40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihihi, dat zal lastig worden idd met je zoontje in bed. Lol. Zal niet meevallen om te klussen met plezier dan ;)
    Mooi he, die banner.. Ik vindt het ook een prachtig idee dat dat in mijn buik groeit. Ben zo nieuwsgierig naar de echo, maar moet geduld hebben.
    Wij vertrekken maandag lekker naar de zon. Hb er zin in, ben zo moe. Ff lekker niet werken en lekker met elkaar genieten.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: lekker even een weekje naar de zon. Wij moeten het doen met een midweek naar Landal in Friesland, met helaas mindere vooruitzichten dan bij jou.
    Wel lekker een weekje afleiding, als je terugkomt schiet het in ieder geval op met je echo. Krijg je er een met 8 wkn? Nou, meid, geniet lekker van jullie weekje vakantie en tot snel weer.

3. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog ff snel, ik vertrek vanmiddag. Heerlijk 26 graden ongeveer. Nu jij veel plezier en genieten hoor. Maakt niet uit wat voor weer, gaat effe om de ontspanning succes met klussen..;)

San, Hopelijk goed nieuws straks voor jou. Ben benieuwd, ik zal voor je duimen.

Als ik terugkom ben ik 8 weken en een beetje. Dus er moet een mooie echo zijn met kloppend hartje( s)
    Ben benieuwd.
    Groetjes meiden,
    Liefs.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: geniet ervan, meid! Maar dan ga je een week of 2 met vakantie. Lekker, hoor!
    Hier zijn de vooruitzichten niet al te best voor ons midweekje weg. Maar we hebben gelukkig een overdekt zwembad, dus dan maar binnenshuis vermaken. Vaak valt het uiteindelijk toch mee (zeg ik maar hoopvol tegen mezelf).

5. Sandra 41

Sandra 41 Actief lid

22 dec 2011
    225
    0
    0
    NULL
    Zuid holland
    Lieve meiden ben ongesteld ff zwaar k....
    Meiden geniet van jullie vakantie
    Sneeuwmees we gaan gewoon weer verder hoor dikke knuffel van mijn

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sandra: wat zwaar k*t, meid! Ik zou toch bij jouw arts wat meer aandringen om toch op ivf over te stappen. De kansen zijn aanzienlijk hoger dan bij IUI (kijk maar naar Misschien). Dikke knuffel, meid en blijf de moed erin houden!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Sandra: hoe is het nu met je, meid? Weer klaar voor weer een nieuwe poging?

Mijn vakantie zit er weer op inmiddels. Morgen weer werken. Bleeghh! Mijn ei was er vroeg(er) bij deze keer, want had hem afgelopen zaterdag verwacht, maar had donderdag al een positieve ovutest en aan de buikpijn die nacht is mijn ei ook toen gesprongen. We hebben ons best weer gedaan, nu weer officieel op de wachtbank.

8. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisjes, daar ben ik weer. Het was heerlijk in Portugal. We hebben genoten van het mooie weer, ondanks mijn ochtendmisselijkheid, moeheid en opzwellende buik, waardoor ik me kleren niet meer aankon. Maar hb het er voor over. Morgen helaas weer werken, maar dan ben ik wel officieel 8 weken en 2 dagen .vrijdag de echo, ik ben zoo benieuwd.

Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jou, sneeuwmees. Voel je je goed, zo in de tweede wachtweek volgens mij. Nog niets geen bloed hoop ik. Ik duim voor je meid.

En San, weet je zeker dat je niet meer moet aandringen op ivf? Balen meid dat je poging weer mislukt is. Probeer er met je arts over te praten, want ook ivm de vergoedingen. Je weet niet wat er volgend jaar vergoed wordt. Denk er goed over, meid.

Liefs misschien

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: fijn dat je er weer bent! Voelde me al zo wanhopig om ons topic zelf vol te moeten schrijven. En fijn dat je je lekker zwanger voelt. Kan me voorstellen dat je met smart zit te wachten op de echo. Ben erg benieuwd of het er nu 1 of 2 zijn uiteindelijk.
    Met mij alles goed. We hebben deze maand een 'eigen' poging gehad en ons best gedaan, ondanks de vakantie, om mijn ei zo goed mogelijk te benutten. Wat dat betreft is dat wel redelijk goed gelukt weer, maar weet uit ervaring dat zelfs met op de goede momenten klussen het nog geen garantie is dat het ook raak is.
    Mijn NOD is in ieder geval volgende week zaterdag pas (de 29e) of 1-2 dagen eerder, omdat mijn ei ook wat eerder was. Vanaf volgende week donderdag zal het wel spannend worden. Maar blijven nuchter en geduldig....ahum....ahum....:);)

10. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sneeuwmees, ik snap dat het beetje lastig is zo tegen jezelf kletsen. Hihihi. Nou ik duim weer voor je hoor deze ronde. Zou toch wat zijn als je gewoon spontaan, zwanger zou worden. Nou meer kan je niet doen, dus ontspannen , ahum, wachten dat is het belangrijkste.
    Ik hb geen kleren meer, hihihi. Misschien een stom probleempje, maar door de eerste poging ben ik ruim 5.kilo aangekomen,van 65 naar 70 kilo. A
    En ik ben in de vakantie ook 2,5 kilo aangekomen, dus zit nu bij 8 weken zwanger op 74.9 kilo. Ik ben net 1.65cm.
    Pas niks meer. :(
    Maar de beebjes zijn oke, denk ik :)
    Liefs S

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: ik was bij mijn zoontje toen ook met 6 wkn zwangerschap al 3,5 kilo aangekomen. Maar ik at dan ook als een bouwvakker. Lastig dat je geen kleren meer hebt, maar reden te meer lekker te gaan shoppen voor zw.kleding. Had je nu morgen je echo? Ik ben heel benieuwd hoeveel ukkies jou gezelschap houden daar binnen.
    Ja, meer dan afwachten kan ik helaas niet. Nu gaat het nog wel, de tweede week richting NOD vind ik altijd verschrikkelijk. Constant van alles denken te voelen en continue jezelf maar toespreken dat je er niet zo op moet letten.
    Nou, meid, ik hoor graag hoe je echo verlopen is. Ik zal aan je denken!

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel voor ik ga slapen.
    Het is dr eentje, zo lief hartje klopt prima. Was prachtig.
    De baby is 8 weekjes en 1 dag.
    :) zooo blij

13. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sneeuwmees, heerlijk geslapen hier. Dromend en hopend op een goeie afloop. We zijn dr nog niet, maar dit is een hele goeie start. Nu moet het moppie blijven zitten en lekker groeien.
    We zijn ontzettend blij, mijn dochter ook, die was dr gisteren ook bij met de echo. Geweldig.

Maar goed, hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje?
    Spannend hoor, je gaat de tweede week in. Das de lastige, dat vind ik ook. Maar je weet het niet, er bestaan wonderen, meid.
    Liefs

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: oh, meid! Wat een goed nieuws! En mooi op schema, met een mooi kloppend hartje. Je moet maar zo denken dat je 2/3 van de spannende eerste 12 wkn erop hebt zitten en de kansen dat het misgaat alleen maar kleiner worden. Van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je even helemaal in de wolken ben.

Met mij gaat alles z'n gangetje. Was gisteren enorm duizelig. Leek wel bezopen. Natuurlijk kan ik het dan niet laten om toch even te denken. Zou het...? Maar denk dat het een griepje in aantocht is, want vanmorgen werd ik ook al met barstende koppijn wakker. Ook heb ik meer bekkenpijn. Dat heb ik meestal als ik ongesteld moet worden, maar zit nu nog 6-7 dgn voor mijn NOD, dus daar is het wel wat vroeg voor. Of het heeft een andere reden, of het is inderdaad van een griepje, want daar kun je ook bekkenpijn van krijgen.
    Kortom, mijn gedachten worden alle kanten op geslingerd. Het zullen dus nog lange dagen worden tot zaterdag.

Ik was gisteren al vroeg op de bank gaan liggen vanwege mijn duizeligheid en moeheid en had je berichtje dus nog niet gezien. Daarnaast moesten mijn man en ik nog het hele huis versieren en een tractor in elkaar zetten voor ons zoontje die vandaag jarig is. Drie jaar alweer. Had hem graag een brusje voor zijn verjaardag gegeven, maar heb het helaas niet in de hand. Zeker als ik hem vandaag weer met een kindje wat op visite was in de zandbak zie spelen, dan breekt mijn hart toch wel een beetje.

