40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Fijn dat je geen bijwerkingen hebt misschien. Zal duimen voor je dinsdag. Spannend is dat he? Ik vraag me ook vaak af wat er daarbinnen nu allemaal gebeurd.

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi1971 Als j toch effe binnen kon kijken... Wanneer hb jij je volgende afspraak?

3. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    hoi nou ik weet nog niet wat ik ervan moet denken , vandaag echo gehad. ze kon de eitjes niet meten want ze zaten achter de baarmoeder , maar ze kon wel een aantal zien , ik moet dinsdag weer gaan. dus ben benieuwd , en voelde ook niet zo lekker tijdens die echo ze was aan t draaien en drukken op mijn buik heb nu nog last van , wel balen hoor.

4. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevelli Ooh das balen. En nu moet je wachten tot ze beter zichtbaar zijn ofzo?

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    16 mei mag ik weer.
    Hebben jullie veel last van bijwerkingen van de hormonen? Ik heb er tot nu toe nog niet veel last van. Mijn man zei net tegen me "schat je wordt voller in je gezicht" :$..........en bedankt maar weer :D.

6. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik moet dinsdag weer gaan dan hoop dat ik donderdag of vrijdag een punctie krijgt. hoe gaat verder met jou met spuiten.

7. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chevellie Met spuiten gaat het prima, morgen nog 1 x 300 gonal spuiten. En dan hopelijk een goed resultaat met de echo. Kweet niet wat ik ervan moet denken, voel ( gelukkig) weinig tot niets van de hormonen. Hoop maar dat dat goed is. Voel jij iets?

@ naomi Mm dat zei je man tegen je? ;) lekker gevoelig ....
    hahaha
    De mijne ook hoor, is alvast de fitness oefeningen aan het inplannen hahahah

@all succes dames

8. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    misschien ik denk dat iedereen anders reageert op de hormonen. ik spuit 300i puregon en had de eerste 3 dagen hoofdpijn en moeheid... nu voel ik ook niet veel alleen een beetje moe nog ,de eerste ivf had dat juist niet. dus t verschil gewoon , bij de echo kunnen ze dat ook zien of de eitjes groeien. wees gewoon gerust veel water drinken vooral.....succes

9. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen echo, ben benieuwd...

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes meis .

11. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allen. Vandaag de echo, totaal 4 follikels , 10.4 , 11, 14.8 en 15. En nog wat kleintjes. Ik moet doorspuiten zelfde hoeveelheid en vrijdag weer een echo. Naar alle waarschijnlijkheid zondag de punctie. Ik ben blij, de dokter was tevreden, we hebben dr maar 1 nodig zei ze.:)

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevelli hopelijk beter resultaat vandaag.
    @ naomi succes morgen , meis

13. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    hoi hoi...ik was gisteren laat thuis, maar is goed gegaan , had 6 eitjes en nog een paar klein tjes...vrijdag punctie, donderdg is een vrije dag en maandag mss tp..de dokter vond t ook al raar dat de vorige dokter niets kon meten , ..vanavond pregnyl prikken en een laatste puregon

misschien1969..dat is wel mooi toch , vrijdag zullen de folli door gegroeid zijn , maar je blijf mij achter volgen zag ik haha dat is mooi samen straks op de wacht bank

naomi succes vandaag.

andere dames dikke knuffl

14. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Wat lief, dank jullie wel. Ik zal laten weten hoe het ging, ben heel benieuwd. Reageer later wat uitgebreider hoor.

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chevelli idd ik volg je gewoon. En dan gaan we samen het wachtbankje groen maken ;)
    Gek hoor dat die andere dokter niets zag, maar gelukkig nu wel een goed resultaat.

@ Naomi heel veel succes, ben benieuwd. Kom lekker samen met chevelli en mij op het wachtbankje zitten ;)

Hoe gaat het met de andere dames?

16. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    @ Chevile en Misschien
    jullie zitten denk ik eerder op het wachtbankje dan ik, maar ik volg jullie op de voet hoor :D.
    Vanmorgen de echo gehad, er zaten links 4 en rechts 5. De grootste 12 mm en de anderen ongeveer 10 mm. Rechts zaten ook nog wat kleintjes, maar die zullen vast achter blijven.
    Ben erg blij met 9 stuks, hopelijk doen ze allemaal mee.
    Mag doorgaan met 250 eh puregon en dan vrijdag weer een echo. Ik zal denk ik uitkomen op halverwege volgende week voor de punctie.

Zien jullie erg tegen de punctie aan? Ik wel, dat vind ik het ergste van de hele behandeling (op de wachtweken en de spanning na dan)

17. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ naomi succes met de echo morgen, ik heb hem dan ook. Als het goed is zal ik echter zondag de punctie krijgen. Ik denkmdat het komt omdat mijn eitjes iets groter waren dan die van jou bij de laatste echo. Ik hoop dat dat nog beter is morgen en er misschien nog wat bijgekomen zijn. Ik duim ook voor jou voor een goeie meting morgen.
    In het begin van het traject vond ik het spuiten enorm eng, maar dat valt 100% mee. Ik maakte me ook erg zenuwachtig over de punctie, maar inmiddels denk ik dat het heus wel zal meevallen. Gelukkig duurt het ook niet zo lang als het goed is.
    De wachtweken lijken me erger. Nu ik hb gezien hoe zenuwachtig ik was terwijl ik zat te wachten op mijn menstruatie, vrees ik het ergste voor die weken.
    We zitten er over te denken om een midweekje weg te gaan saampies en zo de wachtweken door te komen. Is toch een beetje afleiding.
    Hoe denk jij dat je ze door gaat komen? Plannen of niets?

18. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    de punctie zelf valt mee alhoewel ik niks van mee had gekregen hoor , alleen de wachtweken zijn KILLING en stressvol.....mijn eerste tp had ik veel last van de wachtweken echt gestress ..maar de volgende tp was ik gewoon hoor, ik probeerde veel te doen , sporten ..niet teveel op internet googlen. genoeg afleiding....
    morgen eindelijk weer een punctie spannend weer

dames ik wens jullie alvast heel veel succes met jullie echo s

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Succes morgen misschien had je mijn berichtje tip in mijn topic nog gelezen?

20. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marnat tHnx voor de tip, maandverband meenemen dus. Handig om te weten. Enne wat kan je het beste aandoen met de punctie? Ik lees van vrouwen die sokjes meenemen, waarom weet ik niet precies. of maakt dat niks uit? Mss gek vraagje, want je ligt toch met je onderkant bloot, dus sokkies maken dan toch niets uit?

Ps. Hoe voel je je. En voelt voelt je zusje zich? Sterkte daarmee meid, het zal vast goedkomen.
    @ chevellie , heel veel succes morgen. Laat weten hoe het gegaan is,hoor. Ik hoop dat ik na de punctie en TP weer een beetje fut hb om te sporten. Dat is iets wat me nu echt niet lukt. Ben best wel moe en voel me opgeblazen, alhoewel de weegschaal zegt van niet.
    :(

@ allen succes en blijven duimen, he.

Deel Deze Pagina