40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nita710

nita710 Nieuw lid

8 jan 2011
    4
    0
    0
    Misschien1969: menstruatie afwachten en dan kunnen we weer beginnen, spuiten liggen al klaar.
    En elkaar steunen is altijd fijn, is allemaal al moeilijk genoeg. Ik hoop van harte voor jullie dat jullie een positieve test in handen krijgen. We blijven hopen !!!!

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje nita. Ik hou je op de hoogte, wanneer is je verwachte menstruatiedag?

3. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag mijn menstruatie afwachten, die is 4 of 5 mei en dan beginnen met spuiten!!
    Poe, spannend

4. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    spannend .....mijn dagen komen der ook aan denk 2 of 3 mei , spuiten liggen bij ook al klaar .spannend allemaal meiden..duim duim voor mooie celletjes..succes dames

5. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend, dan gaan we straks gelijk op. Succes meid, duim voor ons allemaal

6. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Hier ook een oudere met grote kinderwens ,ben nu 41 en bezig met iui in eigen cyclus maar deze is denk ik mislukt voel de ongesteldheids krampen er al weer aan komen
    Op naar poging 3

7. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Sandra, balen dat het niet gelukt is. Blijf positief idd en vol goede moed naar de volgende poging.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sandra @ Jammer dat het niet gelukt is succes met de volgende poging en idd posi blijven hoe moeilijk ook.

Misschien @ Hoe was de intake gegaan , ik vroeg het al in mijn topic, ik dacht vraag het hier even.

9. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai marnat, de intake ging ontzettend en verrassend snel. Ik dacht dat We veel in de verdediging zouden moeten omtrent onze beweegredenen, maar het was gewoon een goede uitleg van de ivf procedure, de uitleg van de uitslagen en de vertaling daarvan zodat we realistisch kunnen kijken naaar onze kansen. Daarna zei ze eenvoudig dat zij het wel aandurfde. Uitleg van het prikschema, inwendige echo en na 3 kwartier stonden weer op straat met de wetenschap dat we volgende week konden beginnen met de hormoonbehandeling. Althans, ikke dan ;)
    We waren alletwee, blij, opgelucht en verbijsterd dat het nu echt ging gebeuren.

10. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, de dokter legde de nadruk op de kleine kans die we statisch gezien hebben, maar sloot heel lief af met de woorden: als we niets doen heb je 0 % kans, dus tsja we gaan gewoon aan de slag en hopen er het beste van. Dat vindt ik een goed einde en daar neem ik ( nu op dit moment) genoegen mee. Ook de tp van 1 of 2 embryos kwam aan bod en in het licht van die minieme kans op bevruchting, volgens haar zeggen en als ik uberhaupt meerdere bevruchtingen ga hebben, dan kiezewij denk ik tegen het advies van de artsen in toch voor 2 embryos als het kan terugplaatsen.

Het is allemaal als, als, als, en ik heb zoveel verhalen gelezen , zo pakkend, onder meer van jou, dus ik hb besloten dat we er gewoon voor gaan en dan zien we het naarmate het traject vordert hoe het loopt..
    We weten het gewoon niet hoe het loopt, ja toch...

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Misschien@ Fijn dat het gesprek goed verliep en ze jullie een kans geeft.
    En al zo snel spannend hoor.
    En je hebt een goede instelling meis hou dat vast , al weet ik dat dat niet altijd op gaat .
    Als je toch nog vragen hebt omtrent het prikken of iets vraag maar hoor , help je graag .
    Laat het voor nu zo ver het lukt los en geniet van mekaar !kan nou nog de moetjes komen nog en die zijn echt niet fijn .
    Dat je twee terug wil laten plaatsen heb je gelijk aan grantie heb je tot aan de deur .
    Het word mooi weer morgen en overmorgen zeggen ze .
    Pak de fiets of ga een stuk lopen weet ik veel .
    Wij gaan vandaag de boodschappen doen waren gister kapot zo veel gewerkt .
    We gaan de andere dagen fietsen en verder zien we wel.

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Marnat, heb idd genoten van een zonninge konininnedag.
    Verder probeer ik om te ontspannen en dat lukte aardig. Ik moet toch gewoon mijn ongi afwachte, dus kan er verder niet meer aan doen.Gisteren wel heel effetjes van slag. Mijn schoonzusje, die geen kinderen wilde, is er achter gekomen dat ze onverwachts toch zwanger is. Ik voelde toen ff een steek van jaloezie. Ik weet immers nog niet eens als het gaat lukken en zij is zomaar per ongeluk zwanger. Ze is even oud als ik .
    Ik probeer echt om het naast me neer te leggen, maar ik was echt wel effies sprakeloos.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Knuf voor jou .
    Fijn dat je van het mooie weer hebt kunnen genieten , wij ook gedaan.
    Alleen manlief is goed ziek nu had koorts het hele weekend , wel gister de deur uit geweest [ had geen koorts op dat moment] En nu thuis .

Tja Dat zijn in mijn ogen nou juist de grootste mazzellaars he 1 Sorry dat ik het zo zeg.
    Ondanks dat feliciteer ik je wel met tante worden meis .
    Toevallig worden wij ook weer oom en tante dus meis ken de dip als geen ander .
    Maar ik ben er al weer door heen ongi is weg dus ik geniet weer zoals ik al deed .
    Lees meer in mijn topic mocht je willen .
    Weet je meis hou voor ogen dat we onze mannen hebben waar we ziel-s veel van houden .
    En samen gaan genieten van het mooie weer veel fietsen strand zwemmen , genoeg afleiding in aantocht moet je maar denken.
    Die dip verdwijnt wel weer verdriet diep van binnen blijft .

14. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx voor je lieve woorden marnat.

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevelie al begonnen?

16. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    we hebben ook genoten van de koninginnedag maar meer van t weer , ik begrijp je helemaal hoe je je voelt meid en heel moeilijk om niet jalers te zijn heb ik zelf ook als iemand in de familie zwanger is ,maar dat moet je juist veel meer kracht geven om toch positief te blijven ...ben je intussen al ongesteld geworden...ik ben gisteren begonnen met deca en vandaag begin ik dan ook met puregon 300i.....is wel weer wennen met prikken .ik heb a.s vrijdag uitgangsecho. en hoop dat t goed is ....

marnat beterschap met je man en hoop dat hij heel gauw beter word

dikke knuffels dames allemaal

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Misschien@ Graag gedaan hoor , het is moeilijk allemaal maar door is wat we moeten.
    Idd is je ongi er al?

chevelie@ Dankje wel manlief is er al weer wat hij probeert te werken vandaag .
    Idd moet een zwangerschap in de familie kracht geven , hier niet hier is het boek gesloten .
    Voor je gaat spuiten even wrijven op de plek waar je spuit en dan als een dart puil de deca er in [die kan wat gevoeliger ze zijn dan ie altijd was hoor ] dit te ver komen van rode en blauwe plekken,
    Succes met spuiten op naar roze !

18. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas hier nog niets. Geen ongesteldheid.. Waar blijft tie als ie moet komen..:(

19. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niets en pijn in mijn borsten is verdwenen evenals de sfscheding die normaal mijn menstruatie aankondigt.. Snap dr helemaal niets van..
    Wachten wachten :(

20. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ben je ook overtijd dan....nou vandaag eerste uitgangs echo gehad zag er goed uit , volgend week heb ik weer een afspraak dan is t cyclus dag 11...fijn weekend dames

Deel Deze Pagina