He meiden, Ik dacht zo ver ik gekeken heb,dat hier nog nergens een topic is over dat je lekker kan mopperen over het feit dat zwanger worden maar niet lukt en het daardoor zo lang duurt! Hier kan je lekker mopperen en alles er uit gooien wat je dwars zit zonder dat iemand je zal beoordelen! Zal ook even iets over mezelf vertellen. Ik ben Char 28 jaar oud en bijna 9 jaar samen met mijn vriend wij hebben al lang een kinderwens maar sinds anderhalf jaar echt "bezig" helaas verloopt alles niet zoals we gehoopt hadden,en zijn we inmiddels begonnen met de behandeling ICSI...De eerste tp is helaas geeindigd in een vroege miskraam...Dus heb ook wel zin om lekker te mopperen!!! Wie doet er mee???? Liefs Char
Heerlijk ik mopper mee! Ik ben panter, 32 jaar oud en samen met lief al 4 jaar bezig een kindje te mogen krijgen. na 2 jaar reddeloos proberen kwamen we er achter dat mijn man onvruchtbaar is. Na nog eens bijna 2 jaar van wachtlijst naar wachtlijst zijn we nu aangekomen bij de 6de poging kid. Het mislukt steeds en dat word zo moeilijk. Mijn vriendin die tegelijk met mij gestopt is met de pil is vorige week bevallen van de 3de, en ik sta nog steeds met lege handen. En het is nog steeds niet gelukt en ik word steeds moedelozer! Bah bah bah....mopperdemopperdeklagerdeklaag!
Welkom panter! Jij hebt zeker ook het recht om mee te mopperen hoor! Mijn beste vriendin is net bevallen en die was binnen een maand zwanger super voor haar maar ik vond het zeer pijnlijk! Wat erg dat het bij jullie ook niet wil lukken...Sterkte... En mopper maar lekker door hoor!
Hoi Char en Panter, Ik kom even 'gezellig' met jullie mee mopperen! Ik ben 26 en 9 jaar samen met mijn vriend. In oktober 2009 ben ik met de pil gestopt en hebben we hard ons best voor een kindje gedaan, maar helaas tevergeefs. Afgelopen september hebben we te horen gekregen dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is en we op ICSI aangewezen zijn. Inmiddels ben ik al 2 weken met de behandeling bezig, maar mijn follikels willen niet goed groeien. Er zitten nu 3 mooie en daar baal ik enorm van, had op meer gehoopt... Dus kom ik ook even mopperen en klagen over dat het allemaal zo loopt en nooit eens normaal lijkt te mogen gaan!
Char, ik heb een collega net zoals jouw vriendin. Binnen 1 maand zwanger en klagen over alles. Tot ik haar verteld heb wat er bij ons speelde enik zo met haar zou willen ruilen. ( dan maar vet haar en puisten, dan maar misselijk smorgens en niet kunnen poepen) Jullie hebben er ook al een hele weg opzitten. balen dat de eerste tp is mislukt. Wanneer mogen jullie verder met de cryo's?
doortje wat balen dat je follikels niet willen groeien!! Hoe lang moet je nog doorgaan met de hormonen? is er nog kans dat er meer gaan groeien in de loop van de tijd? Ook genoeg reden om te mopperen, zwaar hoor!!
He Doortje,Welkom kom ook maar lekker mopperen en balen hoor! Echt rot voor je dat ze niet willen groeien,kunnen ze daar verder nog iets aan doen betreft hormonen ofzo? Knuff voor jou meis... @ Panter idd soms heb je van die mensen die zo snel zwanger zijn geraakt en het nog lang vonden duren pfff zulke mensen he grrrr...Wij hebben nog 5 cryo's over dus gelukkig hoef ik niet weer aan al die hormonen...Ze willen gaan proberen in mijn eigen cyclus de tp plannen en plaatsen.
Ik kom ook even "gezellig" mee mopperen .... wij zijn al 9 jaar bezig, waarvan de afgelopen 4 jaar in de MMM. Vorig jaar juni waren als bij een wonder opeens natuurlijk zwanger, 1 dag voordat we de intake voor de IVF zouden hebben. Wij waren helemaal in de zevende hemel, overtuigd van het feit dat het gewoon zo had moeten zijn. Helaas, op onze vakantie in Portugal, hebben we bij 7w5d een miskraam gehad Er is geen aanwijsbare reden waarom wij niet zwanger kunnen worden, alles is goed voor zover wij weten. Morgen is de punctie in IVF poging 2, en ik ben zenuwachtig. Deze poging proberen we het met acupuntuur, en ik hoop maar dat we een paar mooie eitjes hebben. Er waren veel follikels, maar maar een paar die voldoende gegroeid waren voor punctie. We zijn reuze benieuwd hoeveel het er uiteindelijk zijn dit keer. Dus ik mopper even om het feit dat het zooooo lang duurt, en dat ik vind dat wij eindelijk eens aan de beurt mogen zijn. So!
@ suzy ook jij welkom! Wat erg dat er bij jullie nooit iets is gevonden waarom het niet lukken wilt...zal behoorlijk frustrerend zijn voor jullie.En dat je uiteindelijk ook nog normaal zwanger bent geraakt en dat je het dan weer verliest pfff meis soms snap je dat niet he? Waarom zo iets moet gebeuren en je moet overkomen...Veel suc6 met de punctie morgen en dat daar maar hele mooie embryo's mogen uitkomen! Ik duim voor je! En mopper en uit hier zoveel je nodig hebt...Lucht toch altijd een beetje op...
Suzy, heftig hoor... Jaaaa dat lange wachten....ik was het eens met je opmerking: De dames van het mopper en klaag topic zijn nu eerst aan de beurt! Dus kom op dames, we gaan snel vooraan staan in de zwangerschapsuitdeelrij Ik stond ook al vooraan toen ze de tieten uitdeelden gewoon doordouwen en naar voren! Let us go girls!!
mopperdemopper...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zie onderschrift geen zin om lang verhaalt te typen
He Gaby,Wij kennen elkaar al van de andere topics dus ik weet dat jij met alle recht mag mopperen meis! Dikke knuffel!
Goedemorgen meiden! Het Zonnetje schijnt dus hopelijk word het een mooie dag! Alleen ik ben nog steeds niet ongesteld mijn cyclus is totaal ontregeld!!!! Grrrr ik wil verder....
Char wat balen dat je ongi niet komt!! Komt dat van de behandeling met hormonen dat alles is ontregelt?
Ja ook en door de vroege miskraam...normaal heb ik een perfecte cyclus van 28 dagen...Dus baal enorm willen gewoon heel snel weer verder!
Oh ja..natuurlijk...de mk brengt ook schommelingen met zich mee. Wat balen zeg!! Kunnen ze je niet even weer op weg helpen met bijv primolut? Dat ze even het lichaam resetten, een kunstmatige ongi kan soms de cyclus weer op gang helpen.
Ja dat had ik zelf ookal gevraagd,maar ze willen nog even een weekje afwachten...Dus tja we wachten wel weer even we doen niet anders he? :x:x:x:x:x Hoe is het met jou?