Moeders voor Moeders heeft weer een nieuwe aktie! Als je minimaal 9 weken mee doet ontvang je een mooie wikkeldeken.. Wie weet trekt dit nog meer vrouwen over de streep! A.s. vrijdag komen ze bij mij (ook zonder de deken had ik mee gedaan hoor), wie volgt! wikkeldeken
Superleuk! Maar eerlijk gezegd.. Bij mijn tweede zwangerschap kreeg je een tas. Ik 10 weken meegedaan, nog een mail gestuurd, nooit een tas ontvangen. Hopelijk gaat dat nu wat beter, want een wikkeldeken is wel leuk!
Best leuk om te krijgen toch, ze zal het vanavond wel opnoemen neem ik aan. Ik zag het ook net pas maar had me al opgegeven..
Die tas is heel lelijk en stinkt vreselijk. Ik ga hem dan ook niet gebruiken denk ik. Ik vind de wikkeldeken wel leuk er uit zien.
Ja heel leuk hoor. Ik had me ook al opgegeven, het is dat jij het hier verteld anders had ik het niet geweten haha.
hij kan nooit zo stinken als de tas iig. (zit echt een vieze plastic geur aan) En de wikkeldeken kan je gelukkig gewoon wassen.
Ik kreeg na de deelname eerst een kaartje om mij te bedanken voor mijn deelname. Week later ongeveer kreeg ik de tas toegestuurd. Beetje jammer, hij werd afgeleverd bij de buren. Keurig in een doos hoor, maar er stond als afzender moeder voor moeders. Toen heb ik de buren maar verteld dat ik zwanger ben.
ja dat is inderdaad een beetje jammer. hier komt ze vanavond, mocht al vanaf vorige week meedoen maar ze was op vakantie dus werd een weekje later.
Heb net een mail gestuurd over het dekentje, maar het geldt alleen voor aanmeldingen vanaf 1/4. Iedereen die dus voor 1/4 was aangemeld maar nog wel mee deed in april of nog steeds meedoet, krijgt helaas geen dekentje. Was benieuwd, want ik heb tot begin april meegedaan. Helaas geldt deze actie dan dus niet. Jammer, maar heb toch weer 10 weken mee kunnen doen. Blijft tenslotte een goed doel.
Ik heb me ook opgegeven. Het dekentje is een leuke bijkomstigheid, maar ik wilde sowieso graag meedoen! Vraagje: Ze komen toch niet voorrijden met een bus met daarop in koeienletters: MOEDERS VOOR MOEDERS. Of wel? Want ik zou het fijn vinden als mijn medebewoners nog een beetje in het ongewisse worden gelaten
Ik heb net gemaild met mvm en meteen een mail terug. Na 9 weken krijg je de wikkeldeken thuis gestuurt!!
Nu jullie het erover hebben, inderdaad zeg. Die tas heb ik nooit meer gekregen, nou ja geeft ook niet. Hopelijk krijgen jullie wel allemaal die wikkeldeken en is het een fijn, lekker zacht ding. Ik heb het voor het goede doel gedaan, dus die tas houden ze maar.....
Die tas heb ik ook gekregen (ik wist niet eens dat je een tas zou krijgen), hij lag hier ineens in de bus. Hij ruikt inderdaad enorm naar plastic. Mocht iemand trouwens de tas willen hebben stuur dan maar een berichtje. Hij staat hier maar te staan.