iemand hier een opleiding via loi gevolgd? hoe is dit bevallen? liefst info over de PABO maar andere opleidingen mag ook wil weten hoe loi is
Ik heb een opleiding gevolgd tandartsassistente. Ik vond het erg slecht niet up to date. Examens die niet klopte. Fouten bij diploma. Papieren die ze kwijt waren enz enz. Nee ik ga daar nooit meer een opl volgen. Maar misschien zijn er andere wel tevreden
Ik denk dat dit soort instellingen het beste zijn voor 'hobbycursussen'. Qua talen en zo zijn ze m.i. niet zo heel slecht, maar zou er zelf geen professionele opleiding volgen.
ik heb daar eens een spw 4 gevolgd.... nou het waren oude boeken.. en inderdaad geen up to date materiaal.... ik had hetzelfde werkboek die ik jaren geleden ook in mn VZ opleiding had... kon me sommige casussen precies terughalen.... neeh voor mijn nooit geen loi meer! slechte zaak!
Ik heb basis kennis boekhouden en basis kennis calculatie gedaan via LOI. Was prima te doen. Kreeg snel huiswerk terug gestuurd. Goed lesmateriaal en examen via een landelijke organisatie.
Ik heb geen ervaring met de LOI, maar ik raad je zeker niet aan om de Pabo via thuisstudie te doen. Ik sta zelf voor de klas en de 2jarige Pabo is al erg kort. Het lijkt alsof de banen in het onderwijs voor het oprapen liggen, maar dat valt tegen hoor. Ik ben bang voor je dat als een school moet kiezen tussen een sollicitant met een Pabo-diploma van een hogeschool of van de LOI, niet de keus valt op een LOI-er. Stage lopen is zo belangrijk als je de Pabo doet, dat zal allemaal veel beter geregeld zijn via een hogeschool. Veel succes met je keuze!
Ja dat snap ik. Ik ben alles nog aan het nakijken heb al een groot deel pabo gedaan alleen gestopt omdat ik mijn P niet had. Dus wil kijken hoe ik zit met vrijstellingen en het afmaken ervan. vandaar dat ook LOI een optie is, heb vanmiddag pas besloten dat ik de vervolg stappen ga zetten en ervoor ga
Ik volg nu via de Loi een cursus russisch. Denk idd dat taalcursussen ideaal zijn om via zo'n instituut te volgen. Tot nu toe ben ik tevreden. Heb eerlijk gezegd ook geen vergelijkingsmateriaal.
Ik heb binnenhuisarchitectuur gedaan via LOI, en vond het prima gaan. Als ik huiswerk opstuurde, kreeg ik dat snel en netjes na gekeken terug.. ook als ik iets niet snapte, kon ik mailen en kreeg ik snel duidelijke uitleg. Ben dus erg tevreden over LOI.
In dat geval is het voor jou waarschijnlijk een goede optie. Ik dacht uit je O.P. op te maken dat je de héle opleiding nog moest volgen...
Ik vind er geen drol aan die loi.. Ik volg een mbo 4 doktersass en een stage adres vinden is gewoon heeeeeeeeeeel erg lastig. Allemaal zeggen ze dat ze al afspraken hebben met het roc en dat loi niet zo hoog op de lijst staat. Dusja ik weet niet of je er ook stage bij moet lopen, anders wordt dat lastig. Het lesmateriaal is naar mijn mening wel goed.