40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek,

Morgen testdag, spannend!!!!
    En onthou, bij mn broer was de eerste icsi meteen raak. En voor het tweede kindje pas de derde poging, dus het komt goed hoor, ook als het niet gelukt is.
    Maar ik hoop het zo.......

Hier wel weer een beetje afscheiding, maar netjes wit dus dat is niet zorgwekkend. Tieten spelen lekker op, das ook goed. Ik blijf heel bang, lig elke nacht wel een paar uur wakker van de stress. En nog steeds hartkloppingen bij het plassen. De grote boodschap is een meditatie/puf verhaal geworden, vind ook dat eng. En mn man had wel zin in ... maar heb ik ook afgewimpeld, durf ik nu echt nog ff niet.

Denk af en toe wel even aan de mooie bolle buik, en nieuwe positiekleding.
    En hoe we het kamertje gaan maken, welke tinten enzo.
    Maar dan word ik weer bang dat ik me te veel verheug...alsof er niet aan denken de klap van een evt miskraam zou verkleinen....pfffff

Maar elke dag is er weer een, en zo hoop ik langzaam wat rustiger te worden.

Vanavond, als ik weer wakker lig, ga ik duimen voor jou!!!!!!!

2. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het duimen heeft niet geholpen, het is niet gelukt:(

Nu even balen en dan moed verzamelen voor volgende ronde. We gaan voor een zomer-baby:)

3. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He gatverdamme!!!!!!!!!!!!

Ik baal met je mee.....

Dikke knuffel.....

4. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, jammer hè!!! Maar niks aan te doen, moeten meer geduld hebben. Als volgende ook niet lukt, ga ik overleggen met zkh. Maar eerst nog normale poging te gaan.

Fijn dat bij goed gaat en dat je de eerste gedachten van een bolle buik al beetje kunt toelaten. Is ook veel te leuk om over te dromen :)

En precies zoals je zegt, elke dag is er eentje en elke dag wordt de kans dat het goed gaat groter....:D

5. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek,

Goed dat jullie al weten wat jullie willen, nog 1 poging en dan overleg met zkh.
    Het blijft toch maar een wonder he, ook al helpen de artsen een handje mee.

Gisteren ook een collega met een dip gesproken. Zij vliegt ook, en zit nu bij mij op de afdeling omdat ze voor het tweede ICSI kindje gaan. Het eerste kindje was meteen 1e poging raak. Deze keer was ze overtuigd dat weer de 1e ronde raak was omdat ze weer lichte overstimulatie had. Ze was zo positief dat ik er ook helemaal van overtuigd was. Maar helaas, zondag negatief getest en maandag ongi....

Vind zo klote om jullie verhalen te horen. Die enorme hoop, en dan die teleurstelling.
    Wilde dat ik iets kon doen.

Hier weer een schimmelinfecte, dankzij de hormonale veranderingen....bleeeeh

6. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    eek,

volgende ronde gaat m worden!
    3 maal is scheepsrecht!!!!!!!!!

Ik geloof er in!!!!!!!

7. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Lief van je!!!ben ook wel weer optimistisch hoor, komt vast een keertje goed.en geduld... Wachten is niet leuk, maar als je beloont wordt...

Hoe is bij jou? Kruipen de dagen nog, of krijg je al iets meer vertrouwen?
    Bevalt het je zoontje al op school?

Fijne dag!

8. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He Eek,

Tja, de dagen, zo niet uren en minuten kruipen voorbij.....
    Slaap heel slecht, en zodra ik een krampje voel, of minder gevoelige borsten schiet ik compleet in de stress. Word gek van mezelf.....

Friso gaat maandag voor t eerst wennen op school, ben benieuwd.....
    Hij is er wel ontzettend aan toe, zo uitgekeken op de creche. Na de echo ook gaan nadenken over creche voor de baby. Onze huidge creche is super, met flexibele opvang maar aan de andere kant van Haarlem. In de basisschool aan de overkant, waar Friso nu op gaat, zit ook een goede creche. Maar die hebben geen flexibele opvang, dus dat is lastiger.....Maar logistiek wel perfekt.
    Lig ik nu dus ook al wakker van, erg he?

Nu boven weer ff uitsoppen, en mn kleine man mee laten helpen. Vind ie helemaal leuk, hahahaha

Fijn weekend gewenst!!!!!

9. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig samen soppen! Mijn dochter is nog niet zo ver;), zij maakt vooral rommel.

Jammer dat de tijd zo langzaam gaat. Ben je echt aan het aftellen?

Lastig dilemma van de crèche. Die van mij is vlak bij mijn werk. Datbwas met de borstvoedingsperiode erg prettig, ik ging tijdens mijn werk daarheen om live te voeden. Maar kan me met jouw beroep voorstellen dat flexibiliteit belangrijker is dan logistiek. Of heb je een uitgebreid netwerk om op terug te vallen? Zou ik me ook druk over maken hoor :)

Hoop dat je weekend lekker snel gaat! Ben je mooi weer paar dagen verder. En voor mij ook, zijn we al weer dichter bij de volgende ronde.

Al.. Zolang de menstruatie er nog niet, borrelt er toch stiekem nog een heel klein ietsiepietsie hoop;)

10. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Nog niet in de rode zone?
    Komt dat door die utro?
    En begint je cyclus dan ook echt later, dwz het nieuwe eitje gaat pas rijpen als de duivels doorbreken?

11. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt. Komt door de utrogestan en alles schuift dan op. Je krijgt pas nieuw eitje als de oude wordt opgeruimd ;)
    Vorige duurde het vier dagen, dus dan zou het morgen moeten doorkomen.

Hihi, dus kans is echt wel heel heel heel klein hoor.

12. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Nou, als het dan toch niet gelukt is laat dan de rode dagen maar aanbreken....
    Kun je tenminste weer op de nieuwe ronde richten.....

mn man heeft net pompoen uitgesneden, op verzoek van de kleine man.
    Kaarsje erin, en beide mannen nu helemaal blij en trots, haha!

13. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh gezellig. Ik ben vanwege het herfstweer lekker in de keuken bezig. Italiaans rundvlees staat al uren te pruttelen en straks nog muffins bakken.

Trouwens.. Eerste dag van nieuwe ronde!

14. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    eek,

Laat de eerste dag zijn van de ronde waarin straks een kleine muffin in jouw oven mag groeien!!!!!

Klinkt lekker, jouw kookkunsten!!!!!
    Hier saaie hap, zalm tagliatelle met spinazie en roomsaus.......

Vandaag weer vroeg gewerkt, en een mega opgblazen buik nu. Lijk wel 7 maanden zwanger. Heb slechte darmen, en soort koliek nu, pfffffff
    Doet pijn, ziet er niet uit en zwaar oncomfortabel. Als t niet bijtrekt bel ik de kinderverjaardag af straks, kan niet eens normaal zitten.....

15. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoe is het nu? Koliek gezakt? Of toch nog pijnlijk?

Sinds de utrogestan heb ik helemaal geen klachten meer rondom de menstruatie. Hihi, wordt ook niet voor niets ook daarvoor gebruikt. Normaal is ook wel te doen, maar nu, is ook wel apart. Voel me gewoon topfit Hihi.

Jouw klachten klinken wel heel erg alsof je lichaam druk is. Volgens mij heel goed teken! Haal er maar vertrouwen uit!

16. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eekje!

Hmmm.....geen klachten bij menstruatie van de utro klinkt prettig, maar volgens mn schoonzus is het een vieze plakbedoening down under met die bollen. Das dan weer minder geslaagd, haha

Die koliek heb ik wel eens eerder gehad, gaat mn hele buik soort van op slot.
    Het enige wat helpt is een wijde joggingbroek, lopen of nachtje slapen. Heb gister gewoon een wijd jurkje naar de verjdag aangetrokken, en ben blijven hangen aan de statafel. Daarna was het over, gelukkig.

Net mn kleine man voor t eerst naar school gebracht, hij was er helemaal zenuwachtig van. Mn man en ik vonden het ook wel gek, om hem daar zo in de kring achter te laten. Maar hij zwaaide ons vrolijk uit, en de juf leek erg lief dus dat komt wel goed. Moest wel even een brok uit mn keel wegslikken....

Zal voor jou wel heel anders zijn, die eerste schooldag. Als je zelf in t onderwijs zit lijkt het me minder heftig?

Groetjes

17. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor, voor de kleine Friso. Waarschijnlijk heeft hij het gewoon heel erg naar zijn zin!

Ja, het is inderdaad een plakkerige bedoeling, die utro. Das wel een nadeel. Mijn dosering is echter (waarschijnlijk) wel lager dan die bij jouw schoonzus, dus vermoedelijk ook minder wit spul.

Ik werk in het hoger onderwijs, dus voordat die dag is aangebroken dat ik daar mijn dochter achter laat... :D

18. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    o, hahaha, nee, tegen de tijd dat onze ukken naar het hoger onderwijs gaan laten we ze niet meer met brok in de keel in de kring achter, hahaha

Tja, die utro is niet zo geliefd bij de mensen die ik ken die het gebruiken.
    De ICSI collega vertelde laatst dat de arts heeeel geruststellend zei dat ze na de terugplaatsing gerust mochten vrijen. Nou, zei ze, geen denken aan met die plakkerige kleverige happening daar.....hihihi

Wanneer verwacht je de volgende eisprong? Wel lekker dat je het vooraf zo kan inschatten!

19. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe was de eerste dag van Friso? Heeft hij het leuk gehad?

Ik verwacht volgende week woensdag weer een dagje dusseldorf te hebben. Mijn man werkt nu elke dag een uurtje over, zodat hij geen vrije dag hoeft te nemen. Zo heeft ieder zijn eigen voorbereiding ;)

Maar eerst natuurlijk jouw maandag.. (heb ik toch goed onthouden, de 22e?). Zou zo mooi zijn als er een kloppend hartje is!!!!

20. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Eek,

Goed onthouden! De 22e echo, hoop dat hartje al klopt. Ik had 10 dagen na IUI beetje bloedverlies, dus ik ga uit van erg late innesteling. Dus het zou kunnen dat er nog geen hartje klopt, ik hou er maar rekening mee.

Ik mag helaas niet meedoen aan moeders voor moeders. Heb in '94/'95 ruim een jaar in de UK gewoond en ben daarom uitgesloten van deelname. Nederlandse wet bepaalt dat ik geen donormateriaal mag leveren, dus ook geen bloed of organen. Dit ivm risico op Kreutzfeld Jacob. Ik ga er maar vanuit dat ik het niet heb, hihi. Mn man zei dat hij er nooit iets van had gemerkt, haha

Nou, woensdag komt al weer in zicht dus daar richten we de pijlen op!
    3 maal is scheepsrecht!!!!!!!

Deel Deze Pagina