Gewoon ijs kan gewoon hoor het gaat meer om het softijs. Dat is omdat het uit een machine komt en je niet weet of die goed schoon gemaakt is of word. Verder eet gerust een ijsje . Je moet ook niet van de trap donderen . Fijn dat de wacht weken goed gaan verder.
Naomi code rood is vandaag ingegaan 4 dagen te laat had stiekem een beetje hoop Ach gewoon door na poging 4 Ja baal soms zo van mijn lichaam voel al 10 dagen van tevoren dat ik ongesteld moet worden pff veel buikpijn altijd dus morgen zal mijn buikpijn over zijn gelukkig Duurd niet lang want tegen de tijd dat de eisprong eraan komt begin het weer
Mijn man vraagt zich af of jullie weten wat het slagingspercentage is na een terugplaatsing? Sandra, bah wat balen voor je. Ga je nu nog verder met IUI of door met IVF?
Sandra 41@ Welkom nog meis , rot ongi ook dikke knuf. Hoe nu verder ? Naomi1971@ Slagingskans is : ongeveer 21 procent , als je het over onze leeftijd hebt .Ei voorraad is minder vaak dan bij jongere vrouwen. Hou wel vast dat er maar 1 nodig is he .
Dank je marnat Krijg eerst nog drie keer iui daarna door voor IVF heb tijdens de tweede iui zo inwendige echo gehad en daaraan zagen ze dat er nog voldoende eitjes waren hij zei zo gezien je leeftijd niet mis hahahah was er best best blij mee Vandaag gewoon ff weinig doen beetje in de zon this behoorlijk warm Pfff maar 21 procent maar wat je zegt er moet er 1 blijven plakken
Sandera@ Spannend meis succes hopen dat ivf niet nodig is . Die vele eitjes is mooi maar blijven ze er ook als je iui daad werkelijk doet ? Dat is af wachten . Met icsi en ivf zijn er ook wel veel maar , het blijft de vraag doen ze ook daad werkelijk mee tot aan de finish. Ik had vaak 7 maar bleven 3 over .
Marnat begrijp je even niet ,ik doe iui in eigen cyclus zonder hormonen ,ik doe ovulatie testen om het eitje te vinden is bij mijn niet moeilijk ik heb twee dagen daarvoor buikpijn weet ik dat het ei onderweg is De dokter zag een voorraad eitjes in mijjn eierstokken met de inwendige echo
Misschien killing hè dat wachten ,merk je iets of zeg je ik voel helemaal niks Ik heb na de iui echt last van mijn buik Wanneer mag je testen met 14 dagen? Zal voor je duimen
hallo dames ...valt zeker niet mee de wachtweken..was ook benieuwd of jullie al iets voelen...sinds dag 2 heb ik een steeds zeurende buikpijn , menstruatie gevoel en vandaag hoofdpijn..zit vandaag op dag 6 na de tp.
Ik heb een wat trekkend gevoel in mijn buik, af en toe menstruatie achtige buikpijn en enorm pijnlijke borsten (maar dit kan komen door de lutinus). Pfff wachten duurt lang hoor......
ja die trekkingen heb ik ook gehad en die menstuatie gevoel sinds dag 2 tot gisteren nu geen last meer van , pijn in de borsten nemen nu af...vandaag beetje bloed verloren dus weet op dit moment niet wat ik ervan moet denken.
@ chevelli ik denk innestelingsbloeding? Ik duim voor je.../ ons Ik heb ook enorme borsten, 2 maten groter dan normaal, dus vandaag maar nieuwe bh gehaald Ook pijnlijke borsten trouwens. Sinds gisteren geen pijn in me buik, zeurderige gevoel bij me eierstokken is bijna weg. Wel nu beetje zo een gevoel dat je ongesteld moet worden, maar geen spatje te zien, helemaal niets. Dus ik ben nog steeds ervan overtuigd dat mijn Stippie lekker aan het delen is..
goede morgen ik ben vanmorgen vn de bank gekickt bloeding zet gewoon door....ik duim voor jullie dat jullie op de bank blijven.
@ Chevelli wat balen meid. Hoe ben je dr onder? Een cyberknuffel voor jou. Jeetje ik leef met je mee..