Ons mannetje is bijna 1,5 jaar en hij niest vanaf zijn geboorte (dat is normaal weet ik) de hele dag door. Ik vraag me eigelijk af wat "normaal" is Mijn zoontje heeft kma, en ligt pinda en ei allergie. Ook daarbij reflux. Het is niet dat ik me zorgen maak ofzo, vroeg het me net ineens af toen ik hem net voor de zoveelste keer hoorde niezen door de babyfoon
Mijn zoontje is 9 maanden en niest ook vrij veel (is ook vaak verkouden) maar verder geen allergieen e.d. Ik vind het niet verontrustend, kindjes schijnen gewoon vaak verkouden te zijn maar met de allergieen kan ik me voorstellen dat je er meer over wilt weten. Misschien iets om te bespreken met je HA? Is reflux trouwens niet iets waar kindjes op een gegeven moment overheen groeien?
We moeten 27 mei weer naar het ziekenhuis met hem gelukkig, genoeg vragen en zorgen over hem JA reflux groeien ze eigelijk wel over heen, maar hij heeft nog momenten dat hij een zuur aanval heeft of voeding spuugt, gelukkig niet meer zo vaak hoor en heeft ook eigelijk bijna nooit pijn meer, maar helemaal over is het nog niet, jammer genoeg
Wat vervelend, ik hoop voor je zoontje dat de reflux snel helemaal over gaat. Ik zou zeker aangeven in het ziekenhuis van het niezen. Misschien kan je voor de informatie van de arts een paar dagen bij houden hoevaak hij niest. Dan kan de dokter gelijk kijken of dat afwijkend veel zou zijn. Wens je veel sterkte