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik kan me helemaal voorstellen dat je je zoontje graag een brusje wilt geven. Das toch een mooi geschenk..
    Ik hoop dat ik mijn dochter dat kan geven,ook al is het een beetje laat. Ze was bij de echo en vond het prachtig om het hartje te zien.
    Eindelijk wordt ze grote zus, al zit dr wel 23 jaar tussen..;)
    En voor jou gaat het ook lukken.
    Temperatuur jij?
    Ik had het vreselijk warm tijdens de WW en ik las ergens ook dat je temperatuur iets omhoog gaat, net als wanneer je ovuleert.
    Misschien gebeurt er wel iets nu, vandaar die hoofdpijn.
    In ieder geval duim ik voor je.
    Liefs Babs(misschien)

16. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. Gefeliciteerd met je zoontje!!
    Een fijne dag gewenst!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: wat bijzonder dat je dit nu zo met je dochter kan delen. Al kan ik me voorstellen dat je haar liever eerder een brusje had willen bezorgen. We blijven ons best doen en hoop houden, meer kunnen we niet doen. Vanmiddag was een vriendin van mij, ook 41, op de verjaardag. Zij heeft voor haarzelf besloten er een streep onder te zetten. De kinderwens kost haar teveel energie met alle teleurstellingen. Op zich kan ik me voorstellen dat alle teleurstellingen je te veel worden, maar ik ben zelf nog niet zo ver dat ik mijn kinderwens opzij zet. Zou anders ook niet het ivf-traject ingestapt zijn. Maar het drukte me vanmiddag wel weer even op de feiten.
    Ik temperatuur overigens niet. Ik pak wel eens voor de gein de thermometer en mijn temperatuur zit richting NOD meestal rond de 37/37.1. De hoofdpijn is nu weer weg. Ik weet dat hoofdpijn ook een zw.kwaal kan zijn, maar denk het in mijn geval niet (hoop het natuurlijk wel). Nog een weekje wachten. Dan weet ik of ik je gezelschap mag komen houden of dat ik het zkh mag bellen voor de volgende ronde. De medicijnen liggen al weer in de koelkast. Maar stiekem hoop ik dat ik ze onverrichter zaken weer terug mag brengen.;)

18. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sneeuwmees, wat een ellende is het toch als je lichaam niet wil meewerken.we zien de tijd voorbij gaan en toch blijven wij dames dromen, proberen, hopen en bidden dat het allemaal goed komt.
    Pff ik heb het meerdere keren in mijn leven naast me neergelegd en mezelf ervan geprobeert te overtuigen dat het niet meer voor mij was weggelegd.
    Maar ik ben nu heel blij dat ik iemand gevonden heb die mijn droom deelt en met wie ik het kan waarmaken. Ik hoop echt dat jouw droom ook uitkomt. Want ik vind nog steeds het moederschap het mooiste wat mij is overkomen.

Nou als deze ronde niet raak is, dan duim ik voor je voor de volgende ivf ronde. Maar stiekum hoop ik met je mee dat het nu spontaan raak is.
    Liefs

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: ja, de hoop houd me inderdaad op de been. Al word je er af en toe wel eens moedeloos van. Ik wacht na mijn mk al weer 17 maanden, terwijl ik de twee keer dat ik zwanger was in ronde 2 en ronde 4 zwanger raakte. Dus ja, dat maakt me wel eens moedeloos als je toch alles doet (en zelfs meer dan bij de eerste twee zwangerschappen) om zwanger te raken. Ben 9 kilo afgevallen, slik tarwekiem, doe acupunctuur, voetreflex en heb een eerste ivf erop zitten. Je kan het zo gek niet bedenken en dan sta je dus nog met lege handen. Dus ja, de hoop houdt me op de been, al vraag je je af en toe wel eens af of het je nog gegeven is.
    Maar goed, we blijven vol goede moed verder gaan. Eerst maar eens de dagen overleven richting NOD en dan evt. de start van ivf 2.
    Had vanmorgen ongikrampen en dacht al dat het einde oefening was. Maar dat is dan 5 dagen te vroeg. Bleek loos alarm. De heftige duizeligheid die ik vrijdag had, is ook weg. Wat het geweest is, weet ik niet, want het is ook geen griep geworden, zoals ik verwacht had. Kortom, het is niet verwonderlijk dat je continue gek in de bovenkamer gemaakt wordt, van al die rare kwaaltjes.
    Maar goed, mijn lijf heeft me vaker voor de gek gehouden. Dus ik sta nergens meer van te kijken.

Hier op het werk net weer ons afdelingsoverleg gehad. Straks heb ik een functioneringsgesprek. Mijn baas lijkt echter op oorlogspad de laatste tijd. Dus ik houd mijn hart vast voor dat gesprek. :):(

20. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sneeuwmees, hoe is het met je functioneringsgesprek gegaan?

Deel Deze Pagina