40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik ben ook benieuwd naar jullie. Ik ben aan het aftellen ja. Ik ben er continu mee bezig (weet dat het niet aan te raden is, maar ja: heb ik iets daarover te zeggen?, doet mijn gevoel). Gisteren en vandaag hoofdpijn gehad en een klein beetje misselijk. lijkt op griepverschijnselen (te vroeg voor iets anders toch?). Mijn wederhelft sprak vandaag op het werk twee personen van wie de eerste, zijn vrouw, zwanger bleek na de 2e poging IUI en de tweede, zijn vrouw, na de 1e poging IVF. Dus er is nog hoop voor ons Eekhoorn? Hoe voel jij je? En wanneer is jouw volgende echo Stewardess? En wanneer ben je uitgerekend?

2. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He ladies

Was erg druk hier, en met de kerst en een paar dagen op vakantie daarna zal ik wel niet zo aktief posten hier. Maar ik blijf jullie volgen en duimen hoor!
    Hier alles prima, mn de tieten groeien de pan uit!

3. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ben even aan het wachten totdat we naar kerst diner gaan bij familie... Nederbelgje hoe is het?? Lukt het nog met spanning?
    En stew, een kerst met baby in buik, hoe speciaal!
    Tot snel dames

4. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van familiebezoek. Na vanavond is mijn 1e dag "overtijd" een feit. Ik vind het erg spannend, ben eigenlijk bijna nooit overtijd, eerder te vroeg. Ik voel me zo vreemd ook. Ik hou jullie op de hoogte...

5. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow nederbelgje, wat ontzettend spannend! Mijn duimen draaien over uren...

6. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas meiden, de rode duivels zijn er weer :( Volgende ronde weer nieuwe kansen...

7. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, jammer zeg! Heb het zo voor je gehoopt!

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Ik wens jullie een prachtig nieuwjaar toe!!

Hoe is het stew? Hoeveel weken ben je inmiddels? Nog maar paar maandjes en dan is jullie beebje er al... Wow!

En nederbelgje, hoe is het met jou? Wanneer verwacht je volgende poging?

Ik kan maandag bellen voor afspraak van de uitgangsecho. Dat zal eind januari zijn en als alles oké is, starten we dan met IVF. Ik kijk er naar uit en zie er ook tegenop. Vind het zo spannend allemaal, maar het prikken lijkt me zo eng...

9. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ja ik ben ook benieuwd naar jou Stewardess: spannend hoor! En ook heel leuk. Geniet er maar lekker van.

En Eekhoorn: voor jou ook weer spannend. Wel weer mooie nieuwe kansen (en dat de -en er maar af mag en het de eerste keer raak mag zijn). Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk IVF? Ik ben helemaal groen op dat gebied. Prikken?

Mijn 2e IUI poging start eigenlijk morgen al met een uitgangsecho. Kijken of er al een eiblaasje zit (of meerdere) en hoe groot ze zijn. Ik heb 5 dagen Clomid geslikt. En ben ook heel erg op mijn gezondheid aan het letten (meer bewegen en gezonder eten). Wie weet, heeft het invloed. Ik durf er eigenlijk al niet meer op te hopen, omdat we al zo lang bezig zijn (met oefenen bedoel ik). Het lijkt alsof ik genoegen moet nemen met een kindje (zonder zwaarmoedig te willen klinken trouwens...). Misschien probeer ik mezelf wel te behoeden voor de volgende teleurstelling (stiekem). Hoe voel jij dat Eekhoorn?

Voor jullie allebei wens ik dat 2013 een prachtjaar mag worden en dat alle dromen/wensen werkelijkheid mogen worden.

Liefs!

10. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi nederbelgje,
    en hoe was je uitgangsecho?? verder deze ronde?

natuurlijk ben ik ook erg bezig met eventuele teleurstellingen. ook voor onze dochter hebben we uiteindelijk 3 jaar in de mm gezeten, dus dit is in dat opzich niet nieuw (wel frustrerend;)).

Ik ben ook nog groen op prikgebied. maar je gaat door middel van hormonen spuiten extra eicellen maken (althans dat is de bedoeling), die worden dan met een punctie weggehaald, en middels ivf bevrucht, en dan hopenlijk een paar dagen later weer een eicel teruggeplaatst. Dat prikken is waarschijnlijk zo'n 3x per dag, ongeveer 2 weken lang. Maar hoe het prikken bij mij exact zal verlopen hoor ik dus op onze afspraak in januari. Daar weet Stew wel meer van, die heeft voor haar IUI ook hormonen gebruikt.

Hoe is het met je buikje, stew??

11. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He meiden,

Sorry, lang niet gereageerd.
    We zijn tussen kerst en oud/nieuw een paar dagen met mijn familie weggeweest, was erg geslaagd. Alleen is mijn vader al 2 jaar ziek en ging het na thuiskomst ineens weer even een stuk slechter met hem.
    Hoewel hij nu weer redelijk ok is, voor zover dat nog lukt, ben ik er veel mee bezig. Kon me er dus ook niet echt toe zetten om nog op ons topic te beppen, vandaar.
    Met de buik alles goed, groeit leeker.

