40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    En En? Goed gevoel over?
    Duim weer heel hard voor jullie!

Hier ga ik richting griep, denk ik.......weinig puf, laterrrrrrr

2. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ja, heel goed gevoel. Had dinsdag erg veel gerommel en steekjes dat ik bijna bang werd dat ik eisprong had gemist. Woensdag ochtend test positief en rond drie uur de iui. En vanaf dat moment nam ook her gerommel af. Dus voelt als optimale poging. Het was wel heel druk en omdat bij mij alles probleemloos en zonder bijzonderheden verloopt, heb ik geen echo gekregen. Dus blijft wel wat nieuwsgierigheid naar grootte van follikel.
    Hihi, gisteravond schoot ik wat uit mijn slof, waarop mijn man direct concludeerde dat het raak moest zijn. Want normaal ben ik altijd erg vriendelijk.

Goede vibe dus.

Hoe is bij jou? Vandaag al iets meer puf, of zet het griepje door? Nog beetje geslapen of zet F de boel op stelten in het holst van de nacht?

3. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja, dit weekend ga ik wel aan je denken en duimen voor ons allebei, maar we gaan op familiebezoek dus weet niet of ik online ben.

Fijn weekend in ieder geval!

4. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Nou eek, klinkt goed!
    Dit wordt vast de joker, hahaha

Hier snotterig maar gelukkig niet ziek.
    Friso slaapt weer prima, en wij dus ook ,hahaha

Ben al wel beetje chagrijnig, lichtgeraakt, kort lontje....
    Dus denk dat ik inderdaad dinsdag wel ongesteld ga worden.....baal er heel erg van.......

Fijn weekend gewenst, geniet van het uitje en tot volgende week!!!

5. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

back in town? hoe is het met je? Al wat klachtjes? En duiden die in bepaalde richting?

En goed weekend gehad? Nog iets leuks gedaan ter afleiding?

Wij hebben prima weekend gehad. Voel me prima, maar ja, ook nog niet zolang aan het wachten.

Gebruik jij nu ook utrogestan? Of niets?

Fijne dag!!

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hoi Eek,

Heb prima weekend gehad, dankje!
    Zaterdag lekker ff naar t strand, en op bezoek bij nichtje van 5. Kind was van dr fiets gelanceerd en mist nu 4 voortanden, zo zielig!

Zondag eerst gewerkt, en daarna hockeyfeestje met team van mn man.
    Heb wel een wijntje gedronken, ws toch niet zwanger...

Heb wel echt PMS pesthumeur, dat lijkt op naderdende ongi.
    Zatav na het vrijen wat oud bruin bloedverlies, en 2 keer klodder, sorry, vieze bruine snot/slijm afscheiding.... Dat heb ik 1 keer eerder gehad, vlak voor mn miskraam....? En menstuatiekrampen, al 2 nachten maar nog niet ongi.
    Dus twijfel nu weer.... Volgens zhuis is mn NOD pas donderdag, dus tja, als hun timing wel klopt dan kan het innesteling zijn. Mr dan was die vieze afscheiding geen goed teken....

De tijd zal het leren....pfffff O ja, ik gebruik geen utrogestan, nu niks dus....

7. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

Kortom de conclusie is, we weten niks tot de test iets duidelijkheid geeft. Wanneer ga je testen? Al iets in huis gehaald?

Wel fijn dat je goed weekend hebt gehad. MOeten af en toe ook zorgen voor positieve energie!

Vraag bij ZKH ook eens na waarom je geen utrogestan krijgt. Heb al zovaak positieve verhalen gehoord (wonderbolletjes). Ik krijg ze alleen al vanwege leeftijd. En het kan geen enkel kwaad ook als ze niet nodig zijn. behalve dan dat je er beetje slaperig van wordt :)
    Maar je hebt er nooit te veel van, zeg maar. Het vergroot de kans op goede innesteling.

Naja, er zullen ook wel redenen zijn om het niet te geven. Maar je zoekt naar alle beetjes die helpen. heb je ook nog afspraak staan nu? Om te evalueren ofzo? hoe werkt dat bij jullie?

8. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hoihoi,

Geen testjes in huis, zou mezelf helemaal gek maken....
    Als vandaag en morgen geen rode duivels dan rij ik morgen na mn werk ff langs Kruidvat voor die goedkope testjes. Dan evt woensdgocht testen....

Amc geeft niet standaard utro bij IUI, en aangezien mn baarmoederslijm er goed uitzg en mn luteale fase meestal 14 dagen is heb ik er niet om gevraagd.
    Alle beetjes helpen natuurlijk, maar dan ben ik bang dat misschien een vruchtje wat niet goed is toch nestelt? Ik bedoel, liever geen nesteling dan later miskraam, toch? Of werkt dat niet zo?

Verder hebben mn man en ik al best extra afspraken gemaakt bij AMC en discussies gevoerd over wel/geen laperascopie en het overslaan van de IUI om meteen met IVF te beginnen. Ze hebben ons toch telkens wel overtuigd, en de IUI hebben we van 6 naar 3 pogingen teruggepraat. Bovendien was ik 2 maanden na hun laperascopie zwanger, dus ze doen toch iets goed....

Na IUI kan ik bellen voor een evaluatiegesprek als we dat willen. Anders mail ik gewoon op mn 1e menstruatiedag, en krijg ik een afspraak voor echo op dag 3. Dan begint het hele IUIfeestje gewoon opnieuw, en stel ik mn vragen tijdens de echo' s. Vind ik persoonlijk voor nu wel best.

