40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hi ladies!

Lief van jullie!
    Ik schaam me wel een beetje, liep alleen maar af te geven op het AMC en hun verkeerde timing. En dat we volgend jaar wilden stoppen met de MMM. En dat de kans op slagen toch minimaal was.....alles negatief eigenlijk, grotendeels uit zelfbescherming.

En dan dit.....geloof het zelf eigenlijk nog niet maar lijk toch echt zwanger te zijn. Door de, wederom sorry, vieze snotafscheiding van zaterdag, ben ik beetje bang. Dit had ik ook net voor mn miskraam, vandaar... Dus ben 10 keer naar de wc gerend zodra ik dacht wat te voelen, maar das ook geen leven. Dus nu even gematigd blij zijn, en als het mis gaat hou ik het toch niet tegen.

Morgenocht nog even doublecheck met 2e test. Wel shit, moest vullingen vervangen, en net vorige week begint het daar ook op te spelen in mn mond. Pijn in die kiezen, en trekt nu naar kaak. Dus aktie wel vereist, maar vandaag toch even tandarts gebeld en die verdooft liever niet in de 1e en laatste 3 maanden van zwangerschap... Dus morgenocht, als test posi, even AMC bellen voor hun visie.

Mn man staat er eigenlijk net zo in als ik, wel blij maar nog even afwachten. Jammer he, het onbezorgde genieten van zwangerschap is door die miskraam toch verdwenen. Maar oke, als dit doorzet ben ik in 1 IUI zwanger, en das toch super.

Eek, wens het jou ook zo toe! Altijd positief, en meelevend. Je verdient het zo!!!!! Ik duim, echt heel hard!

Misschien, zie dat je goed gaat! Wat heerlijk veel echo's, is dat standaard bij jouw zhuis? Vind zo gaaf voor je!

2. Misschien1969

Misschien1969 Actief lid

9 feb 2012
    304
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve stewardess, morgen gewoon nog een keertje testen en daarna net zo vaak tot je het ECHT geloofd. Is niks mis mee. Heb ik ook gedaan ;)
    Ik ben zooo blij voor je, vooral omdat ik zag dat je uit zelfbescherming al je kansen de grond in aan het boren was. Ben blij dat je lichaam je voor de gek heeft gehouden en duim dat dat kleine frutseltje zich goed vasthoud de komende tijd..

@ wat mij betreft, ik sta onder strenge controle, dus das wel fijn. Lekker xtra echos om de kleine te zien, die groeit als kool.

Maar genoeg over mij, dit is jouw momentje.. Geniet dr van meid en probeer te ontspannen en voor jezelf(te laten)zorgen.
    Liefs

3. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Vanochtend even extra test gedaan.
    Streep 2 keer zo donker als gister, dus ziet er goed uit!
    Nu duimen dat het een plakker is!

Straks tandarts, ff overleggen wat wijsheid is.....

Misschien, dank voor je lieve berichtje! Lekker, die extra echo' s. Hoop wel dat je uit voorzorg onder zware controle staat, en dat er niks aan de hand is?!

Eek, ben nu zo zwaar aan het hopen voor je...!!!!!!!!!

4. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee zwangere dame!!! ben super blij voor je!!!!
    Echt, heerlijk zo'n verhaal dat het is gelukt!!!
    Later meer, nu eerst een vergadering!

5. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

zo nu even net iets meer tijd. En nog steeds heel erg fijn nieuws!!!

Don't be ashamed. Het is logisch dat je wat pessimistisch bent over alles, maar daarmee mag je nog wel superblij zijn als het toch goed uitpakt!! Geniet er maar gewoon van! En wel blij zijn hoor, niet alleen maar vrezen voor het verdere verloop. Zolang er geen reden is om niet blij te zijn.. ben je dus blij:D!

Hoe is het gegaan bij tandarts? Heeft hij je pijn gedaan zonder verdoving, of is er een andere oplossing gevonden?

Heb je zkh al geinformeerd over je positieve test? Dat zijn zulke leuke telefoontjes :). Al het nieuws met anderen gedeeld, of houdt je het nog even voor jullie zelf?

