangt nu af van de celdeling.

sandra ik hoop dat de laatste keer meer geluk mag brengen.

7. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Chevelie meisje wat klote zeg dat je zo pijn had pfffff

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: heftig die pijn. Ik ken het gelukkig niet van mijn eerste punctie, maar begrijp dat dat meer uitzondering dan regel is. Nou, nu lekker rustig aan doen en hopelijk heb je morgen een grote opbrengst aan eitjes. Dat zou de pijn weer een beetje kunnen verzachten.
    @Sandra: balen van je ongi. Hoop dat je snel weer verder kunt, of met IUI of met IVF!

9. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevellie, meis balen dat de punctie zo een pijn deed. ik had dat ook de laatste keer. het is zo onverwachts dan, he. ik hoop dat je lekker aan het uitrusten bent. Je hebt het verdient meid. 9 follikels aangeprikt is een goeie score. nu goed voor jezelf zorgen en duimen voor een goeie score.
    @ sandra ervelend, maar hopelijk kun je nu snel door en eventueel ook het gesprek over ivf aangaan, toch? misschien dat de laatste poging toch succesvol gaat zijn, je weet maar nooit.
    @ Sneeuwmees, hoe gaat het met je meid? en het natuurlijk proberen een beetje leuk danwel succesvol ;)

Ik zit lekker met me twee emmies weg te dromen over hoe het zou zijn als ze gezond geboren zouden worden... een heel erg leuk voorruitzicht, dat zo ver en onrealistisch lijkt. Nog twee weken en dan weten we wat... pfff
    Ik heb stiekum een testje er tegenaan gegooid en teste negatief. Dwz dat de Otrivelle nu reeds door mijn licham is afgebroken, dus er komen iig geen valse testen bij vroeg testen... Kon het niet laten...
    hihihi

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: ik deed dat stiekem ook heel vaak toen ik mijn twee emmietjes bij me had. Iedere keer even in stilte tegen ze praten dat ze vooral bij me moesten blijven omdat ze zo welkom waren. Ik hoop dat jouw emmies beter luisteren dan de mijne.;)
    Ik ben hier nog steeds in afwachting van een positieve ovutest. Had hem vandaag (dag 14) eigenlijk wel verwacht, maar weer een vaag streepje.:( Kan me voorstellen dat na zoveel hormonen m'n lichaam even van slag is, maar baal er wel van dat mijn ei nog niet gespot is. We klussen nog even vrolijk verder. Door al dat gedoe met de ivf was dat er al geruime tijd erbij ingeschoten. Dus ook wel prettig dat we het 'heft' nu weer in eigen hand kunnen nemen. Nu mijn ei nog!;)

11. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    hallo dames genieten jullie een beetje van t weer ????

ik werd gebeld met de mededeling dat er 4 bevrucht zijn ....misschien heb ik maandag terugplaatsing , als goed delen kan t ook dinsdag zijn.ik hoop dat ze goed door delen liefs tot dinsdag dan is dag 5 zijn ze dan blastocyste..nu maar duimen duimen

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevellie, wat goed meid, 4 bevrucht!! das geweldig nieuws. Hoeveel kan je dr teruglaten plaatsen?
    Nou, ik hoop dat ze goed door delen en dan lekker bij jou blijven vanaf dinsdag of maandag. :) Goed gedaan meis, nu lekker voor jezelf zorgen en het zonnetje in om uit te rusten en de spanning van je af te laten glijden., voor zover dat lukt ;)
    knuffel

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: wat een goed nieuws! Hopelijk zijn de overigen ook van een mooie kwaliteit dat ze de vriezer in kunnen. Ik ga voor je duimen maandag (of dinsdag ;)). Een fijn weekend. Toch prettig om met dit nieuws het weekend in te gaan.

14. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Misschien lekker broeden meis zal wel lukken met deze hitte
    Chevelie wat een goed nieuws zeg 4 stuks gaan ze nu ook wat invriezen?
    Sneeuwmees meid ik zou klussen tot je erbij neervalt de buren oor dopjes laten in doen Hihi
    Ik geniet van het weer zit nu wel binnen want bij kat gaat nu bevallen zo leuk

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sandra hoe maak jij het , meis.?
    @ Sneeumees, hihihi succes met klussen met dit warme weer.
    @ Chevellie lekker het zonnetje in, meid

@ Hier alles goed. Bn wel verschrikkelijk moe, maar dat komt door de utrogestan heb ik gelezen.Ik lig iedere dag om 8 uur, na mijn werk dus,voor pampus op de bank.Werken valt ook niet mee. Pfff en de warmte werkt denk ik ook niet mee.Ik zit nu op wachtdag 4 na de TP. En dag 7 na de punctie.
    Het is wel ontzettend spannend weer.

Knuffels

16. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    2 worden terug geplaats en als 2 andere gaan ze invriezen..

sandra.....ha ha grapajas...ze mogen ook mee genietenn...succes met je kat vandaag

sneeuwmees..ga der voor en suc6

misschie1969.....dag 4 alweer..ik heb nog geen last van ie bolletjes...maar gelukkig dag t zo warm is blijf emmie en semmie lekker warm der bij.....zo nu ff afkoeling op zoeken...hopelijk jullie ook...fijn weekend dames en lekker genieten van t weer

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: fijn dat er nog 2 emmies ingevroren kunnen worden. Vriezen ze bij jou altijd emmies in? Bij mijn zkh werken ze met de categorie A, B of C. Ik had de vorige keer 2 B's en 1C emmy. Die twee B's hebben ze toen teruggeplaatst, maar met die C deden ze niets, omdat ze alleen A-kwaliteit emmies invriezen. Baal daar wel van, want zo gaat een poging wel snel voorbij natuurlijk. Wil daar de volgende keer toch eens met mijn gyn overhebben, of er niet wat te regelen valt, dat ze toch wat invriezen, als er emmies over zijn. In Dusseldorf doen ze dat nl. wel.
    @Misschien: nou, nog lekker aan ht broeden met de twee emmies on board. Ik vond de eerste week nog wel meevallen, maar daarna begon bij mij ook de spanning erg toe te nemen.

Ik heb vanmorgen weer een ovutest gedaan, want mijn ei leek maar niet tevoorschijn te willen komen. Nu dan 2 dagen later alsnog een zo goed als positieve streep. Mijn man en ik zullen er dus aan moeten geloven met deze tropische temperaturen. Alleen al voor onze inzet met zulke temperaturen vind ik dat ik toch zeker beloond mag worden met een positieve zw.test.

18. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    nou tot nu tot hebben ze alle overgebleven emmies van mij ingevroren alleen bij t ontdooien als ze uitelkaar vallen worden ze niet teruggeplaats..maar eigenlijk maak elke emmmie kans....kan een top emmie of een met veel brokken zeiden de arten ,anders moet t zo slecht zijn. ik heb een keer een gekregen van 2cellig op dag 3. me achter stand..ik lees ok vrouwen zwanger zijn geworden met hele slechte emmie s

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Chevelie: goed om te horen! Ik wilde dat ook eens met mijn gyn overleggn. Mijn opbrengst is al niet al te veel en je betaalt zelf voor de opslag van cryo's. Dan vind ik dat ze ook alles van mij op mogen slaan al is het maar om het geprobeerd te hebben. Dus dat wil ik eens met mijn gyn overleggen of ze geen goed woordje voor mij kan doen, om toch wat over is in te vriezen.

20. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meiden, ik wou dat ik uberhaupt cryos had. Bij de eerste poging had ik maar 1 emmy, die helaas niet bleef plakken. En nu 2 emmies, 0 cryos, maar ik blijf hopen dat dit het gouden duo is.
    Ik duim ook voor jullie dames en hoop dat augustus en september een vruchtbare maand wordt.
    Ondertussen zit ik hier weg te smelten, hoop dat julli het koeler hebben.. :)

Deel Deze Pagina