Krijg jij standaard evaluatiegesprek? Enne....kun jij testjes in huis hebben en jezelf dan beheersen tot je NOD?

9. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus er is genoeg overleg over de procedures. Maar... we gaan eerst nog een paar dagen duimen. Als ik het goed begrijp kan het nog steeds raak zijn. Wie weet.

Geloof trouwens niet dat utrogestan de innesteling van een niet-goed vruchtje bevorderd hoor. Maar als het niet nodig is, is natuurlijk altijd beter.

Bij ons zijn geen evaluaties oid ingebouwd. Pas als er bijzonderheden zijn, kun je weer een gesprek in plannen. Maar bij mij is alles onderzocht en is niks naars gevonden, dus dan doen ze standaard een aantal IUI's. En omdat ik vorige keer snel zwanger was, is dat eigenlijk alleen maar meer reden om aan te nemen dat dit een prima methode voor mij is. Heb me voorgenomen om pas gesprek aan te gaan als er na drie keer nog geen positieve test is.

Ik kan me inderdaad goed inhouden met testjes in huis en wachten tot NOD. Ik weet dat eerder testen en dan een negatieve test te krijgen nog een groter gevoel van teleurstelling geeft, en dan ga je jezelf ook nog gek maken met het feit dat je wellicht te vroeg heb getest. Ik wacht keurig tot NOD, en als dan negatief, zet ik in mijn hoofd knop om 'niet gelukt'. Dat lukte vorige keer aardig goed, ook al bleef menstruatie vervolgens nog paar dagen uit.

Voor jou dus nog paar dagen geduld.....

10. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    #90 eekhoorn, 1 okt 2012
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
    en hoe is het eigenlijk met het geduld van je man? kan hij wachten tot NOD?

11. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    O ja, mn man doet ook nog mee! Hahahahahahahaha

Betrek hem echt wel bij alles, alleen over het wanneer testen heb ik totaal niet aan hem gedacht....
    Hij vroeg gisteren wel of ik al ongi was....en toen ik zei van niet dacht hij aan een innesteling, dat had ik de vorige keer nl ook....
    Maar heb gezegd dat ik pas woensdg evt test, en helemaal niet gevraagd wat hij wil...Erg eigenlijk....

Denk dat hij het wel ok vindt hoor, anders komr hij wel met een test thuis, daar ken ik hem goed genoeg voor, hahahaha

12. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihih, toen ik de eerste keer zwanger was geloofde mijn man me niet. Vooral omdat ik beloofd had te testen in zijn aanwezigheid. Maar op het laatste moment besloot ik dat ik toch alleen wilde testen. Mijn man moest namelijk de dag daarop tien dagen naar buitenland voor zijn werk. Dus ik wilde hem mijn tranen van de eventuele teleurstelling besparen...

Maar nu kon ik hem dus blij maken! En was hij vooral bezorgd dat als het in die dagen mis zou gaan, hij niet in de buurt zou zijn.

Nu test ik wel met hem erbij!

13. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Ja, ik test ook wel met hem erbij.
    Maar ondertussen verwacht ik eigenlijk de rode duivels wel.....

Nu ff strijken, moet ook gebeuren

Fijne avond!!!

14. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Durf het bijna niet te vragen..... Kun je wat digitale gezelligheid gebruiken omdat er geen goed nieuws is te melden? Of is er nog volop hoop?????

15. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Op mn werk nog niet ongi, later meer, zit nu op mn telefoon te pielen

16. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hoi Eek,

Nou, heb ff die KV testen gehaald.
    Maar eigenlijk is mijn NOD pas donderdag....want 2 weken eerder op donderdag 20 sept IUI gehad....
    Dus, zeker gezien de opgezette buik en beetje krampen verwacht ik morgen uiterlijk wel de rode dagen.
    Morgenocht maar ff testen, meer om van de spanning af te zijn. Want als het wel raak zou zijn, is dat morgen toch wel duidelijk lijkt me?!

Hoe is t bij jullie? Weer slaperig van de utro?

17. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,
    Morgen dus misschien testen spannend! Is dat 14 dagen na Iui? Weet niet of dat te vroeg kan zijn met de hormonen die je hebt gebruikt. Maar als je krampen voelt, lijkt me dat je ook wel positief kunt testen als die krampen daarvan zijn... En anders is het prettig voor het doorbreken van de hoopvolle spanning.

Hier inderdaad slaperig. Zowel zaterdag als zondag in de middag op bank in slaap gevallen. Maar vandaag voelde ik me wel lekker fit.

Ik moet nog een week wachten. En tweede week is altijd lastiger omdat je dan zo op je lichaam gaat letten. Maar slaan we ons ook wel doorheen!

Sterkte morgen, ik duim!

18. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek,

FF snel.....vanmorgen om 5 uur moest ik plassen....
    Werd met mega ongikrampen wakker.....
    En die krampen nu nog steeds....
    Maar geen bloed, dus toch ff die test gedaan...

Na 3 minuten een lichte doch zeer duidelijke streep!!!!!
    Wel ff afwachten, of morgen donkerder wordt, en of ik niet alsnog ongi word.
    Beetje afwachtend na vorige VMK.....

19. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow!!! Ik blijf door duimen, maar dit hoort wel heel positief!!!

20. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, ik hou mijn vingers gekruisd. Poe, spannend hoor. Heel veel succes en ik duim voor een donker wordend streepje..:)

Deel Deze Pagina