Bloeding 6 dagen na terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mamavanvlinder200, 27 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    6 dagen terug heb ik een verse terugplaatsing gehad. Vanochtend heb ik wat bloedverlies gehad en dit heeft de hele dag aangehouden. Soms zag je het wel op het toiletpapier en soms niet, leek af en toe te stoppen met bloeden. Heb ook wat menstruatie achtige krampen.
    Bij thuiskomst heb ik een test gedaan en hij is positief. Test van vandaag is duidelijker dan die van gisteren. Volgens het ziekenhuis is het mislukt en moet ik contact opnemen wanneer mijn menstruatie volledig doorzet. Maar is dit wel een menstruatie? Heeft iemand anders dit ook gehad? 11 geleden ovitrelle gespoten en die was al op dag 7 uit mijn lichaam ( test was helemaal wit).
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Als het bloeden niet doorzet zou het ook nog van innesteling kunnen zijn, zeker als je positief getest hebt. Gebruik je ook iets van utro?
     
  3. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Ja die gebruik ik drie maal daags. Het bloeden lijkt gestopt te zijn, maar ik weet het niet. Durf niet meer te hopen.
     
  4. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Kan je eens een foto van je testen delen?
     
  5. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb dit ook gehad. Bij mij bleek het een innestelingsbloeding geweest te zijn, ook zo’n 5 a 6 dagen na tp. Ik dacht toen ook dat de menstruatie door ging zetten, maar niets bleek minder waar. Ik lees dat vaker hier op het forum. Vind het ook wat kort door de bocht dat het ZH er nu meteen vanuit gaat dat het niet gelukt is. Zeker aangezien het bloeden niet door zet EN je een positieve test hebt. Ik zou door blijven testen. Op een gegeven moment weet je het zeker. Succes!
     
  6. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Rechts is van eergisteren en links gisteren.
    9DF12386-14C2-453F-9999-52890B18DF63.jpeg
     
  7. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Dat zou geweldig zijn. Kwam gisteren op het werk erachter dat ik bloedde, was wel even van slag. Ja het ziekenhuis was erg stellig dat het mislukt is en dat ik me weer moet melden wanneer ik veel bloed zoals bij een menstruatie.
     
  8. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hoi! Wat raar dat het ziekenhuis dat zegt!
    Ik moest altijd ophogen met de duphaston, als ik op dag 8 na tp al vloeide. Zelf wist ik steeds absoluut zeker dat dat mijn menstruatie was.
    Ik zou zeker gewoon doorzetten met de utro en nog eens testen. Ik duim voor je.
     
    Mamavanvlinder200 vindt dit leuk.
  9. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Die van gisteren ziet er mooi uit! Heb je vandaag ook nog getest? Hoe oud was je embryo bij terugplaatsing?
     
  10. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Nee vandaag niet nog. Het was een 3 daagse embryo. Ik bloed gelukkig niet meer maar ben er niet gerust op.
     
  11. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Dan was je gisteren dus 9dpo (om het zo uit te drukken) en dan was je test echt top!
     
  12. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Durf bijna niet meer in te geloven….. Hoop in de loop van vandaag weer een goede positieve test te krijgen….
     
    Coccie en JupitR vinden dit leuk.
  13. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Jij hebt ook veel voor je kiezen gehad
    Wij hebben ook afscheid moeten nemen bij 21 weken. Vreselijk was dat.
     
    Coccie vindt dit leuk.
  14. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.440
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik had dit bij mijn 2de zwangerschap ook. Toen een bloeding 7 dagen na tp. Dit hield 1 dag aan en 2 dagen later positief getest. Als je de ovitrelle eruit hebt getest en de testen gaan oplopen komende dagen dan zou ik dat als positief beschouwen.
    Wat apart dat het ziekenhuis het als mislukt beschouwd want je hebt officieel nog wel even tot de werkelijke testdatum en zoveel vrouwen zijn zwanger ondanks bloedverlies. Juist in het prille begin komt dat vaak voor.
     
  15. Mamavanvlinder200

    Mamavanvlinder200 Actief lid

    9 dec 2021
    158
    57
    28
    Vrouw
    Ja de dag dat ik belde had ik 11 dagen eerder Ovitrelle gespoten. Aan de hand van die dagen zei ze dat het mijn menstruatie was en dat het dus mislukt is. Bel maar terug wanneer de menstruatie goed op gang is gekomen zei ze. heb zojuist een test gedaan, en hij is duidelijker geworden….zou het dan toch….
     
    Coccie vindt dit leuk.
  16. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik denk echt dat je voorzichtig blij mag zijn…het bloeden zet niet door en je test wordt steeds duidelijker. Ik denk eerlijk gezegd niet dat die menstruatie nog op gang gaat komen ;)
     
    Milkyway7 vindt dit leuk.
  17. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Hey,

    Ja we hebben wel wat tegenslagen mogen verwerken.
    En onze zoon...puur vanwege die stomme haematomen. Hij was prima in orde. :(
    Dat heeft inderdaad een poos geduurd voordat ik weer kon functioneren. Maar daar weet jij dus alles van.
    Maakt me alleen nóg bewuster van het feit dat onze dochter, uit IUI een gigantisch wereldwonder is. :rolleyes:

    Maar ik ben toch erg benieuwd naar het vervolg bij jou!!
     
  18. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.440
    938
    113
    Vrouw
    Noord-holland

    Eens hiermee! Ovitrelle loopt af qua streepjes omdat je lichaam dat afbreekt in tegenstelling tot HCG dat loopt op namelijk als je zwanger bent. Hoop dat de testjes goed blijven oplopen voor je en dat je op de test datum ze mag verassen in het ziekenhuis.
     
    Mamavanvlinder200 en Nylla vinden dit leuk.
  19. Nylla

    Nylla Fanatiek lid

    20 mrt 2022
    1.333
    1.218
    113
    Vrouw
    Sorry dat ik hier op inhaak hoor, maar begrijp ik het goed dat de zwangerschap van je zoon verkeerd gelopen is door haematomen? Wat afschuwelijk…
     
  20. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Klopt, mijn vliezen gingen er kapot van. Daardoor op 24.4 dagen een super infectie waardoor ik enorm ziek werd en wel moest bevallen. Hij had nog geen longrijping gehad, want dat wilden wij zelf pas vanaf week 26 doen. Op 24 weken is de prognose nog zó slecht, dat wij besloten hadden nog niet levensreddend te handelen. Op 23 weken hebben we daarvoor gesprekken gevoerd met neonatoloog en kinderarts. Nadat ik met spoed naar Veldhoven gebracht werd vanwege onwelwording. Vermoedelijk was dat het begin van de infectie, maar week 22 had ik al antibiotica infusen gehad, dus we stonden met de rug tegen de muur.
    Een verschrikkelijk besluit dat je moet maken. Maar een kindje met multi-problematiek door vroeggeboorte lijkt me voortdurend hartverscheurend. Moeilijk te verwoorden, hopelijk snap je ons punt.
    Achteraf had hij op die termijn ook de infectie die we samen hadden, vermoedelijk niet aangekunt op die vroege kwetsbare termijn.
     

Deel Deze Pagina