Ik wens jullie in 2013 echt zo 100% een mooi babytje toe! Dus snel zwanger, en voor 2014 bevallen, daar gaan we voor!

Oja, ik zag het prikken, en ook de hormonen echt totaal niet zitten. Maar het viel zelfs mij reuze mee hoor! Komt goed Eek, echt!

12. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Ik heb afgelopen dinsdag mijn 2e IUI gehad. Op de uitgangsecho waren twee eiblaasjes te zien en een paar dagen later ben ik geinsemineerd. Het viel me weer mee. Toch merk ik dat ik de moed begin op te geven, niet omdat ik ongeduldig ben maar omdat ik toch de 40 gepaseerd ben en zowel ik als mijn partner verminderd vruchtbaar zijn. Dat is natuurlijk een logisch gevolg ook wel. Maar we gaan nog wel een paar pogingen doen hierna en dan stopt het hele "proberen". Nu weer eventjes afwachten. Na een dag of 10 weet ik meer...

Eekhoorn, laat je weten hoe de IVF is gegaan?

Stewardess, geniet ze en sterkte met je vader.

Spreek jullie snel weer...

13. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Stew, hoe is het nu met je vader? Kan me voorstellen dat dat je erg bezig houdt.

Nederbelgje jij hebt dus weer iui gehad. Wanneer mag je testen?

Je schrijft dat je de moed begint op te geven en dat jullie al nadenken over het niet meer proberen over een poosje. Heftig onderwerp of niet? Uiteraard praten wij daar ook over, dit onderwerp is niet te vermijden op onze leeftijd. Is IVF voor julie geen optie? Omdat je dan kansrijker bent dan met iui?

Wij gaan maandag voor onze uitgangsecho en hopelijk is dan alles goed om te starten. Wel beetje gespannen of er niet een cyste is, want dan moeten we wachten tot die weg is. En die heb ik wel zo nu en dan...

14. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eekhoorn: ik zal voor je duimen dat de uitgangsecho postief resultaat laat zien.

Ja ik heb ook al wel nagedacht over IVF, ben ook erg benieuwd naar je ervaringen, aangezien ik wel een begrepen heb dat het (erg) pijnlijk is. Misschien dan toch een keer proberen i.p.v. "tig" keer proberen met IUI behandelingen. Ik lees straks graag je ervaring.

Ik mag rond 23 januari testen (dan ben ik 1 dag overtijd als mijn menstruatie uitblijft tenminste :), wil het zelf niet eerder). Ik hou je op de hoogte...

15. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi nederbelgje,

hoe is het? je mag bijna testen.... spannend??? of heb je stiekem al getest? Ik ben erg nieuwsgierig!

Ik heb gisteren uitgangsecho gehad, en ik ga starten zodra mijn menstruatie er is. Ik moet vanaf cd 1 neusspray gebruiken en krijg op cd 3 al een echo. Vanaf dag 3 volgen ook de hormooninjecties, als de echo goed is. Ik zit helemaal in de goede flow en heb echt het gevoel van kom maar op. Hoop dat dat helpt!

16. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hoe is het?
    Hoe was je test nederbelgje?
    Mijn eerste poging heeft al weer vertraging. Vanwege cyste tien dagen, en dan opnieuw bekijken. Wel hormonen, maar nog geen stimulerende hormonen.

17. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Eekhoorn, hier vreemd verhaal. Had 10 dagen geleden nod. Had een dag bruinverlies waardoor ik dacht mijn menstruatie te hebben. Ik toch voor de zekerheid testen. Negatief zoals ik al verwachtte. Op derde dag hormonen geslikt tot dag vijf. Op dag elf afgelopen vrijdag uitgangsecho om folikels te bekijken. Maar die waren er niet. Kon de leeftijd zijn of gewoon mijn lijf wat even geen zin had. Daarna bloedgeprikt voor controle of mijn cyclus wel op gang was of zoiets. Krijg ik vrijdagavond telefoon dat mijn hcg waardes verhoogt waren tot 125. Of heb nu vroege miskraam of ben zwanger. Heb sinds de inwendige echo ook bruinverlies (dus al tweede dag nu). Je begrijpt dat ik me behoorlijk in de war voel nu. En wat nu? Vrijdag weer bloedprikken om te zien of hcg is toegenomen of is afgenomen. Ik hoop er niet meer op. Pffff....

18. Nederbelgje

8 sep 2009
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me totaal niet zwanger in ieder geval.:(

19. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid, wat onduidelijk voor je!! Is er nog iets gebeurd ondertussen? Wanneer moet je weer hcg prikken?

20. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi nederbelgje..
    wat een spanning...weet je al iets???
    ik hoop het zo voor je!!!!

ik heb morgen weer controle... hopen dat cyste weg is!

Deel Deze Pagina