Hey iedereen, Ik deed gister een sensitest dipstick en een Clearblue dubbele hormoon indicator. Beide negatief. Clearblue een rondje en sensitest 2 roze strepen, alleen de test streep veel lichter dan de controle streep. Vanmorgen weer met 2e en 3e urine beide testen gedaan. Sensitest dipstick is puur donkerder geworden, maar nog niet positief en de Clearblue met dubbele hormoon indicator een smiley! Hier stond ik beste wel verbaasd van, want ik had nog geen knippersmiley gezien. Nu heb ik dus gelezen op Bekijk het aanbod van Clearblue zwangerschapstesten en ovulatieproducten bij het kopje "Veel gestelde vragen": Dat de CB ovulatie test ALTIJD met ochtendurine MOET gedaan worden, anders krijg je onverwacht een piek vruchtbaarheid. Nu kan ik dus morgen ochtend niet testen met de CB dubbele hormoon indicator, want smilry blijft 48 uur staan. Denken jullie dat ik nu gewoon uit kan gaan van mijn Sensitest? Hij ziet eruit alsof hij morgen of zondag positief is. Ik hoop het zo, want mijn donor is dit weekend weg en als ik zondag pas mijn piek heb, dan kan ik hem maandag nog laten komen. X