40+ en kinderwens

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Misschien1969, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Misschien@ Graag gedaan een lange t shirt of tuniekje kun je aan doen .

Zusje gaat het wel ze is wat gespannen natuurlijk maar verder geen rare dingen.
    Ik voel me goed vandaag lekker lui op de bank gehangen niks doen zo heerlijk.
    Buik deed 1 keer een raar gevoel verder niks aan de hand .

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Chevelie,, heel veel succes met de punctie vandaag. Hopen op een goeie oogst.
    Misschien, jij ook succes met de meting. Ben heel benieuwd hoe het er bij je voorstaat.
    Ik moet straks ook weer. kom later verslag doen ;).
    In de wachtweken heb ik niets speciaals gepland, gewoon lekker werken en wat afleiding zoeken.

3. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    goede middag dames net weer terug.punctie is goed gegaan wel een beetje pijnlijk dit tijdens t prikken.....ik heb 12 eitjes , morgen word ik gebeld hoeveel bevrucht is\zijn en hoop maandag een tp, ik heb ook van bolletjes gekregen..nu ga ik lekker op de bank

hoe is gegaan dames met de echo s..hoop dat t goed is gegaan bij jullie. we gaan ervoor heh meiden

4. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Chevelie, 12 eitjes............wauw. Daar moeten toch toppers tussen zitten :D. Nu lekker rustig aan en bijkomen van de punctie hoor.
    Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, de grootste was nu 18 mm en de kleinere 13, 14 mm. Moet zondag terug komen en dan dinsdag zeer waarschijnlijk de punctie.

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Misschien, hoe ging het bij jou?

6. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevelli , zoo 12 eitjes, geweldig meid. Nu maar lekker uitrusten en klaar maken om te "broeden". Mag je kiezen hoeveel embryos je terug plaatst?
    Was de punctie pijnlijk, hoop dat het wel meeviel. Vraagje, hb jij ook een inbrenghulsje meegekregen voor de bolletjes of niet. Ik hoor van meiden die zeggen dat dat makkelijker is?
    Succes hoor, ik duim voor je

@ naomi mooi resultaat, hoor. Zondag weer meten dus, spannend.
    Wij gaan echt met zijn allen op het wachtbankje zitten en in augustus zwanger zijn, afspraak is afspraak. :)

Ik had vandaag de meting, 6 eitjes groot genoeg, ik ben zoo blij!!!
    De grootste19 en de kleinste 17. En nog 4 twijfelachtig of ze mee kunnen doen!
    Ik begin echt te geloven dat we misschien een klein kansje hebben.
    Maandag staat de punctie ingepland om 08.30.
    De rest succes!!!

7. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    goede morgen dames....naomi1971 gaat de goede kant op zeg met de eitjes ik hoop dat ze zondag groot genoeg zijn kan je dinsdag beginnen met de punctie...alvast succes zondag

misschien1969..6 eitjes zijn best ook veel stel je voor dat alle 6 bevrucht word en mooi toppertjes zijn.......dit keer was de punctie wel pijnlijk maar dat verschil zeker bij iedereen.we hadden al vanaf t begin van onze ivf gekozen dat er telkens 2 teruggeplaats word. ja dt busje heb ik ook gekregen maar ik gebruik m niet is wel heel handig voor als je geen vieze vingers wil...maar doe dat gewoon met de hand vind t toch prettiger.

ik werd vanmorgen gebeld...van de 12 zijn er maar 4 bevrucht das wel balen hoor nu is t afwachten of die 4 zich goed door delen, ik word maandag weer gebeld als ze goed door gedeeld zijn , krijg ik dan maandag een tp

dames succes ...alvast met jullie punctie.wie weet zitten we met z n allen op t zenuwslopende wachtbank

8. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    naomie1971
    hoe is t vandaag gegaan met je echo...

misschien1969..succes morgen met je punctie ik hoop dat t meevalt.

9. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Ben gisteren de hele dag op pad geweest dus nu pas tijd om te reageren.
    De echo ging goed, zag er allemaal heel goed uit volgens de artst. Ze heeft 7 follikels gemeten die tussen de 14 en 22 mm groot waren en mijn baarmoederslijmvlies was ook al mooi dik.
    Morgen om 11 uur moeten we weer in het ziekenhuis zijn en om half 12 is de punctie. Gisteravond de pregnyl gezet dus vandaag even een prikloze dag (ook wel fijn).

Chevelie, wanneer krijg jij je terugplaatsing en hoeveel plaatsen ze terug?

Misschien, jij hebt je punctie er weer opzitten. Hopen dat het allemaal meeviel en je een mooie oogst hebt.

Het begint er op te lijken dat we met z'n drieen op het wachtbankje komen he? Leuk, kunnen we elkaar in de wachtweken ook lekker blijven steunen.

10. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    hi...ik werd vanmorgen weer gebeld ,,de emmie waren nog aan t delen dus zal morgen worden hoop ik ze goed dor gedeeld zijn...

wat leuk dat alles goed is gegaan word steeds spannender hier meiden

misschien hoe is t gegaan.

11. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Dat is goed nieuws chevelie, zal voor je duimen voor morgen.

12. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    HOi alle, de punctie is achter de rug. Er zijn 5 follikels aangeprikt, maar helaas maar 2 eicellen gevonden. Schijnt dat soms met het leeg zuigen van de follikel de eicel soms kan achterblijven. Dat wist ik niet.
    Maar goed nu maar hopen dat mij 2 bevrucht worden en goed delen!!!
    Donderdag de TP als het goed is
    Ik vond de punctie 100 % meevallen, het was gewoon erg onprettig, maar niet pijnlijk. Morgen beginnen met de utrogestan bolletjes.
    @ chevellie goed nieuws toch, duim voor je. Morgen dus TP
    @ naomi spannend morgen. Laat weten hoe het met je gaat.

13. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    naomi.succes vandaag hoop veel follikels...

misschien ..begin je vandaag ook met die bolletjes....nou die 2 eitjes kunnen ook top emmies worden..hoor

pfff weer geen tp vandaag . de eicellen zijn steeds goed aan t delen zei de embryoloog..de ene kant wel balen en andere kant wel goed..want ze kunnen toch nog op dag 5 uitelkaar vallen. dus word morgen ochten..spannend allemaal hoor

spannend straks met zijn alle op de wachtbank.

14. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevellie nou vandaag met de bolletjes begonnen, gatsie.
    Ik weet zeker dat jou emmies druk aan het delen zijn, net als de mijne en het worden toppertjes!! Spannend ik duim voor je, een TP morgen.

15. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ naomi hoe is het gegaan?

16. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Ik heb gisteren de punctie gehad. Heb meteen aangegeven dat ik er behoorlijk tegenaan zag omdat ik 12 jaar geleden een behoorlijk pijnlijke punctie heb gehad die me nog helder voor ogen stond. Hier hebben ze rekening mee gehouden dus deze keer viel het me 100% mee. Heb wel wat napijn gehad, maar dat vind ik niet erg.
    Ze hebben 7 goeie eicellen gevonden uit 8 follikels, dus ben dik tevreden. Morgen hopelijk de terugplaatsing.

Chevelie, waarom duurt het bij jou zo lang voordat ze terugplaatsen eigenlijk? Wat is dat toch verschillend per ziekenhuis. Hoop dat je vandaag je emmy's krijgt kun je alvast beginnen met broeden. Plaatsen ze bij jou 1 of 2 terug?

Misschien, morgen tegelijk de terugplaatsing, leuk. Hopen dat het bij beide zover komt. En dan met z'n drieën op het wachtbankje.

Jullie hebben beide utrogestan he? Ik heb lutinus gekregen. Moet 3 maal daags vaginaal ingebracht worden en schijn je minder afscheiding van te krijgen dan van de utro. Nou we zullen zien of dat echt zo is hihi.

17. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    he he dames ze zitten eindelijk veilig binnen....waarom t zolang duurt . ze waren goed aan t delen 2 van ze tenminste , uiteidelijk zijn ze blastocyste geworden, die 2 zijn vanmorgen terug geplaats en die andere heeft een achterstand ik hoor voor vrijdag of die laatste nog ingevroren kan worden ik hoop t.... nu maar duim duim .ik gebruik ook van die bolletjes.die napijn van de punctie had ik ook tot 3 dgn na die punctie.

zo zo dames ziet er ook goed uit bij jullie...ik hoop dat jullie deze week een tp krijgen lekker saampjes op de wachtbank. hebben jullie al gehoord hoeveel bevrucht zijn...no kom op dames toi toi we gaan ervoor heh..ik ga lekker van t weer genieten.

18. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chevelli, joepie. lekker veilig binnen met je emmys. Nu maar lekker broeden, hihihui. Het warme weer helpt mee. :) Geniet der maar lekker van meid en ik zie je snel op het wachtbankje!!

19. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Naomi mooi aantal zeg, 7 eicellen nu op naar de bevruchting. hoor jij ook op de ochtend van de TP of er bevruchting heeft plaatsgevonden? Ik vind het reuze spannend. Ik moet morgen om 10u bellen en dan hoor ik als er een bevruchting heeft plaatsgevonden en dan in de middag te TP hopelijk. Nou ik ga nog ff werken, dames. Succes!!

20. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    home sweet home
    Ja ik word morgenvroeg gebeld en als alles goed is morgen ook de terugplaatsing. Zo spannend allemaal. Zal voor ons duimen hihi.
    Chevelie ook voor jou natuurlijk, dat je emmy's maar lekker blijven zitten. Nog even en misschien en ik komen hopelijk bij je zitten op het wachtbankje.

Deel Deze Pagina