Misschien, super dat het zo goed gaat, en dat de kleine al als kool groeit! Voel je je goed? Misselijk?

HIer gaat het allemaal prima. Geduld, geduld, geduld. Maar dat lukt nog wel;).

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    T gaat hier weer mis.......denk ik.....
    Weer die snotafscheiding, met beetje bloed. Had ik vorige keer ook, en toen na bijna week dus die miskraam.....
    Ook kramperige buik, herken ik nog van vorige keer.....

Ben misschien ff paar dagen niet op forum, weet niet hoe ik me ga voelen.....

7. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet wat moet zeggen. sterkte. ik hoop dat je het mis hebt!

8. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He eek,

had vandaag dus 1 keer bij afvegen een grote roze slijmsliert. lijkt op slijmprop. verder hele dag kramperig ongigevoel. vorige keer begon het ook zo, bleef de hele week af en toe bruin/roze slijm verliezen, maar kreeg wel steeds meer zwangerschapssymptomen. werd misselijk, en zere borsten. dus dacht dat wel los zou lopen, maar na een week kreeg ik ineens heel veel van die afscheiding, en de volgende ochtend veel helderrod bloedverlies en wist ik meteen dat het mis was.

ik ga proberen de komende dagen niet continu hiermee bezig te zijn, want dan word ik gek. ben wel rustiger dan de vorige keer, toen was ik echt panisch voor een miskraam en durfde ik niet eens te plassen. nu denk ik dat ik het toch niet tegen kan houden als het eruit komt, maar wil me even richten op andere zaken. dus ws laat ik het forum even voor wat het is, en check over paar dagen weer.

duim nog steeds voor je en ben er later weer!!!!

9. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met de spanning. Begrijpelijk dat je even afstand wilt nemen. Ik hoop nog steeds voor je dat het er gewoon bijhoort en dat het goed gaat!
    Take tour time! Tot later :):):):)

10. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Hier geen roze afscheiding meer gehad, wel kramperig.
    Hou mezelf met andere dingen bezig, maar plassen blijft stress....
    Blij genieten is het niet, worden echt zware wachtweken tot de echo....
    Mag 22 oktober voor echo, als ik het haal.....Vind de wachtweken na IUI echt relaxter dan deze weken.....pfffffff

Hoest bij jou? XX

11. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!!! Wat jammer dat je niet kunt genieten! Het is natuurlijk ook heel spannend! Goed dat je afleiding zoekt, en 22 oktober is best snel! Hoe ver ben je dan? Kunnen ze dan al hartje horen?
    Hier vanochtend misselijk wakker geworden. Moet nog paar dagen wachten, wellicht is dit gewoon de griep die mijn man vorige week had...;)

12. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek ik was ook beetje misselijk dacht dat van hormoon in ovitrelle kwam ...goed teken

13. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Was ff snelle reactie vanaf mn telefoon.
    Ik was ook steeds een beetje misselijk, dacht dat het van de ovitrelle kwam...
    Ook erg kort lontje en emotioneel, maar dat heb ik ook voor ik ongiword...
    Maar t klinkt wel hoopvol!!!!!

Ik vind het nu echt niet relaxed, afwachten tot 22 okt als het niet alvoor die tijd mis gaat.... Dat afwachten is voor mij wel 100 keer zwaarder dan de wachtweken na IUI. Op 22 okt, mn moeders verjdg, ben ik als het goed is 6 weken en 4 dagen zwanger. Naar wat ik op internet kon vinden moet er dan wel een hartje kloppen. Hoop het met heel mn hart.....

14. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Nou mijn misselijkheid is vooral van griep hoor, lig de hele dag al op bed. Maar wie weet...

Lijkt me best vroeg 6w4d, maar zou wel hele geruststelling zijn! Probeer vertrouwen te hebben, je bent mooi al paar dagen op weg! Kan je man je wat relaxed houden? Ik duim voor je, en tot zover allen nog maar positief toch....

15. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Nou Eek, ik was ook een dag niet lekker en dacht dat ik griep zou krijgen......
    En ik had die schimmel.....
    Dus ik krijg wel een goed gevoel voor je hoor!!!!!

16. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn positieve gevoel wisselt zich af met een negatief gevoel. ben ook niet zo slim geweest. omdat ik zaterdag zo misselijk was, en ik toch nog een test had liggen.... stom.. doe ik niet weer! veel te vroeg en al mijn optimisme is weg. man ook boos dat ik mezelf zo gek loop te maken ;).

verder is het hier rustig hoor, griep zet gelukkig (vooralsnog) niet door, dus ben vandaag gewoon op werk.

en ben nog steeds heel blij voor jou. Geeft goede moed hoor, dat het gewoon kan bij IUI!!! Dus... praat vooral gezellig over alles wat je bezig houdt, en voel je niet bezwaard omdat ik nog geduld moet hebben!

17. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek, wilde net vragen wanneer je gaat testen. Ja, zaterdag is wel errg vroeg, dan test bijna niemand nog positief hoor!
    Dinsdag zou wel kunnen toch?
    Of toch op woensdag wachten? Bij late innesteling test je ook later positief toch?
    En ja, jouw aktie van zaterdag is nou precies waarom ik geen testen in huis wilde hebben....dan heb ik ook geen zelfbeheersing!
    Ben toch wel fan van die kruidvat 2 voor 5 euro testen. Ik test sowieso altijd vanuit een bekertje, en met dat pipet ging prima.

Zit me nu af te vragen of ik die CB digital met indicator nog moet halen, om te kijken of ik 2-3 weken krijg nu. Eigenlijk omdat ik niet echt misselijk ben, en mn borsten ook niet zo gevoelig zijn... Maar aan de andere kant wil ik mezelf juist niet nog gekker maken. Dan krijg ik misschien stress om niks. Dus ik laat het maar even. Tel de dagen af.....pffffffff

Ben nu wel erg benieuwd naar jouw testdag hoor, spannend!!!!!!!!!

Wie weet, moeten we straks ons eigen topic voortzetten onder het kopje Zwanger zijn......

18. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga tot woensdag wachten. Maar ga al uit van negatieve test. Heb gerommel in buik wat precies zo voelt als altijd paar dagen voor menstruatie. Heb wel weer testen gekocht, toch weer die digitale. Dat streepje turen, wordt er gek van. Omdat je zo hoopt er een te zien, ga je bijna zie....

Zou geen test doen als ik jou was. Het gaat toch goed? Toch geen echte redenen om te denken dat het niet goed zit? Lekker toch dat je nog niet misselijk bent, ik denk dat je hier over paar weekjes nog eens aan zal terug denken...:)

Is het moeilijk om voor je te houden zover?

19. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek,

Hoop het zo voor je!
    Eigenlijk is IUI net als gewoon vrijen voor een baby, en dan kan het ook wel een paar keer duren voor het raak is. Maar nu is de timing wel perfect, en worden de zwemmers vlakbij het eindpunt afgezet, das geeft de burger wel weer moed!

Ik had ook steeds van die krampjes, dacht dat ongi zou worden. Ook na de positest dacht ik dat het ongikrampjes waren. Nu zijn ze weg (had ik ook weer stress van haha) maar als ik terug kijk dan was het meer trekken van mn baarmoeder dan ongikrampen.

Oja, de tieten doen nu wel weer zeer hoor!

Nog 2 nachten, dan kun je testen!!!!! DUIMDUIMDUIM!!!!!!!

20. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi,

ik vind het lief hoe je me moed in praat! ik hoop dat het helpt :)
    mijn mas was ook al zo lief, als het niet lukt maken we er gewoon weer een gezellig dagje dusseldorf van.
    en dochterlief, zij krijgt kiesjes en als ze niet kan slapen komt ze bij ons in bed en dan rolt ze helemaal tegen mij aan. heerlijk!

oh, kijk, toch al wat verschijnselen! ben je nu een week overtijd? gaan je gedachten al uit naar juni, of laat je dat nog even voor wat het is, totdat je meer zekerheid hebt?

Deel Deze Pagina