40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Te veel lezen pff meiden hoe gaat het met de 40 + ladies?

Hier gaat ie lekker .

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi marnat, dr gebeurt nie veel meer hier. Teleurstellende resultaten tot nu toe. Dus veel verdriet. Ik ben nog steeds zwanger. Jij vindt ook je draai weer met je mannetje lees ik . Gelukkig maar meid, want het lijkt me enorm moeilijk. Knuffel xxxx

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Misschien: zie dat je al ruim 13 wkn ver bent inmiddels. Voel je je goed en vooral lekker zwanger?
    Hier is poging 2 dus weer mislukt. Ben vrijdag ongesteld geworden. Dus zwaar k*t. Ik ben ook gewoon 'op tijd' ongesteld geworden. Ik denk dat het door de Orgalutran komt die ik ipv de Decapeptyl gespoten heb. Volgens mij houdt die alleen een eisprong tegen, maar legt die niet je hele cyclus zo plat als de Decapeptyl. Moet nu maar zien hoe nu verder. Nog een poging, dat gevoel van je leeftijd en nog maar een vergoede poging werkt ook niet echt ontspannend mee. Deze maand dus maar weer een eigen poging. Heb van iemand gehoord dat vitamine D3 ook nog wel eens kon helpen. Het schijnt het schilletje van het eitje wat doorgankelijker te maken. Dus dat wil ik nu ook maar eens gaan proberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
    Maar het kost me wel eens moeite de moed er nog in te blijven houden.
    @Marnat: leuk dat je weer even komt spieken en ook fijn te lezen dat het allemaal goed met je gaat. Ben je overigens ook een 40-er, als ik vragen mag?

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Misschien@ Blijf plakken he kleintje . teleurstellend idd allemaal hier , en erg stil ook.
    Ja klopt met ons gaat ie lekker .Knuffel terug

Sneeuwmees@ knuffel meis ssssssst ik ben 4 jaar de 0 er achter is voor de sier :D:D
    Haast al weer 14 de tijd gaat vlug , in maart .

Spiek af en toe wel eens hier .

Deel Deze Pagina