40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi, wat een vondst! dat we historisch gezien nog jaren mee kunnen.... :) daar houd ik me de komende tijd aan vast!

spanning hier is inmiddels groot. idioot dat je allerlei dingen lijkt te voelen, die je normaliter niet opmerkt. je weet bijna niet meer wat je echt voelt en wat je denkt te voelen. het zal de spanning zijn.

vandaag in ieder geval wel weer vrolijk. probeer me maar vast te houden aan het feit dat er nog kansen in het verschiet liggen, als het niet meteen raak is (zou ook bijna te mooi om waar te zijn opnieuw bij de eerste poging).

morgen een vrije dag, een prima dag om te testen. is de 14e dag, volgens zkh is dat de testdag. ben ook al plannen aan het bedenken wat ik ga doen als het negatief is. wordt waarschijnlijk shoppen! hihi

2. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eekje,

Spannend!!!!!!!
    Hoop zo op een positieve test voor je!
    Had je natuurlijke eisprong of met pregnyl/ovitrelle?

En ja, shoppen is ff lekker als de test niet positief is. Maakt de teleurstelling niet minder, neemt het verdriet ook niet weg maar geeft wel ff afleiding en leuke aankopen. Zo zie ik het elke keer maar.... (en minder momentje als het afschrift van de creditcard komt, haha ik ging nl meestal los in de States)

Ik ga zo maar weer een spuitje zetten, voel me net Christiane F....hihi

Straks weltrusten, ik hoop dat het slapen vannacht wil lukken!!!!

XX

3. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Even snel, het is niet gelukt. Op naar de volgende ronde :(:)

Later meer tekst hoor.

4. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Okk ff snel....Getver! K..! Op naar de volgende ronde, maar ik baal ff voor je!

Knuff!!!!!!!!!!

5. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hoi Eek,

Hoe ist nu?
    Compleet over budget geshopt, kilo chocolade gegeten en nog verdrietig?
    Ik had zo voor je gehoopt!

Tuurlijk, kans dat 2e keer ook meteen raak is is erg klein, en zwanger worden duurt sowieso vaak 6 maanden, maar toch hoop je dat je meteen de jackpot wint.....

Denk aan je hoor, hang in there!

Dikke knuffel

6. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,
    Nou, ik sla me er dapper doorheen hoor. Ben erg teleurgesteld, maar niet super verdrietig ofzo. We hebben nog volgende rondes, en op zich heb ik nog veel vertrouwen. Wel heel jammer dat ik dan weer een maand ouder ben. Geloof dat ik dat voor nu ook het ergst vind.

Shoppen vond ik toch wat te sneu, dus heb gewoon lekker koffie gedronken met vriendin en vanavond extra knuffelen met mijn man op de bank:D. En... Jij mag toch pas op dag 16 testen? Kan dus ook nog te vroeg hebben getest;). Hihi, geloof ik niet hoor, maar gedachte maakt deze dag wel iets makkelijker.

Hoe is nu met jou? Last van de hormonen?

7. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eekje,

Goed gedaan, koffie leuten met vriendin!
    En knuffelen met je man nog beter plan, zo komen wij ook steeds de teleurstellingen weer te boven.

Een maand ouder....tja, ik snap het wel maar als je staks zwanger bent maken die paar maanden eerder of later je echt niks meer uit hoor!
    Ik riep ook steeds dat ik voor mn 40e zwanger moest zijn, mr mocht het nu alsnog lukken ben ik er superblij mee en kunnen die maanden me geen ruk schelen hoor!

Volgens de IUI folder van het amc kun je na iui op dag 16 testen. Ik ben als het niet raak is toch al voor die dag ongesteld...Ik denk dat ze dat aanhouden ivm de pregnylspuiten. Daar zit hcg in en als je te vroeg test dan kunnen die sporen een vals posi test geven of zo? Anyway, pregnyl is nu niet te krijgen, dus heb vervanger ovitrelle. Geen idee of daar ook hcg in zit...

Werd jouw eisprong opgewekt, of natuurlijke proces met echos gevolgd?

De hormonen slaan nog niet heel heftig op mijn humeur, das positief.
    Ben ook wel weer wat vrolijker dan vorige week, gelukkig!
    Mr mn darmen zijn wel wat eeh...aktiever...van de hormonen. Maar daar is mee te leven, hihi

Begin je meteen de nieuwe cyclus weer? Zijn we in elk geval samen aan het IUIen....al had ik liever gezien dat je naar topic zwanger zijn was verhuisd...

Trust straks XX

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, we gaan samen aan de iui, ik verheug me al op de volgende poging. Waarschijnlijk over om en nabij de veertien dagen. En bij jou? Bij mij gewoon in de natuurlijke cyclus, met alleen een echo vlak voor de behandeling. Ik doe keurig tekstjes om de ovulatie te bepalen.

Mooi dat de hormonen nog te doen zijn! Je doet het hartstikke goed totzover.

9. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He Eek,

wilde al vragen hoe het gaat!
    Blij van je te lezen. Hier aan de strijk....moet ook gebeuren.
    Over 14 dagen dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!!!

Had gereageerd op topic IUI september, wordt ondertussen wel gezellig met reacties. Staat ook reactie tussen van 41-jarige IUIer die vorig jaar ook van IUI kindje kreeg en nu voor de 2e gaat. Lekker, ff een successtory van leeftijdsgenoot. Mocht je zin hebben kun je ook in dat topic springen, zo niet mailen wij hopelijk toch wel verder he?

Hormonen gaan goed met humeur, maar wel vreterig.... Vandaag megagoed naar schiphol en terug gefietst vr werk, bij elkaar 44 km, en vervolgens zak MM's opgevreten.... Ben dr helemaal beroerd van nu. Morgen 1e follikelmeting in AMC, ik vraag meteen of ze me ff kunnen dotteren na die overkill chocolade...hihi

Nou. op naar t volgende overhemd....pffff

10. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dess,
    Alles goed? Nemen hormonen ook vandaag nog geen beslag van je? Niks mis met chocolade hoor, we moeten het ons ook beetje aangenaam maken in deze tijd.

Vandaag lekker dagje. Vanochtend naar zwembad met dochter en vriendin met dochter. Heerlijk rond gesparteld, en ligt dochter te slapen en zit moeders met iPad en koffie op de bank. En, ondertussen begint de hoop ook weer wat op te komen.. Ik ben namelijk nog steeds niet... En de krampen die normaal al dagen van te voren de boel op de kop zetten, blijven ook nog steeds uit. Had hier nog test liggen ,maar die heb ik laten mislukken. Wist jij dat dat kon? Een test laten mislukken? Kreeg in ieder geval geen controle streepje. Maak mezelf waarschijnlijk gewoon gek....

11. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Test mislukt?!? Hoe krijg je het voor elkaar!
    Wist niet dat dat kon....wel een giller, sorry!
    Heb je hem in de koffie gedoopt?

Snap helemaal dat je weer hoopvol bent...Wat voor test had je gedaan?
    Hoor dat die kruidvat dingen, 2 voor 5 euro, goed schijnen te zijn. Die heb ik nog nooit gehad, omdat ik ze te goedkoop vond. Maar schijnen dus echt goed te zijn. En ik heb ondertussen zo veel uitgegeven aan die dure testen dat ik mocht het zo ver komen ook die goedkope zou scoren.

Hier hormonaal best ok. Valt me mee. De dip van vorige week was echt PMS, met teleurstelling van niet zwanger en confrontatie met 40 jaar. Net follikelmeting gehad. Doorspuiten en zondag weet terug. Heb niet gevraagd hoe het eruit zag, en ze zeiden het ook niet dus ik zie zondag wel weer.

Nu weer ff huishoudelijk doen, mn badkamer is aan een lappie toe...

Haal anders ff nieuwe test en kijk mrgnocht? Heb je kruidvat in buurt?

12. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik dacht dat ik inmiddels wel wat ervaren was met dat soort testen, want de Ovutesten werken identiek, maar mijn onhandigheid bepaalde... Mislukt. Zonde, want ik koop altijd cb en die zijn best prijzig. Neem dan ook altijd die met een smiley, want turen of je een streepje ziet, daar word ik zo zenuwachtig van. Maar zal morgen eens langs kv gaan, als er dan nog niks is gebeurd. Heb dat vandaag even laten lopen. De kans is zo piepklein, dat ik mezelf niet nog gekker wilde maken door daar dan weer heen te fietsen.

Niet gevraagd hoe groot? Haha, jij past je eigen manier van jezelf niet gek maken toe.

En huishoudelijk werk, sinds mijn dochter er is vind ik dat gek genoeg niet meer zo vervelend als voorheen.

13. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Dus ook ovutesten van CB? Krijg je nu geen ovutesten van zhuis of zo? Of op recept? Anders idd dure hobby!

Ik heb 2 keer ovutesten van sensitest gebruikt, spotgoedkope dipstick.
    Werkte prima, mr zwangerschapstesten liefst de CB met indicator. Die zonder indicator schijnt niet zo gevoelig te zijn...En op dit forum jubelen ze over die kruidvatdingen, dus wie weet....

Tja, ik wilde niet weten hoe groot de follikels. Hoe minder info, hoe minder hoop....Is mn huidige strategie, haha

Toen ik nog geen kind had was mn huis altijd spik en span. Met manlief al minder en nu met kind blijf ik soppen. Ben nogal van de kraakhelder, maar moet nu echt beetje loslaten....
    Heb mn zoontje laatst een plak cake in de tuin op laten eten...had net de vloer schoon. Tot de stumper zei: maar, mama, het regent en ik word nat...
    Das toch ook te erg.....hahahaha

14. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek, hoest?
    Al rode duivels....?

15. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ja, eindelijk!4 dagen na stoppen utrogestan. Ben er blij om, nu kan ik me echt richten op de volgende ronde. Had vanochtend nog zo'n kv test gedaan. Wat een gedoe met een pipetje, maar wel lekker voordelig. Want elke keer tien euro voor een cb test.... Hihi, bij mijn dochter had ik toen een mega verpakking cb testen gekocht. Ik dacht toen laat ik maar niet te opportunistisch zijn en er maar eentje kopen.... Haha, gelukkig kon ik ze via mp weer kwijt.

Hoe is met jou? Wanneer is volgende meting? Hoeveel dagen ben je nu al jezelf hormoontjes aan het toedienen?

En Ovutesten moet ik inderdaad gewoon zelf aan schaffen, kan wel via zkh, maar dat is niet voordeliger. Maar ik weet het vrij nauwkeurig, dus hoef per poging niet zoveel stickjes te gebruiken. Ons zkh is trouwens Düsseldorf, daar hebben wij ook de mm doorlopen, na doorverwijzing uit nl.

16. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Goedemorgen eek!

Ben t met je eens, als dan toch niet zwanger laat dan de menstr.. maar komen. O, dus die van kv moet met pipetje? Klinkt voor mij als geheid mislukken, haha

Maar idd wel voordelig! Fijn dat je ovu zo goed kan inschatten, daar zit bij mij een variatie van 5 dagen in. Mr ja, daar hoef ik nu ook niet op te letten....

Nu 8 keer gespoten, vandaag weer meting. Kan meteen een receptje daktarin vragen...dankzij de hormonen een beginnende schimmel...Ik hoef mr iets te hebben, blaasontsteking, foute slip of minder weerstand en ik krijg een schimmel. Lekker smakelijk...straks in de steigers, hahahaha

Hoezo Dusseldorf? Lees wel dat ze heel goed zijn, mr is het niet beetje ver?
    En hoe zit dan met verzekering? Sorry, ff benieuwd naar...

Groetjes en fijne zondag XX

17. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Acht dagen alweer onderweg, waar denk je op uit te komen? Of is dat, ondanks hormonen, niet te voorspellen als er variaties van vijf dagen zijn?

Bij mij is vrij standaard 12 dagen. Enige variatie die ik heb dat het soms doorbreekt ( dag 1) om elf uur s avondspits. Telt het dan als dag of niet? Dus een marge van een dag.

Oh vervelend zo'n schimmel. Heb zelf daar nooit gehad, wel spruw bij de borstvoeding.

Fijne zondag, ga je deze keer wel vragen bij de meting?

18. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Ik was als de dood voor spruw, was zo' n depri zenuwelijer na bevalling. Ik heb alles continu gesteriliseerd, op t neurotische af. Vriendin van me heeft het nu, en zij en haar kindje komen er maar niet vanaf...echt vervelend!

Wees wel blij dat je nooit een schimmel down under hebt gehad....
    Begint met lichte jeuk, en gaat door naar mega jeuk, stukkrabben in je slaap, doos in de fik en je wil alleen nog maar in een bak ijsklontjes zitten....

Vandaag wel gevraagd hoe de eieren gaan. Nu 1 van 15 mm, en 1 van 11 mm. Als de grootste 18 mm is mag ik de ovitrelle spuit zetten. Dan 30 uur later eisprong en inseminatie. Gok nu dat hij woensdg 18 mm is, mr dinsdg weer terug voor echo. Hadden wel het plan rond die dagen nog extra thuis bij te klussen, mr ja....eerst die schimmel weg anders wordt het niks...hahahaha

Moet ook wel eerlijk zeggen dat ik op mn 40e verjdg gevoelsmatig afscheid heb genomen van deze wens. We doen nu dit traject, en dat is tot nu toe prima, en als het lukt zijn we zielsgelukkig. Maar als het niet lukt is het ook goed, voel de drang niet meer zo. Durf het bijna niet in te typen...er zijn zo veel vrouwen op dit forum, die al zo lang in de MMM zitten en zo veel doorstaan, dat ik me bijna schaam....

19. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zier er goed uit met je eitjes! Bij mijn iui was de follikel 22. De keer van mijn dochter 26.

Je moet je niet schamen!! Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen grote wens die wel of niet vervuld wordt. Is bijna niet te vergelijken. Maar jij zit wel in jouw situatie met jouw emoties. Bovendien, in de zwanger en kind topics nog veel meer baby geluk hoor. Vruchtbaarheidsbehandelingen is ook niet zo.n vrolijk onderwerp!

20. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Vind het zelf erg lang duren met de eitjes.... Nu dag 11 van mn cyslus, normaal zou ik over ong 2/3 dagen eisprong hebben. En nu eitje pas 15 mm.
    Als 1 mm per dag groeit, dan moet ik nog min. 7 dagen spuiten....

Nou ja, ik verander er niks aan.....

Overwegen ze bij jou evt ook hormonen te geven voor meer eitjes? Ik wil echt niet te veel eitjes zelf...moet er niet aan denken dat meerling krijg....

Deel Deze Pagina