40+ers, wie is er zwanger van IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Stewardess72, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    O ja, Friso vond het erg leuk op school. Ik vind hem na 2 ochtenden al wijzer thuiskomen. Wel gek, want het is weer een nieuw deel van zn leven waar ik niet echt bij ben.....En dat is ook goed hoor, maar ik tracht wel alle info uit hem los te peuteren hihi

2. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ja inderdaad drie maal is scheepsrecht!! Nog maar een weekje en we gaan al weer op pad! En jij gaat maandag. Ze kunnen in ieder geval aan de groei bepalen hoe ver je bent. Dus ook als het hartje nog niet klopt, weet je wel of het goed zit. En je mag vast dan paar dagen later terug komen voor nog een echo. Blijf je bij gynaecoloog of ga je straks naar verloskundige? En mag je zeker tot de baby er is nog niet de lucht in voor je werk?

Fijn dat Friso het leuk vond, en dat moeders nieuwsgierig is. Haha, dat heb ik al op kinderdagverblijf. Ze maakt daar al echt vriendinnetjes, althans ze heeft duidelijk voorkeur. Grappig toch.

3. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He eek,

ff snel, voel me hondsberoerd.
    Zware zwangerschapskwalen, extreem moe, maagpijn en misselijk.
    Komt nu geen zinnig woord uit, sorry
    Morgen meer......pffffff

4. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, goed toch! Heb graag van dit soort berichtjes, ben blij dat je op en top zwanger bent!

5. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    Nou, ging vandaag door t oog van de naald.....
    Weet je nog dat ik aangaf dat we de aanschaf van nieuwe auto voor mij steeds uitstelden ivm evt de kosten van 2e kindje?
    Na ee apk keuring in juni van 1000 euro was mn 12 jaar oude karretje weer prima volgens de garage....
    Vandaag, vlak voor afrit naar snelweg brak mn wielas. Totaal onbestuurbaar, kwam met klap aan 1 kant op de grond en schoof stukje door. Godzijdank nog net in bebouwde kom, dus reed 50 km. Had niet 5 minuten later met 120 km moeten gebeuren. Jakkes!
    Dus nu ff kijken, of meteen andere maar komt eigenlijk niet uit, of over een jaar, als ik weer ga vliegen.

Hectische toestand dus!!! Morgen verjaardag Friso, dus ws geen tijd voor ZP.
    Ik stuur nog steeds goede (cyber) vibes naar je eitje!!!!

Groei Groei Groei, wees sterk en maak de baarmoeder vast klaar!!!!!!!!!!!!!!!

Deze ronde moet m worden! Hier nog steeds erg zwanger, heb er nu ook wel vertrouwen in!!!!!!!

6. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een spanning met je auto, gelukkig goed afgelopen. Ben je de bibbert al wel kwijt? Wat een nare ervaring. En het vertrouwen in je auto zeker kwijt?

En hoe was verjaardag van zoonlief? Feest, taart, kadootjes en slingers?

Hier heerlijk weekend. Gisteren op kraam bezoek, en daarna lekker eten. En vandaag in huis gerommeld en lekker buiten geweest. Helemaal ontspannen en klaar voor, vermoedelijk, woensdag.

Voor jou is morgen een belangrijke dag! Hoop zo dat je een mooi hartje hoort! Ik gun je de bevestiging, al geloof ik er sowieso helemaal in. Dat het echte genieten dan ook kan beginnen!

7. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Hallo Eekhoorn en Stewardess,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ben 41 jaar, heb een dochtertje van net 2 (via 1x iui). We zijn nu net begonnen met de 2e iui. Afgelopen vrijdag ongesteld geworden , helaas.

Stewardess, zwanger! Hoe ver ben je?

Eekhoorn, hoe gaat met jou? Zit je op het wachtbankje of.... Vertel??

Groetjes
    Linneke

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Stewardess, Spannend vandaag!!! Laat je even weten hoe het gegaan is!! Ga je alleen, of vergezelt manlief je?

Linneke, gezellig dat je je aansluit. Ook bij je dochter meteen bij de 1e IUI zwanger, ik ook. Maar nu we een wens hebben voor een tweede, wordt er wat meer geduld gevraagd. We hebben er nu twee pogingen opzitten, en ik verwacht dat we a.s. woensdag gaan voor de volgende ronde. Jij bent nu aan het wachten totdat het weer zo ver is. Gebruik je iets van hormonen, of doe je net als ik ovutesten?
    Ben benieuwd naar je verhaal.

9. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ja, ik gebruik zeker nogal wat hormonen. Nu spuit ik decapeptyl, over ongeveer een week moet ik er Gonal bij spuiten en als de eitjes dan op de echo groot genoeg zijn 1 spuit Ovitrelle. En dan een dag daarna de inseminatie. Op die dag beginnen met 14 dagen 4 tabletten Utrogestan inbrengen. Van de spuiten heb ik geen bijwerkingen, maar die Utrogestan, echt troep, zo ontzettend moe en alle bijwerkingen die erop staan heb ik wel. Het voelt net of je zwanger bent.

Heb jij dan alleen de inseminatie Eekhoorn?

10. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik ben trouwens niet aan het wachten hoor Eekhoorn. Ben zaterdag ongesteld geworden, dus meteen weer begonnen met spuiten.

11. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi Linneke,

Ik bedoelde dat je aan het wachten bent op de volgende IUI, maar beetje vreemd opgeschreven;).

Ik gebruik vooraf geen hormonen, maar na de IUI wel de utrogestan. En inderdaad, ook bijwerkingen. Bij mij vooral dat ik heel erg moe wordt en verder twee weken in een soort waas rondloop. Heel gek, zodra ik stop met de utro is die waas weg en voel ik me topfit.

12. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Vervelend hè? Heb jij ook zo last van je stemmingen. Ik ben ook zo snel geïrriteerd door die Utrogestan

13. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi, heb net vorige week bij mezelf vastgesteld dat ik een soort dipje voelde, was wat aan de sombere kant. Zou dat van de utro kunnen komen?????

14. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Heb ik een dag gehad en toevallig zat die dag nog alles tegen ook.
    Zal van de Utrogestan kunnen komen ja.

Net terug van consultatiebureau met mijn dochtertje. Alles is goed. Moet alleen over een half jaar nog even naar haar voeten laten kijken, die staan iets naar buiten als ze loopt. Had het zelf nog niet eens gezien.

15. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Trouwens, hoe vind ik snel dit clubje terug?

16. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Is het handig om lid te worden of kan dat niet en zo ja, hoe?
    Tja ben ook maar een leek, nog nooit gekletst in een clubje.

17. Stewardess72

Stewardess72 Actief lid

13 jul 2012
    240
    0
    0
    Vliegen!!!
    He Linneke, welkom!
    Weet ook niet hoe je lid wordt, ik scroll steeds door de lijst met clubjes. Ik weet uberhaupt eigenlijk geen ruk van computers, haha

Eek, op naar woensdag. Ik duim voor een TOPeitje, en een accute bevruchting.

Blij dat ik die utro niet hoefde, als ik het zo lees heb ik niks gemist....

Hier 6 weken en 4 dagen zwanger, van de eerste iui. Zoontje van net 4 is spontaan gekomen. Echo vandaag zag er goed uit, 6 mm frummeltje en het hartje klopt!!!!!!
    Dus ben erg blij nu....
    Auto wordt gemaakt om daarna meteen aan handelaar te verkopen. Ben er helemaal klaar mee. Even kijken of er snel een andere kan komen.

Friso had topverjaardag, en ik was gesloopt hahahaha

Laterrrrr

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    *meelezer breekt ff in*
    Rechtsbovenaan in dit topic zie je staan 'onderwerp tools' als je daar op klikt en daarna op 'abonneren op dit onderwerp' ben je lid van dit clubje. Vervolgens als je weer eens naar ZP gaat klik je links op 'gebruikersintellingen'. Daar zie je direct of er nieuwe meldingen zijn voor je clubje. Als er geen nieuwe meldingen zijn, dan kun je snel naar je clubje toe door via de gebruikersinstellingen naar 'abonnementen weergeven' te gaan (ergens linksonder).

Ik had het zelf ook vrij laat in de gaten... ;)

*en breekt weer uit*

19. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Ik heb het gedaan, maar het lukt niet. Ben op mijn profiel lid van geen enkel clubje??

20. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Klikt goed stewardess, je zwangerschap. Fijn hoor, 1e iui meteen raak. Hadden wij ook 3 jaar geleden. En bij je zoontje was je spontaan in 1 x zwanger? Bedoel je daarmee na de 1e maand al? En dat bij verminderd vruchtbaar, hoe kan dat dan?

Je mannetje alweer 4 geworden. Leuk hè, die verjaardagen. Als je je kind dan zo ziet glimmen.

@ Eekhoorn, dus woensdag de inseminatie? Succes. Ik heb vrijdag echo om te kijken of mijn baarmoeder mooi schoon is na de menstruatie en ik dus Gonal bij mag gaan prikken.

Deel Deze Pagina