40-jaar en onverwacht positieve zwangerschapstest...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Fietje001, 28 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hey dames..
    Hoe gaat het tot nu toe met jullie?
    Hier niet zo super! Gisteren op het werk ineengestort...weenbuien...door de wekenlange angst en onzekerheid en alles nog geheim te willen houden omdat ik zo bang ben dat het kindje niet oke is aangezien er NIPtest en vlokkentest gepland staat 16de en 19de...nog 2weekjes ongeveer afwachten op nieuws...ik ben al goed ziek geweest en een compleet andere zwangerschap als die van mn zoon 15jr geleden...heel emotioneel ook...ik zit er een beetje door..in mn relatie is het ook geen rozengeur de laatste tijd dus nog iets om mij zorgen over te maken...

2. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Oh wat rot Fietje!Sterkte de komende weken met de tijd doorkomen.
    Probeer Om andere dingen en bezigheden in te plannen om niet de hele dag aan de zwangerschap te denken.

Ik ben ook zeg maar op stand by, kan nog niet genieten.
    Ik wacht op de uitslag van de NIPT en als die goed is doe ik geen verdere testen.

3. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hey,
    Hoop dat jullie uitslag positief was??!
    Hier gisteren vr echo geweest! 12+3 vandaag en volgens de gyn ziet het er voorlopig heel goed uit. Hij had een idee over het geslacht mr ik was zo overdonderd over het feit dat het kindje zo actief was enzo en dat gyn positief was dat ik niet heb doorgevraagd! Ook was mn zoon van bijna 15mee dus misschien best dat ik nog even wacht! Misschien dat mensen hier een gokje durven wagen ahv de NUB want ik zie dat absoluut niet!!! Nu nog week afwachten vr de uitslag van de vlokkentest!

Bijgevoegde bestanden:

4. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Hallo Fietje

Ik heb even je topic hier gevolgd, wat bijzonder allemaal he! Gefeliciteerd hoor!
    Fijn om te horen dat alles oké is met je kleintje!
    Wat de nub betreft... ik vind de echo wat wazig eruit zien dus moeilijk te beoordelen. Maar als ik echt moet gokken zou ik zeggen een meisje. :)

5. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hoi,
    Deze morgen de vlokkentest ondergaan...vond ik geen meevaller mr we konden niet anders...nu zoveel mogelijk rusten en afwachten...meer kan ik niet doen...mag ook niet gaan werken dus teveel tijd om te piekeren over de uitslag...wat zal ik blij zijn als er eindelijk een eind is gekomen aan de onzekerheid eens de uitslag er is! Dokter zei dat de baby er prima uit ziet (nekplooi prima..hartslag prima...hersenhelftjes ok..alles gevheckt en prima mr op de echo kunnen ze die afwijkingen niet echt zien he! Ik was zo onder de indruk en bang vr die vlokkentest dat ik zelfs niet gevraagd heb nr het geslacht..

6. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Dat snap ik hoor. Zal bij velen misschien gek klinken, maar ik vind het nog niet zo raar. Je bent zooo gefocust op de vraag 'is mijn kindje in goede gezondheid'. Dat je al de rest over het hoofd ziet. Probeer wat afleiding te vinden in dingen die je fijn vindt, verwen jezelf een beetje (ik weet het: het is makkelijker gezegd dan gedaan hé)... ♥

Fietje001 vindt dit leuk.
  7. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Ik probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn mr das moeilijk als je niet mag gaan werken enzo want de collegatjes weten mij altijd goed af te leiden!! Ik wou dat ik voor het weekend al de uitslag had mr zal eerder na het weekend zijn...ik weet zowiezo dat dit mijn laatste zwangerschap is dud wat zo
    Zopas telefoon gekregen!!! Wij krijgen een zoontje en er zijn geen afwijkingen gevonden!!!

Tuttebelleke, Moto, Zuul en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Wat een fantastisch nieuws! :) Gefeliciteerd!!

9. Fietje001

Fietje001 Actief lid

21 mrt 2021
    246
    137
    43
    Vrouw
    Hey iedereen
    Ik wou nog es een update plaatsen!!
    Gisteren was ik 17weekjes zwanger!
    Ene dag gaat beter dan de andere mr we zijn bijna halfweg
    Baby is heeeel duidelijk een jongentje en weegt nu 180gr. Hij doet het heel goed!
    Bij mama komt er soms angst nr boven...ga ik dit nog aankunnen?? Ben ik niet te oud??
    Mr het lukt ons wel!!

Bijgevoegde bestanden:

Anni82, Tuttebelleke, Kimberley92 en 8 anderen vinden dit leuk.
  10. Ang1987

Ang1987 Fanatiek lid

28 jul 2020
    2.418
    2.169
    113
    Supermooi je echo beelden, duidelijk een jongetje:)

Heb je topic gelezen en had nog niet eerder meegeschreven maar heel erg gefeliciteerd.

Snap je angsten hoor, denk dat iedereen die wel heeft op een zeker moment in de zwangerschap.

Ik heb 5 maanden geleden mijn 2e baby gehad (ook na 5 miskramen) en ben 39.
    Heb me echt geen moment te oud gevoeld!!
    Voel me juist fit en stabiel (ehhm niet altijd, hallo hormomen:roflmao::thumup:).

Hopelijk stelt het je een beetje gerust.

Veel liefs.

11. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Tuurlijk lukt het je! En je bent zeker niet te oud! Ik was 39 bij de eerste en 41 (bijna 42) bij mijn tweede kindje. Top zwangerschappen gehad en twee prachtige kinderen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

Moto, Fietje001 en Asil vinden dit leuk.
  12. Liz81

Liz81 Actief lid

30 dec 2019
    174
    103
    43
    Vrouw
    Nu 41 net achter gekomen dat ik weer zwanger ben

Fietje001 en weberke vinden dit leuk.
  13. weberke

weberke Lid

7 feb 2008
    79
    16
    8
    Vrouw
    @Liz81 proficiat!

Hier 37 jaar en een dikke week geleden er achter gekomen dat ik terug (onverwacht) zwanger ben. Dinsdag mag ik naar de gyn. Aangezien ik al meerdere miskramen en 2 bbz gehad heb in het verleden.

Aan alle zwangere proficiat!

Deel Deze Pagina