We zijn zwanger!!....ongelooflijk dat wij met ons 42 jaar toch al binnen 4 maanden zwanger zijn!!..We zijn zooooooooooooooooo blij!We hebben net de tweede test gedaan,die was nu wel positief!
gefeliciteerd! ik as ook in 4 maanden zwanger,reuze spannend maar al vele echo's verder en we genieten! zullen ween een kletsdraadje openen voor 41/42 jarige?zag nog een berichtje van iemand van ""onze leeftïjd"" ik vind het fantastisch om dit te beleven en beleef het heel anders dan bij mijn zoon die nu 16 jaar is, ouder en wijzer en kijk er anders tegen aan.
Gefeliciteerd!! Volgens mij is er bij zwangerclubs wel een clubje te vinden voor 40+moeders/zwangeren, en anders daar gewoon 1tje starten.
Dank je wel voor je felicitatie!!Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap.Al ben je wel al verder als ik.Ik ben wel benieud ja hoe het jou afgaat als 41? jarige om zwanger te zijn.Momenteel voel ik me nog prima,maar ik denk dat de misselijkheid noch gaat komen.Althans,dat was bij mijn vorige zwangerschappen zo. Misschien heb ik er deze keer geen last van. Hoe ver ben jij nu precies? Groetjes,Marijke